Ik heb 2 gloednieuwe games te koop voor de Gameboy Advance, te weten Yoshi's Island (super mario advance 3) en Super Monkey Ball JR. Beide spellen zijn slechts een paar weken oud, als nieuw in de verpakking. Nieuwprijs 49.95 per spel.
Yoshi's Island vind ik persoonlijk tot nu toe het beste GBA spel. Erg mooi, erg leuk, best groot, en geschikt voor kinderen.
Monkey Ball is een heel erg goede cloon van zijn grote Cube broertje. Het spel ziet er goed uit, hele leuke minigames, echter minder geschikt voor kinderen door de pittige moeilijkheidsgraad.
Aangezien de spellen nog zo goed als nieuw zijn, wil ik er wel een redelijk bedrag voor terug, of een leuk ruilobject (zie onder). Onder de 30 euro excl verzendkosten gaan de spellen (denk ik ) niet weg. Geen onzinbiedingen van 1 euro svp.
Ruilen kan natuurlijk ook, en dan wel met divers media materiaal:
- (Een) leuke dvd('s)
- PS2 spellen. Echter aangezien ik over de 40 spellen heb, ben ik niet echt op zoek naar iets. Kom ook niet aan met spellen als fantavision, ik ken de huidige markwaarde.
Voorkeur gaat uit naar Dreamcast spul. Sinds afgelopen week heb ik er hier eentje van weten te bemachtigen, en ik wil hier mijn party console van maken.
Ik ben niet op zoek naar games, maar wel naar accesoires. Heb jij Arcade sticks, joypads, vmu's, vga box, racing wheels, samba's , een dancemat, ander leuks, laat het dan even weten (ook als je niet voor deze spellen wil ruilen, dan heb ik wellicht tegen een redelijke vergoeding wel interesse).
Voorlopig staan deze spellen niet op marktplaats, eigen fokkers eerst.
Geen sluitingstermijn, wanneer ik vind dat ik een leuk bod heb gekregen dan ben ik de moeilijkste niet. Is de koop gesloten, dan heeft overbieden geen zin meer.
Reacties in dit topic, of naar pat_dino@hotmail.com
[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 23-05-2003 13:58]
GreeTz
quote:Thank you sooo much for sharing that with us. Blijf dan uit het topic, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Ook al zien de spellen op een gba er niet echt uit, de speelbaarheid is top.
Op vrijdag 23 mei 2003 11:41 schreef Tricodanae het volgende:
Sorry, ik heb geen gameboy of verwante artikelen. Ik hou het bij mijn pc-tje waar ik veel leukere spellen kan spelen![]()
GreeTz
@ Zeiksnor:
Keyboard heb ik al, een extra joypad is nooit weg natuurlijk. De gun en house of the dead 2 vind ik echter wel een leuk idee. Wat is de staat van de gun en welk type is het? (50hz only waarschijnlijk, maar goed, dan verhuis ik de DC af en toe eens naar boven). Mail me anders even.
edit: reden dat ze weg gaan; Yoshi is uitgespeeld (voor het eerst in tijden weer eens), Monkey Ball is voor mij iets te moeilijk (wel erg leuk trouwens). Nee maar ik heb zoveel games op al mijn systemen dat ze hier nu toch maar liggen te verstoffen, dan maar wat fun ervoor terug.
Voor de anderen: Mijn contact mail staat in de openingspost : pat_dino@hotmail.com
edit:
als iemand mijn ps2 over wil nemen met alles erbij voor een leuke prijs (zeg +/- 1000 euro) dan mag je dat ook melden hoor
[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 23-05-2003 12:22]
In de aanbieding heb ik dus nog:
Super Monkey Ball Jr GBA.
Mensen, indien jullie interesse hebben in monkey ball, bied dan gewoon wat. Verder ben ik erg vrij in aangeboden ruilmateriaal.
Op marktplaats zetten is ook weer zo... burgerlijk.
Heeft er iemand tips voor het geval dat het spel definitief verdwenen is? Klagen bij de TPG ofzo?
Voor de geinteresseerden: Super Monkey Ball jr, te koop tegen elk aannemelijk bod, doe een leuke suggestie.
(voor GBA )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |