quote:Dit is nog peanuts vergeleken met de Marlboro Master van '99, toen kwamen er 100.000 mensen naar het circuit, daarna zijn ze maar geld gaan vragen want het werd te druk en nu komen er nog maar 50/60 duizend
Op maandag 22 september 2003 00:17 schreef Najra het volgende:
Tja ik heb me mateloos lopen ergeren aan de enorme nederlandse knulligheid in zo'n beetje alles rondom Zandvoort. Het was de eerste keer dat ik op Zandvoort was en ik moet zeggen, ik zie heel goed waarom "we" nooit meer een F1 race zullen krijgen. Wat een drama organisatie.
Maar goed, de race was verder wel stoer en Albers en Bleekemolen reden sterk.for them
quote:dan snap ik die mensen niet, ga met de trein naar haarlem, pak daar je auto weer vandaan, no problem.
Op maandag 22 september 2003 00:17 schreef Najra het volgende:
Tja ik heb me mateloos lopen ergeren aan de enorme nederlandse knulligheid in zo'n beetje alles rondom Zandvoort. Het was de eerste keer dat ik op Zandvoort was en ik moet zeggen, ik zie heel goed waarom "we" nooit meer een F1 race zullen krijgen. Wat een drama organisatie.
Maar goed, de race was verder wel stoer en Albers en Bleekemolen reden sterk.for them
overigens was het weer super, ik heb nog van een rijder een mercedes vlag gekregen (voor de mensen die daar waren bij de arie luyendijkbocht)
toen we de baan aan het poetsen waren
het was super, alles was goed geregelt op het verkeer naar dan, maar ja wie in de file wil staan mot z'n auto daar neerzetten
veder was er weinig te doen waar ik stond.
Nu op maken voor de laatste race!! Als ie net zo spannend wordt doe ik het er voor!!
quote:Helemaal mee eens, ondanks dat ik er zondag helaas niet bij kon zijn
Op maandag 22 september 2003 17:13 schreef montoya01 het volgende:
ik kan niet wachten tot volgend jaar 18 september, DTM was vere weg de mooiste race weekend van 2002 op zandvoort, hier kan zelfs de marlboro masters niet aan tippen, ondanks dat de MM ook een fantastisch evenement was
quote:heel jammer voor je, ik kreeg echt kippevel toen ik het wilhelmus hoorde
Op maandag 22 september 2003 17:17 schreef jantje_uit_s het volgende:[..]
Helemaal mee eens, ondanks dat ik er zondag helaas niet bij kon zijn
we zeiden voor de grap toen we smorgens het duitse volkslied hoorde, vanmiddag klinkt het mooiere wilhelmus en het gebeurde ook nog
quote:Ja ik kan me het voorstellen. Ik ben vrijdag wel bij de vrije training geweest. Nog een mooie klapper gezien in de Tarzan. Alleen het geluid van die dingen is al geweldig. Ook de series in het voorprogramma overtreffen de Marlboro Masters. Als het programma van m'n voetbalcluppie het toelaat ben ik er volgend jaar zeker bij!
Op maandag 22 september 2003 22:39 schreef montoya01 het volgende:[..]
heel jammer voor je, ik kreeg echt kippevel toen ik het wilhelmus hoorde
we zeiden voor de grap toen we smorgens het duitse volkslied hoorde, vanmiddag klinkt het mooiere wilhelmus
en het gebeurde ook nog
quote:als het goed is 18 september volgend jaar
Op maandag 22 september 2003 22:54 schreef jantje_uit_s het volgende:[..]
Ja ik kan me het voorstellen. Ik ben vrijdag wel bij de vrije training geweest. Nog een mooie klapper gezien in de Tarzan. Alleen het geluid van die dingen is al geweldig. Ook de series in het voorprogramma overtreffen de Marlboro Masters. Als het programma van m'n voetbalcluppie het toelaat ben ik er volgend jaar zeker bij!
ik vind dit evenement zowiezo al beter dan de masters of F3, maar dat heb ik meer met specifieke buitenlandse evenementen
[Dit bericht is gewijzigd door montoya01 op 24-09-2003 23:36]
quote:oh ok ja ik wist wel dat er meerdere soorten waren, maar toch
Op zondag 21 september 2003 11:54 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Um, er worden wel meer races met Porsche's gereden hoor, dit weekend de Porsche Carrera Cup
De PSC word alleen tijdens F1 weekenden verreden
(je hebt bijvoorbeeld ook een Britse Porsche Cup)
kroon reed ook mee in dit gebeuren had ik gezien, en die reed ook tijdens de f1 race weekend mee in de PSC
Maar ik blijf het zeggen, de formule 1 was toch echt nog iets strakker nou ja iets, heel veel strakker, was ook allemaal beter geregeld als ik het moet zeggen.
maar ja dat was in barcelona '03 en dit in zandvoort '03, maar ja bij alle 2 de race's waar ik bij was won mijn favoriet, SCHUMACHER en ALBERS
code:1. 5 Ekström/SWE PlayStation 2 Red Bull Abt - Audi 1 1:48.389
2. 14 Tomczyk/GER S line Audi Junior Team 1 1:48.613 00.224
3. 8 Menu/SUI OPC Team Holzer 1 1:49.187 00.798
4. 18 Scheider/GER OPC Team Phoenix 1 1:49.192 00.803
5. 9 Fässler/SUI AMG-Mercedes 1 1:49.850 01.461
6. 4 Albers/NED Vodafone/Express Service AMG - Mercedes 1 1:50.613 02.224
[Dit bericht is gewijzigd door Ambrosius op 04-10-2003 14:01]
Zow, Schneider slechts vijfde, wordt toch nog spannend
quote:Albers al 9e, toch 1,5s tussen Schneider en Christijan
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:05 schreef okkidude het volgende:
Ben bang dat Albers het hier al gaat verliezen met een waarschijnlijk achtste startplaats.Zow, Schneider slechts vijfde, wordt toch nog spannend
Maar ook al word tie 2de, blijft toch erg knap
(zal hij volgend jaar nog steeds DTM blijven rijden?)
Shit Albers verliest een plekje
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 05-10-2003 14:04]
Hij moet Scheider nu snel voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |