PTA is toch niet alleen voor asociale klootzakken?
-typo-
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 27-05-2003 10:38]
Ik geloof dat hier een [centraal] topic voor is, utfs!
[edit][Centraal] Hier valt nix te klagen...[/edit]
quote:hey ik rijd ALTIJD
Op maandag 26 mei 2003 10:54 schreef SunChaser het volgende:
Waarom mag je hier geen kritiek hebben om mensen die te hard rijden, bumperkleven e.d. en ben je meteen een Moraalridder die moet optyfen?PTA is toch niet alleen voor asociale klootzakken?
quote:O, mag dat niet?
Waarom mag je hier geen kritiek hebben om mensen die te hard rijden, bumperkleven e.d. en ben je meteen een Moraalridder die moet optyfen?PTA is toch niet alleen voor asociale klootzakken?
quote:Ik denk het soms wel. Er zijn voorbeelden bekend van users die te horen kregen liever geen commentaar te leveren omdat ze kritiek hadden op anderen wat betreft hun rijstijl.
PTA is toch niet alleen voor asociale klootzakken?
quote:Op mensen die te hard rijden mag je best kritiek hebben, op mensen die de maximumsnelheid overschrijden met een paar kilometertjes niet. Dan ben je inderdaad een ........... die moet ..........
quote:Ja, rijd je lekker 210 in Friesland kijk je in je achteruitkijkspiegel komt daar gvd een Z4 aanzoeven met het kapje naar beneden, wind in de haren en minstens 250 op het klokje...... murrel
Op maandag 26 mei 2003 10:59 schreef K3 het volgende:
-knip-
Klagen doe je pas als je zelf 160 rijdt en mee wordt gezogen met die BMW die je met 250 inhaalt.
quote:Maar dan ben je ook een gevaar op de weg. Zorg dat je ook gewoon 250 rijdt, niets aan het handje
Op maandag 26 mei 2003 10:59 schreef K3 het volgende:[..]
O, mag dat niet?
De Moraalridder zegt op belerende toon dat 121 op de snelweg te hard is.
Klagen doe je pas als je zelf 160 rijdt en mee wordt gezogen met die BMW die je met 250 inhaalt.
quote:Kan je voorbeelden geven van moraalridders die vaak de ene na de andere fout maken?
Op maandag 26 mei 2003 11:04 schreef MSXUser het volgende:
Leuke is dat de 'moraalridders' zelf vaak de ene na de andere fout maken in het verkeer. Op radio/TV wordt altijd weer de nadruk gelegd op te hard rijden, terwijl er situaties zijn die veel meer gevaar opleveren en waar weinig/geen aandacht aan wordt geschonken.
quote:Omdat je zulke Topics opent als deze.....
omdat we gek worden van het gezeik dat als je iets te hard rijdt, dat je voor moordenaar wordt uitgemaakt. En zoals ik op de Meeting heb gezien (waar de echte PTA'ers zijn geweest) zijn hier geen Asociale klootzakken...
ik vraag om een slotje... doe dit maar in de Feedback...
quote:
Op maandag 26 mei 2003 10:59 schreef metalheadBOC het volgende:...als iedereen nou hard door reed dan waren er ook geen files!
quote:Dat was toch die kerel van 3VO? ie is uit zijn functie gezet omdat hij op camera 140 deed bij wegwerkzaamheden!
Op maandag 26 mei 2003 11:08 schreef Lucille het volgende:
Kan je voorbeelden geven van moraalridders die vaak de ene na de andere fout maken?
dus moraal ridders voor jullie hebben ze een heel mooi forum uitgevonden
dat heet ONZIN blijf daar en kom niet weer.
quote:Dat was er inderdaad 1 ja. Maar zoveel voorbeelden ken ik dus niet. En dat is denk ik ook de reden dat iedereen dit voorbeeld juist kent.
Op maandag 26 mei 2003 11:09 schreef El_Diablo het volgende:[..]
Dat was toch die kerel van 3VO? ie is uit zijn functie gezet omdat hij op camera 140 deed bij wegwerkzaamheden!
bovendien wordt het niet op prijs gesteld dat moraalridders direct ervan uitgaan dat mensen die te hard rijden gevaarlijk rijden. denk eerder dat het andersom is (mensen die te ZACHT rijden)
er wordt namelijk nooit om een situatie ofwat gevraagd (00.00 uur op een lege snelweg gaat niemand 100 rijden hoor )
daarom is er zoveel kritiek op die mensen, die gaan er namelijk ALTIJD van uit dat te hard rijden slecht is en ja had je maar op moeten letten dan had je nu geen bon gehad (terwijl dat misschien een bon is voor 105 ipv 100km/u)
maar ik zal maar niks meer zeggen want ik rijd ook bijna altijd te hard
dus ik zal ook wel gevaarlijk zijn als ik met 110 rijd ipv 100.
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:09 schreef El_Diablo het volgende:[..]
Dat was toch die kerel van 3VO? ie is uit zijn functie gezet omdat hij op camera 140 deed bij wegwerkzaamheden!
quote:Dit is gewoon een discussie die anders steeds in andere topics wordt gevoerd.
Op maandag 26 mei 2003 11:09 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Omdat je zulke Topics opent als deze.....
Ik rij wel af en toe te hard ja. Maar ik loop niet te klagen als iemand daar iets van zegt en als ik bekeurd wordt, zoals in Emmen is dat even vervelend maar ik wordt niet boos want ik heb de boete verdiend. En mensen die 170+ rijden maar het goedpraten omdat ze waanzinnig geconcentreerd zijn lach ik gewoon midden in hun gezicht uit.
quote:Mijn ervaring is dat het alleen maar hebben van een andere mening over bepaalde 'gevoelige' onderwerpen voldoende is om PTA uitgekotst te worden. Dat heeft niets met moraalridderij te maken.
Op maandag 26 mei 2003 11:04 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Op mensen die te hard rijden mag je best kritiek hebben, op mensen die de maximumsnelheid overschrijden met een paar kilometertjes niet. Dan ben je inderdaad een ........... die moet ..........
[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 26-05-2003 11:18]
quote:vergelijking van niks....
Op maandag 26 mei 2003 11:16 schreef Flurry het volgende:
Toch vaag dat kritiek op mensen die 160 rijden ongewenst is terwijl in andere fok-forums topics over gedownloade divx films en verkoop van een omgebouwde playstation meteen gesloten worden omdat het om illegale zaken gaat.
Dubbele maten?
quote:argument van niks....
Op maandag 26 mei 2003 11:17 schreef BroesWillems het volgende:[..]
vergelijking van niks....
quote:Alsof je KaZaA ongelukken kunt maken.
Op maandag 26 mei 2003 11:16 schreef Flurry het volgende:
Toch vaag dat kritiek op mensen die 160 rijden ongewenst is terwijl in andere fok-forums topics over gedownloade divx films en verkoop van een omgebouwde playstation meteen gesloten worden omdat het om illegale zaken gaat.
Dubbele maten?
Nogmaals, mensen die zich aan de maximum snelheid houden zijn soms net zo gevaarlijk. Maar ik begrijp niet als je een andere mening hebt in PTA over te hard rijden e.d. dat je meteen moet optyfen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |