abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10625331

Ik heb 2 gloednieuwe games te koop voor de Gameboy Advance, te weten Yoshi's Island (super mario advance 3) en Super Monkey Ball JR. Beide spellen zijn slechts een paar weken oud, als nieuw in de verpakking. Nieuwprijs 49.95 per spel.

Yoshi's Island vind ik persoonlijk tot nu toe het beste GBA spel. Erg mooi, erg leuk, best groot, en geschikt voor kinderen.

Monkey Ball is een heel erg goede cloon van zijn grote Cube broertje. Het spel ziet er goed uit, hele leuke minigames, echter minder geschikt voor kinderen door de pittige moeilijkheidsgraad.

Aangezien de spellen nog zo goed als nieuw zijn, wil ik er wel een redelijk bedrag voor terug, of een leuk ruilobject (zie onder). Onder de 30 euro excl verzendkosten gaan de spellen (denk ik ) niet weg. Geen onzinbiedingen van 1 euro svp.

Ruilen kan natuurlijk ook, en dan wel met divers media materiaal:

- (Een) leuke dvd('s)
- PS2 spellen. Echter aangezien ik over de 40 spellen heb, ben ik niet echt op zoek naar iets. Kom ook niet aan met spellen als fantavision, ik ken de huidige markwaarde.

Voorkeur gaat uit naar Dreamcast spul. Sinds afgelopen week heb ik er hier eentje van weten te bemachtigen, en ik wil hier mijn party console van maken.
Ik ben niet op zoek naar games, maar wel naar accesoires. Heb jij Arcade sticks, joypads, vmu's, vga box, racing wheels, samba's , een dancemat, ander leuks, laat het dan even weten (ook als je niet voor deze spellen wil ruilen, dan heb ik wellicht tegen een redelijke vergoeding wel interesse).

Voorlopig staan deze spellen niet op marktplaats, eigen fokkers eerst.
Geen sluitingstermijn, wanneer ik vind dat ik een leuk bod heb gekregen dan ben ik de moeilijkste niet. Is de koop gesloten, dan heeft overbieden geen zin meer.

Reacties in dit topic, of naar pat_dino@hotmail.com

[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 23-05-2003 13:58]

pi_10625515
Ik heb een toetsenbord en een joypad.
Ik heb interesse in Yoshi's story.
PSN: Poekimammi_nl
pi_10625528
Sorry, ik heb geen gameboy of verwante artikelen. Ik hou het bij mijn pc-tje waar ik veel leukere spellen kan spelen

GreeTz

Friends are well known as Masterpieces of Human Nature
pi_10625542
Ook heb ik een pistool en House of the dead2
pi_10625575
wat is de reden waarom ze weg gaan??
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_10625640
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 11:41 schreef Tricodanae het volgende:
Sorry, ik heb geen gameboy of verwante artikelen. Ik hou het bij mijn pc-tje waar ik veel leukere spellen kan spelen

GreeTz

Thank you sooo much for sharing that with us. Blijf dan uit het topic, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Ook al zien de spellen op een gba er niet echt uit, de speelbaarheid is top.

@ Zeiksnor:
Keyboard heb ik al, een extra joypad is nooit weg natuurlijk. De gun en house of the dead 2 vind ik echter wel een leuk idee. Wat is de staat van de gun en welk type is het? (50hz only waarschijnlijk, maar goed, dan verhuis ik de DC af en toe eens naar boven). Mail me anders even.

edit: reden dat ze weg gaan; Yoshi is uitgespeeld (voor het eerst in tijden weer eens), Monkey Ball is voor mij iets te moeilijk (wel erg leuk trouwens). Nee maar ik heb zoveel games op al mijn systemen dat ze hier nu toch maar liggen te verstoffen, dan maar wat fun ervoor terug.

pi_10625696
Dinopk, stuur ff een berichtje naar t.brand@ms.kun.nl
Ik kan jouw emailadres niet vinden
pi_10626232
Gemaild.

Voor de anderen: Mijn contact mail staat in de openingspost : pat_dino@hotmail.com

edit:
als iemand mijn ps2 over wil nemen met alles erbij voor een leuke prijs (zeg +/- 1000 euro) dan mag je dat ook melden hoor

[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 23-05-2003 12:22]

pi_10630684
ruilen tegen DTM Race driver(PS2) ?
pi_10631303
Nee, heb ik namelijk al. Leuk spel maar om er nou 2 te hebben .. ook weer een beetje overdreven
pi_10633387
Yoshi's Island is in principe geruild. Afhandeling moet alleen nog volgen.

In de aanbieding heb ik dus nog:

Super Monkey Ball Jr GBA.

pi_10646411
Subtiel iets te vroeg schopje.
Niemand die interesse heeft in Monkey Ball? Indien je de post niet vertrouwd, ik woon in Nieuwegein, centraler kan bijna niet.
pi_10665783
Heh kijk nou bijna een eigen prive topic

Mensen, indien jullie interesse hebben in monkey ball, bied dan gewoon wat. Verder ben ik erg vrij in aangeboden ruilmateriaal.

Op marktplaats zetten is ook weer zo... burgerlijk.

pi_10683357
Laatste kick, blijkbaar is er hier geen interesse voor. Morgen verzoek ik om het topic dicht te gooien en gooi ik Monkey ball wel op ebay/marktplaats voor weinig
pi_10737534
Topic is nog niet dicht, de afhandeling loopt nog.
Ik heb vandaag de dreamcast gun ontvangen van zeiksnor, echter heeft hij mijn spel nog niet ontvangen. HELAAS verzonden met de gewone post in een luchtbelletjes enveloppe, nu al 2 dagen vertraagd. Ik hoop maar dat er niet iemand bij de posterijen toevallig een nieuw gba spelletje heeft... Zou in ieder geval godvergeten associaal zijn. Ik verstuur vaker wat met de gewone post, nooit problemen mee gehad.

Heeft er iemand tips voor het geval dat het spel definitief verdwenen is? Klagen bij de TPG ofzo?

Voor de geinteresseerden: Super Monkey Ball jr, te koop tegen elk aannemelijk bod, doe een leuke suggestie.

woensdag 28 mei 2003 @ 17:28:23 #16
46169 80-jb-gl
j0n0 = m0f0
pi_10737690
ruilen tegen Donald Duck Advanced!?

(voor GBA )

Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
pi_10739806
hahah nee dank je wel, ik heb geen interesse in gba games, ben al goed voorzien op dat gebied
pi_10741702
pi_10742276
aaah niet huilen nou, komt wel goed (hoop ik)
Mijn handschrift is gewoon niet zo duidelijk geweest, of ze hebben de afzender gezien als ontvanger (hmm neh kan niet, ik heb hem zelf nog niet eens binnen)...
Vrijdag, als hij dan niet binnen is, dan hebben we dus wel een probleem.
pi_10756550
Ben wel is wat cd's definitief kwijt geraakt, naar postkantoor gegaan en daar drukken ze je een formulier in de hand wat je in moet vullen. Dan gaan hun het uitzoeken ... nooit wat mee terug gekregen
!
pi_10758121
hoezo een probleem stuur jij dat gun toch gewoon terug en probleem opgelost
pi_10760197
Ja dat is wel een oplossing maar dan ben ik wel een spel van 50 euro kwijt, en ben ik de enige die de lul moet zijn, ik stuur ook gewoon eerlijk mijn handelswaar op?... Ik ga gewoon naar het postkantoor om daar te informeren hoe en wat. Dan zien we wel weer verder, terugsturen van de gun zit er dan wel in denk ik, alhoewel ik daar niet blij mee zal zijn.
pi_10786060
Shit, hij zat er gisteren niet bij.
Dat is dan weer lekker met de post.
Heeft 1 van jullie tips hoe dit aan te pakken? is dit nou gewoon verdwenen of kun je nog iets met de post regelen?
Je maakt toch gebruik van een dienst die niet goed wordt uitgevoerd en dus zijn ze toch aansprakelijk.
Anders moeten ze maar verplichten om aangetekend te versturen.
pi_10786964
Hij is vanmorgen binnengekomen
pi_10791084
welke dvd moet je voor monkeyball
leven als een koning
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')