abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2003 @ 00:25:24 #51
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_10747413
Dat ik vóór de t.v. stond en keek naar de videoclip "Take on me" van AHA! (Die met dat zwart/witte tekenfilmpje). Ik weet niet in welk jaar die videoclip voor het eerst vertoond is, dus hoe oud ik toen was?
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_10757135
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 00:25 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Dat ik vóór de t.v. stond en keek naar de videoclip "Take on me" van AHA! (Die met dat zwart/witte tekenfilmpje). Ik weet niet in welk jaar die videoclip voor het eerst vertoond is, dus hoe oud ik toen was?
Ehr... rond 1984, '85 geloof ik.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_10758552
Mijn eerste herinnering is denk ik dat ik mezelf in mijn ogen heel mooi aangekleed had (trainingsbroek in mijn hakjeslaarzen gepropt etc) en toen naar mijn moeder ging om te vragen of ze me ook zo mooi vond en te vertellen dat ik een prinsesje was en zwanger was van hondjes en katjes. Dat heb ik trouwens nog heel lang volgehouden dat ik zwanger zou zijn van hondjes en katjes.
;)
pi_12461178
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_13516524
open, foutje bedankt
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')