quote:Ik heb verschillende fragmenten die ik de komende week zal posten. Hier is er alvast 1 uit 1990 of 1991. KRO's Liefdeslijn, 3FM, op zondagmiddag.
Op vrijdag 23 mei 2003 00:19 schreef Tijn het volgende:
Het kan echt vrij gemakkelijk zelf. Je regelt een stereo audio-kabeltje met 2 minijack aansluitingen (te koop bij elke audio/computer/hobby-zaak voor een paar euro).
Deze hang je vervolgens van je koptelefoon-uitgang van je walkman naar de line-in van je PC. Je kunt nu een audio-bewerkingsprogramma gebruiken om dit op te nemen en vervolgens naar wav/mp3 op te slaan. C'est ça
http://home.quicknet.nl/qn/prive/s.tetelepta/SunchaserLiefdeslijn
Kijk, als je Jan Rot als een typische nederlandse jongen beschrijft, vind je het dan erg als ik een opmerking maak over het feit dat' ie week in de Rails stond met een interview waarin hij beschreef hoe hij jongere jongens neukte in de homo-sauna? Ik ben waarschijnlijk niet zo'n typische nederlandse jongen of zo...
Jammer genoeg geen bandje van, alleen een mooie herinnering
quote:Mijne ook
Op zondag 25 mei 2003 19:43 schreef ChrisJX het volgende:
Mijn naam is heeeeel vaak bij Forum, het radioprgramma van Radio Lelystad in samenwerking met Fok! te horen geweest
zie www.radio-lelystad.nl/forum
volgens mij.
quote:owh ja
Op zondag 25 mei 2003 19:56 schreef Roscoo het volgende:
Ik ben elke week 2 uur lang op de radio.
quote:Die staan online toch? Post er eens een paar.
Op zondag 25 mei 2003 19:54 schreef Patch het volgende:
Ik "doe de stemmetjes" bij oa Kicken
quote:Ik had elke week wel wat te melden of aan te vragen geloof ik. En na 2 maanden nog steeds mijn naam fout uitspreken
Op zondag 25 mei 2003 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:Mijne ook
. 2 keer gewonnen en een keer smeekte ze te bellen
.
zie www.radio-lelystad.nl/forum
volgens mij.
Ook ben ik wel een aantal keer op de radio geweest bij Robert Jensen.
Hier is 1 van mijn uh... "bijdrages" aan zijn programma: http://home.wanadoo.nl/verstappen/mindermuziek.mp3
Ruim 17 jaar geleden, op 17 januari 1986 (! ) was ik 'donateur beheerder' van het Avondspits Steunfonds. *kuch*
Voor de jongeren onder ons: De Avondspits was het beste programma dat ooit op Radio (Hilversum) 3 is uitgezonden.
Het Steunfonds bestond uit 3 recente platen (het liefst nog geen hits) en elke dag mocht iemand er dan 1 uitgooien en er een andere voor in de plaats zetten. Als een nummer dan een bepaald aantal dagen in het Steunfonds had gestaan kwam hij op de 'Erelijst' en mocht degene die hem erin gezet had een nieuwe plaat kiezen.
De geluidskwaliteit is helaas niet zo goed. Oud cassettebandje, slecht opgenomen en van 17 jaar geleden.... nou ja, ik heb geprobeerd er nog wat van te maken.
Zoals gezegd, het is eigenlijk te genant voor woorden, maar misschien voor degenen die zijn opgegroeid in de jaren 80 toch leuk uit Avondspits-historisch oogpunt.
Maar let dus niet op:
- het feit dat ik nauwelijks een woord kan uitbrengen door de zenuwen
- dat ik zo stom zit te grinniken
- dat ik het daar al over de Beatles heb , maar me ineens geen enkele titel meer kan herinneren van boeken die ik over ze gelezen had
- het Amsterdamse accent dat ik daar nog had (nu gesleten in het Gooi)
- de irritante piepjes die ik er een paar keer in heb gezet, omdat Frits het nodig vond om mijn complete naam + adres te noemen
- enz. enz.
Met hele grote dank aan dwerg!
quote:
Op zondag 25 mei 2003 21:07 schreef Opie het volgende:
Ik ben regelmatig op de radio bij een lokale omroep.Ook ben ik wel een aantal keer op de radio geweest bij Robert Jensen.
Hier is 1 van mijn uh... "bijdrages" aan zijn programma: http://home.wanadoo.nl/verstappen/mindermuziek.mp3
quote:Helemaal niet genant, juist tof.
Op maandag 26 mei 2003 21:08 schreef Jane het volgende:
Mmmmm....tja.... het is eigenlijk té genant om te posten, maar vooruit...
quote:Tof uit historisch oogpunt, dat wel ja.
Op maandag 26 mei 2003 21:21 schreef MuadDib het volgende:
juist tof.
Een verhaal verzonnen samen met een vriendin, ging ongeveer zo;
Linda -> mijn zus
Roos -> ik
Jessica -> Mijn vriendin
Linda gaf ons op omdat Jessica en ik ruzie hadden, ik had haar goiudvis vermoord (constantijn gerardus nogwat de IV ofzo) en daarom had zij mijn haar groen geverfd enz enz enz. Ik geloof dat ze het daar wel grappig en origineel vonden en werd het dus uitgezonden. Heb het nog wel op bandje, maar geen zin om het op internet te zetten..... sorry...
quote:
Jane in de Avondspits
When The Going Gets Tough is wel erg
Beter dan Level42 maar dat je Snowy Wite eruit gooit
quote:Dat is pas een
Op maandag 26 mei 2003 22:04 schreef SunChaser het volgende:
dat je Snowy Wite eruit gooit
quote:Ja, na al die jaren vind ik dat zelf ook nog steeds.
Op maandag 26 mei 2003 23:01 schreef dolle_hond het volgende:
talking headsgoeie keuze Jane
Realiseerde me trouwens wel dat ik wel erg goed naar Frits' advies heb geluisterd: Ik heb inderdaad mijn studie eraan gegeven een jaar later en ben nu nog steeds geen drs.
Ze hebben daar altijd een spel waarin ze een moeilijk woord noemen en dan moet je bellen om te zeggen wat het betekent. Dan gaan ze dus live alle lijnen af.
Dus ik dacht.. ik bel even om mijn liefde voor het YorinFM ochtendprogramma Eddo In De Ochtend kenbaar te maken.
http://home.wanadoo.nl/verstappen/mark-gijs.mp3
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 19:40 schreef Opie het volgende:
Ik was vanmiddag bij Gijs Staverman en Wouter Van Der Goes op Yorin FM in de uitzending.
quote:Hoe triest dat ik dit kan beamen.
Voor de jongeren onder ons: De Avondspits was het beste programma dat ooit op Radio (Hilversum) 3 is uitgezonden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |