Wie van jullie heeft er een idee voor een leuk vakantiebaantje?
Ik ga zoizo morgen naar het uitzendbureau om even te kijken..maar misschien hebben jullie wel leuke ideeen.
Normaal werk ik 10 uur per week bij Xenos,maar ik heb geen zin om hier in de vakantie ook nog eens extra te gaan werken!
Doegg!
quote:Hier in het Noorden kan je bijna niks meer vinden.
Op donderdag 22 mei 2003 13:27 schreef Frenkie het volgende:
ik geloof dat vakantiebaantjes deze zomer zeldzaam zijn, zeker kantoorbaantjes.
Misschien in de zorg wat..??
quote:ja of ergens de plee schoonmaken
Op donderdag 22 mei 2003 13:27 schreef Frenkie het volgende:
ik geloof dat vakantiebaantjes deze zomer zeldzaam zijn, zeker kantoorbaantjes.
Misschien in de zorg wat..??
verder weet ik zo niet waar de arbeidsmarkt redelijk goed zit (vergeleken met de rest)
quote:Telefoon TIJGER???? :p
Op donderdag 22 mei 2003 13:30 schreef kless het volgende:
kijken bij horeca gelegenheden
campings
TELEFOON TIJGER spelen
landbouwverder weet ik zo niet waar de arbeidsmarkt redelijk goed zit (vergeleken met de rest)
quote:Wie ik?
Op donderdag 22 mei 2003 13:35 schreef RedHead het volgende:
je bent best wel lekker
uhm, ik denk dat hij met tel tijger bedoelt telemarketing.. verdient goed en is redelijk leuk werk...
Kijk eens bij bellsell in weesp, redelijk groot en hebben meestal nog wel mensen nodig.
quote:Heeft dat iets met vakantiebaantjes te maken dan?
Op donderdag 22 mei 2003 13:35 schreef RedHead het volgende:
je bent best wel lekker
Ik denk dat supermarktwerk wel te doen is,.. maar realiseer wel dat er niet al teveel zomerwerk in de aanbieding zal zijn op het moment. Misschien zoeken ze nog oogstmedewerkers in de tuinbouw. Het is niet het allerfijnste werk, maar je verdient er niet slecht.
Het is misschien een idee om gewoon de winkels en bedrijven langs te gaan dan dat je een uitzendbureau binnen hoppen. Op deze manier heeft het bedrijf je al eens gezien en kun je jezelf een beetje 'verkopen'.
Succes hoor!
Volgens mij heb je de meeste kans om via via aan de slag te komen.
quote:Telefoontijger is de kreet die uitzendbureau's hier gebruiken om mensen te werven voor een callcenter.
Op donderdag 22 mei 2003 13:33 schreef Mandaaaahtj het volgende:[..]
Telefoon TIJGER???? :p
Explain???
Kilo Utrecht Tango-werk, maar het betaalt en ik heb geen gemekker van klanten aan m'n oren
Misschien een ideetje
[Dit bericht is gewijzigd door InsomnianDancer op 22-05-2003 22:46]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |