En hoe denken de dames hierover.... om door 2 gasten tegelijk in genomen te worden.....
Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar anaal....
quote:Als je ff in de historie van deze user kijkt zie je dat hij een beetje aan het provoceren is...
Op zaterdag 24 mei 2003 11:35 schreef Brad het volgende:
Begin het eens op een serieuzere manier.En gebruik de search, want het is al eens voorgekomen.
M.a.w. lekker negeren
quote:Ik vraag me eigenlijk in hoeverre dit serieus genomen dient te worden.
Op zaterdag 24 mei 2003 11:35 schreef Brad het volgende:
Begin het eens op een serieuzere manier.En gebruik de search, want het is al eens voorgekomen.
Voordeel van de twijfel maar geven dan.
Leg eens uit wat voor gevoel/sensatie dat "balcontact" jou geeft als je zelf denkt niet homoseksueel of bi te zijn.
quote:Oh... het mag best een serieus topic wórden.
Op zaterdag 24 mei 2003 11:37 schreef Gutteguttegut het volgende:[..]
Als je ff in de historie van deze user kijkt zie je dat hij een beetje aan het provoceren is...
M.a.w. lekker negeren
quote:Dat was juist mijn punt wat ik aankaarte.
Op zaterdag 24 mei 2003 11:38 schreef hollander172 het volgende:[..]
Ik vraag me eigenlijk in hoeverre dit serieus genomen dient te worden.
Voordeel van de twijfel maar geven dan.
Leg eens uit wat voor gevoel/sensatie dat "balcontact" jou geeft als je zelf denkt niet homoseksueel of bi te zijn.
Als het op zo'n turbotiener538verveelmiddagmanier moet hoeft het van mij niet.
quote:Juist daar zorgen wij voor door serieuze reacties te plaatsen.
Op zaterdag 24 mei 2003 11:38 schreef Bombie het volgende:[..]
Oh... het mag best een serieus topic wórden.
Daar heeft de topicstarter verder toch geen invloed op. Misschien is het wel een openbaring voor diegenen die het wel wat lijken.
En voor de andere hoop ik ook ;-)
quote:Inderdaad... ipv af te geven op de popi manier waarop de startpost is samengesteld kun je de boel omdraaien en wél serieus reageren. Het is best moeilijk om een reactie van bijv. mattieman in eerste instantie serieus te nemen, maar het kan heel goed echt zijn. Net zo goed kunnen allerlei heel serieus gebrachte onderwerpen nep zijn. Het is aan de rest om er mee te doen wat ze willen ipv helemaal afhankelijk te worden van de topicstarter.
Op zaterdag 24 mei 2003 11:40 schreef hollander172 het volgende:[..]
Juist daar zorgen wij voor door serieuze reacties te plaatsen.
quote:Ik neem aan dat dit alles uit vrije wil gebeurt dus die ander zal het ook wel lekker vinden.
Op zaterdag 24 mei 2003 11:43 schreef mattieman het volgende:
Nou, als ik dus de balzak raak van die andere gast(en), dan wordt ik daar gewoon echt ontzettend opgewonden van.... tis gewoon zo intens om met z'n drieen te liggen neuken en kreunen.... elkaars vocht opnemen etc... tis voor mij gewoon echt super lekker....En voor de andere hoop ik ook ;-)
Maar leg het eens verder uit.
Doe je dit met je vriendin? Hoe ben je er op gekomen om dit eens uit te proberen? Kortom, geef het eens meer diepgang dan valt er ook serieuzer te reageren.
Ik blijf bij dit soort dingen toch altijd het gevoel houden dat er een soort machtsgevoel bij komt kijken. (geen ervaring mee trouwens.) Is dit wat het opwindend maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |