Weet er verder niks van af, hier in Nederland .
quote:Van dit soort topics zijn er gewoon nooit te veel
Op dinsdag 27 mei 2003 19:51 schreef HighLander het volgende:
hier hebben we pas nog een topic over gehad.
Sex op middelbare scholen
Maar goed.. moet je wel centjes hebben voor condooms
ikzelf overigens nooit gedaan.
Hele aparte ervaring!
quote:zou toch denken dat je met jouw ervaring daar al zeer veel info over hebt....
Op dinsdag 27 mei 2003 19:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu hoor je wel eens dat er op het schoolbal in de VS flink wat onoirbare dingen gebeuren... Nu vroeg ik mij dus af, zou dat ook in het brave Nederland voorkomen en dan denk ik met name aan de populaire dansfeesten. Tussen de vermanende woorden van Sjaak van der Tak zag ik net toch wat taferelen die een enigsinds losbandige stemming doen vermoeden.... Wie weet hoe dit zit en heeft wellicht zelfs ervaring?
Maar in de plaatselijke breezahtent (Amphion) zie je wel eens taferelen waarvan je denkt "normale mensen huren daar een hotelkamer voor".
quote:dat is hij zeker
Op dinsdag 27 mei 2003 19:57 schreef MaartenGrendel het volgende:
BHFH, jij bent echt wanhopig hé?
Maar ik weet wel dat mensen, nee kinderen, al op veel vroegere leeftijd sex hebben. Ik ben 12, en ik ken wel een paar vrienden die al ervaring hebben op sexueel gebied. Waarvan ik overigens zeker weet dat het geen gelul is. Een vriend van mij die 12 is heeft al veel gedaan. Van vingeren, beffen bij andere meisjes tot "het echte werk". Ook ken ik een paar vriendinnen van mij die ook al sexueel actief zijn. Op je 12 sexueel actief, en op je 14 sexueel actief + bisexueel...
Ik zeg niet dat het normaal is... alleen het komt voor. Maar dan bij 1 op de 10 mensen ofzo. Ik heb overigens geen enkele sexuele ervaring, wil ik er even aan toevoegen. Maar wat denk ik normaal is, is dat je op je 12 tongt enzo. Verder gaan slechts weinigen, op die leeftijd.
quote:Nou, hier weet BHFH wel raad mee....
Op dinsdag 27 mei 2003 20:01 schreef xelcior het volgende:
Op pupulaire dansfeesten;
daar weet ik niks vanaf.Maar ik weet wel dat mensen, nee kinderen, al op veel vroegere leeftijd sex hebben. Ik ben 12, en ik ken wel een paar vrienden die al ervaring hebben op sexueel gebied. Waarvan ik overigens zeker weet dat het geen gelul is. Een vriend van mij die 12 is heeft al veel gedaan. Van vingeren, beffen bij andere meisjes tot "het echte werk". Ook ken ik een paar vriendinnen van mij die ook al sexueel actief zijn. Op je 12 sexueel actief, en op je 14 sexueel actief + bisexueel...
Ik zeg niet dat het normaal is... alleen het komt voor. Maar dan bij 1 op de 10 mensen ofzo. Ik heb overigens geen enkele sexuele ervaring, wil ik er even aan toevoegen. Maar wat denk ik normaal is, is dat je op je 12 tongt enzo. Verder gaan slechts weinigen, op die leeftijd.
quote:Toch wel grappig dat er kereltjes van 12 zijn die al wel geneukt hebben, en BHFH als vent van 30 nog niet.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:03 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Nou, hier weet BHFH wel raad mee....
quote:idd is amphion wel een goede plaats voor jou BHFH om eens een meisje op te pikken... dat gaat zelfs jou daar lukken
Op dinsdag 27 mei 2003 19:57 schreef MaartenGrendel het volgende:
BHFH, jij bent echt wanhopig hé?Maar in de plaatselijke breezahtent (Amphion) zie je wel eens taferelen waarvan je denkt "normale mensen huren daar een hotelkamer voor".
quote:waar is dat dan???
Op dinsdag 27 mei 2003 20:07 schreef janatwork het volgende:[..]
idd is amphion wel een goede plaats voor jou BHFH om eens een meisje op te pikken... dat gaat zelfs jou daar lukken
quote:Jij bent dus echt geen 12!!
Op dinsdag 27 mei 2003 20:01 schreef xelcior het volgende:
Op pupulaire dansfeesten;
daar weet ik niks vanaf.Maar ik weet wel dat mensen, nee kinderen, al op veel vroegere leeftijd sex hebben. Ik ben 12, en ik ken wel een paar vrienden die al ervaring hebben op sexueel gebied. Waarvan ik overigens zeker weet dat het geen gelul is. Een vriend van mij die 12 is heeft al veel gedaan. Van vingeren, beffen bij andere meisjes tot "het echte werk". Ook ken ik een paar vriendinnen van mij die ook al sexueel actief zijn. Op je 12 sexueel actief, en op je 14 sexueel actief + bisexueel...
quote:Gewoon 5 van die flesjes er in gieten, verkrachtingsdrugs zijn er niets bij...
Op dinsdag 27 mei 2003 20:07 schreef janatwork het volgende:
idd is amphion wel een goede plaats voor jou BHFH om eens een meisje op te pikken... dat gaat zelfs jou daar lukken
Waarom open ik het dan alsnog
Stap een disco in en pak een breezer slet. Moet ook voor BHFH geen probleem zijn zou ik denken.
quote:Zoetermeer (ZH). Op zich wel een leuke tent. Soms. Als het meezit.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
waar is dat dan???
quote:wat moet ik tegen hen zeggen dan?
Op dinsdag 27 mei 2003 20:11 schreef LintuxCx het volgende:Stap een disco in en pak een breezer slet. Moet ook voor BHFH geen probleem zijn zou ik denken.
quote:zoetermeer.....
Op dinsdag 27 mei 2003 20:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
waar is dat dan???
[Dit bericht is gewijzigd door janatwork op 27-05-2003 20:15]
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 20:10 schreef Oosthoek het volgende:
Ik wist het, ik WIST hetWaarom open ik het dan alsnog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |