1 ondergetekende op weg in z`n auto om iets af te gaan geven. Op de plaats des toekomstig onheils is het op straat een beetje smal, dus ik zet m`n auto op de stoep, alarmlichtjes aan (Niet gaan zeuren over op de stoep parkeren, die is daar breed genoeg om nog een heel leger aan voetgangers erlangs te laten, er stonden al kweetniet hoeveel autos op de stoep en zo kon het normale verkeer nog mooi door), en ik begin met het openen van m`n portier. Ik heb m`n deur nog niet half open of ik kijk ineens naar een groot vuilwit vlak, horende bij een gare bestelbus. what the fuck denkt ondergetekende nog, terwijl hij ziet dat de troela achter het stuur spontaan op me begint te kafferen adat het een lieve lust is. Ik maak een gebaar dat ze in de weg staat, maar daar gaat ze nog hysterischer van doen, zie ik. Owkay dan, verder maar in d`r sop gaar laten koken die muts. Ik besluit dat ze kan barsten met d`r demonstratieve geblokkeer van m`n deur en trek hem dicht, duw het sleuteltje terug in het contact en rijdt een meter naar voren. Zow, we kunnen weer uitstappen. deur open, en weer een vuilgrijzigwit vlak voor me neus.( Overigens die teef is nog een tandje harder gaan schelden, maar dat terzijde. Ik ben laaiend, en duik over de pook heen, en naar de andere deur. Als ik enigzins heel erg pissig op madam afstap (die nog steeds het hele scheldwoordenboek afgaat) om te vragen waar ze mee bezig is en om gelijk even te noteren wat voor nummerbord miss kut heeft stapt ze zelf al uit en begint ze te janken als een voetzoeker. Het blijkt dat madam ook iets wil laden/lossen en ze vindt dat ik maar opzij moet. Yeah right. Als ik zeg dat ze het heen en weer kan krijgen met d`r onzin en dat ze ff normaal moet doen, haalt ze uit. mispoes, ondergetekende hield er al rekening mee en kan nog net een stapje opzij doen. Mevrouw hield er echter geen rekening mee dat ik niet altijd een heer ben daarentegen, zeker niet als het de bedoeling is dat m`n hoofd als boksbal wordt gebruikt. Toen ze klaar was met dizzy zijn en tegen d`r bus hangen had ze ineens niet meer zo`n haast om te parkeren meer. Ze durfde zelfs niet meer te schelden toen ze zich in d`r busje terugtrok met een dikke kaak en plankgas ervandoor ging.
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:09 schreef Stranger het volgende:
af en toe die enter gebruiken en misschien zijn er dan mensen die het hele verhaal lezen.
Als je je niet gedraagt als een dame word je ook niet behandeld als dame !
chapeau...
quote:forget it.
af en toe die enter gebruiken en misschien zijn er dan mensen die het hele verhaal lezen.
quote:doet ze niet, het voordeel van drukke straten is dat er veel getuigen zijn. En ze konden allemaal in full color zien hoe mevrouw d`r handjes als eerste liet wapperen
Op woensdag 21 mei 2003 13:12 schreef GrymReaper het volgende:
Ja beter dat je de volgende keer Enter gebruikt, maarre ik hoop voor jou dat ze niet met haar dikke kaak richting politie is gereden met jou kenteken!
Even een vrouwtje op haar plaats zetten met een ferme tik op de bek moet kunnen denk ik!
(in deze situatie dan.... normaliter ben ik niet zo pro vrouwen in elkaar meppen)
quote:ja gelijke behandeling was het wel. Een man zou ik ook terugslaan
Op woensdag 21 mei 2003 13:14 schreef HenkieSpankie het volgende:
Emanicpatie?
Je verhaal lijkt mij een poging tot rechtvaardiging - proef ik een beetje schuldgevoel?
quote:Volledig mee eens!
quote:idd verschrikkelijk schuldgevoel. Ik ga correlatie of het riagg maar bellen denk ik voordat ik er aan onder door ga.
Op woensdag 21 mei 2003 13:18 schreef wijsneus het volgende:
Je verhaal lijkt mij een poging tot rechtvaardiging - proef ik een beetje schuldgevoel?
Als een vrouw mij dreigt te slaan zeg ik altijd gelijk dat ik gewoon terug mep als ze wat probeert. Of ze me raakt is niet relevant, slaat ze mis/weet ik te ontwijken dan had ze maar beter moeten meppen.
Hoe je het ook bekijkt: Ze heeft altijd de keus om niet te slaan en weet wat er kan gebeuren als ze het wel doet.
Tot nu toe is het dreigement meestal afdoende geweest
quote:Begrijp me niet verkeerd - she had it coming - ik vraag me alleen af of je het niet op een andere manier had kunnen oplossen
Op woensdag 21 mei 2003 13:20 schreef slaughtermonkey het volgende:[..]
idd verschrikkelijk schuldgevoel. Ik ga correlatie of het riagg maar bellen denk ik voordat ik er aan onder door ga.
Ben trouwens zelf ook vrouw (geen agressieve ofzo) .
Maar laatst hadden we hier een zeer brutale student die ik met liefde met kop en kont over de reling hier geflikkerd had.
"Ik sla geen wijven" zei 'ie ook nog. Waarop mijn collega en ik: Hebben wij zeker pech, aangezien we geen wijven zijn.
(we zijn niet gaan slaan, en hij ook niet, al waren mijn collega en ik er niet ver van af, *hahaha*. We hebben het maar gelaten bij: En nou kop dicht of opsodemieteren, en dat maakte genoeg indruk).
quote:Wat een onzin, er zijn genoeg vrouwen die ook harder kunnen slaan dan andere vrouwen en dat mag wel.
Op woensdag 21 mei 2003 13:16 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Op zich zeg ik "terecht, goed aangepakt", maar aan de andere kant vind ik vrouwen slaan eigenlijk niet kunnen. Ook slaan zij het eerst. Dat is omdat mannen over het algemeen toch iets harder kunnen slaan.
quote:En terecht !!! Ik hoop dat je er hard geraakt heb. Zulke mensen moeten gewoon klappen krijgen!
Op woensdag 21 mei 2003 13:08 schreef slaughtermonkey het volgende:
situatie schets:1 ondergetekende op weg in z`n auto om iets af te gaan geven. Op de plaats des toekomstig onheils is het op straat een beetje smal, dus ik zet m`n auto op de stoep, alarmlichtjes aan (Niet gaan zeuren over op de stoep parkeren, die is daar breed genoeg om nog een heel leger aan voetgangers erlangs te laten, er stonden al kweetniet hoeveel autos op de stoep en zo kon het normale verkeer nog mooi door), en ik begin met het openen van m`n portier. Ik heb m`n deur nog niet half open of ik kijk ineens naar een groot vuilwit vlak, horende bij een gare bestelbus. what the fuck denkt ondergetekende nog, terwijl hij ziet dat de troela achter het stuur spontaan op me begint te kafferen adat het een lieve lust is. Ik maak een gebaar dat ze in de weg staat, maar daar gaat ze nog hysterischer van doen, zie ik. Owkay dan, verder maar in d`r sop gaar laten koken die muts. Ik besluit dat ze kan barsten met d`r demonstratieve geblokkeer van m`n deur en trek hem dicht, duw het sleuteltje terug in het contact en rijdt een meter naar voren. Zow, we kunnen weer uitstappen. deur open, en weer een vuilgrijzigwit vlak voor me neus.( Overigens die teef is nog een tandje harder gaan schelden, maar dat terzijde. Ik ben laaiend, en duik over de pook heen, en naar de andere deur. Als ik enigzins heel erg pissig op madam afstap (die nog steeds het hele scheldwoordenboek afgaat) om te vragen waar ze mee bezig is en om gelijk even te noteren wat voor nummerbord miss kut heeft stapt ze zelf al uit en begint ze te janken als een voetzoeker. Het blijkt dat madam ook iets wil laden/lossen en ze vindt dat ik maar opzij moet. Yeah right. Als ik zeg dat ze het heen en weer kan krijgen met d`r onzin en dat ze ff normaal moet doen, haalt ze uit. mispoes, ondergetekende hield er al rekening mee en kan nog net een stapje opzij doen. Mevrouw hield er echter geen rekening mee dat ik niet altijd een heer ben daarentegen, zeker niet als het de bedoeling is dat m`n hoofd als boksbal wordt gebruikt. Toen ze klaar was met dizzy zijn en tegen d`r bus hangen had ze ineens niet meer zo`n haast om te parkeren meer. Ze durfde zelfs niet meer te schelden toen ze zich in d`r busje terugtrok met een dikke kaak en plankgas ervandoor ging.
Vrouwen slaan is not done, maar als ze zelf beginnen, gewoon terugslaan.
Het vastpakken en zeggen dat ze rustig aan moet doen zou kunnen, maar zou ik 't niet doen. Iemand die je (imho) zonder reden een hoek wil geven zal je waarschijnlijk met hetzelfde gemak een knietje geven.
Proleet!
quote:Laat jij maar fijn over je heen lopen.
Op woensdag 21 mei 2003 13:25 schreef Mea.Culpa het volgende:
EIKEL!
Ik begrijp dat je het niet pikt dat ze jou slaat, maar dan jezelf verlagen tot het zelfde niveau? naja, niveau? Triest!
quote:Was er iets gratis?
Op woensdag 21 mei 2003 13:26 schreef Svyatagor het volgende:Proleet!
quote:Ik ben een VROUW en nee, ik zou nooit slaan, maar what ever. Ik verlaag me niet tot het niveau van een ander. Je bent veel stoerder als je het met woorden oplost!
Op woensdag 21 mei 2003 13:27 schreef Vision het volgende:[..]
Laat jij maar fijn over je heen lopen.
let wel ik ben van mening dat als dat gebeurd is dat je als man dan wel heel die scheur vol met buf mag schieten
quote:Niks hee. als zij begint gewoon terug batsen.
Op woensdag 21 mei 2003 13:28 schreef Mea.Culpa het volgende:[..]
Ik ben een VROUW en nee, ik zou nooit slaan, maar what ever. Ik verlaag me niet tot het niveau van een ander. Je bent veel stoerder als je het met woorden oplost!
En met woorden oplossen. Volgens mij kan zo een simpel viswijf niet eens praten !
quote:Sommige mensen luisteren gewoon niet naar woorden. Daar kom je dus niet ver mee. Wat niet wegneemt dat je wel eerst moet praten
Op woensdag 21 mei 2003 13:28 schreef Mea.Culpa het volgende:[..]
Ik ben een VROUW en nee, ik zou nooit slaan, maar what ever. Ik verlaag me niet tot het niveau van een ander. Je bent veel stoerder als je het met woorden oplost!
quote:Wees dan de wijste en loop weg. Dat is altijd nog beter dan batsen.
Op woensdag 21 mei 2003 13:31 schreef Makster het volgende:[..]
Niks hee. als zij begint gewoon terug batsen.
En met woorden oplossen. Volgens mij kan zo een simpel viswijf niet eens praten !
En als ze je dan nog lastig valt, kun je haar altijd nog vermoorden.
[Dit bericht is gewijzigd door Mea.Culpa op 21-05-2003 13:34]
Vraag me af of dit niet op een andere manier was op te lossen, uiteindelijk heb jij haar geslagen en zij jou niet (of valt dit onder de noemer 'net goed').
quote:Als ze gelijk begint te meppen, ren jij dan als een klein kindje dat gepest wordt weg?
Op woensdag 21 mei 2003 13:33 schreef Mea.Culpa het volgende:[..]
Wees dan de wijste en loop weg. Dat is altijd nog beter dan batsen.
quote:Je moet dat niet zien als weg rennen. Je moet dat zien als volwassen gedrag.
Op woensdag 21 mei 2003 13:34 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Als ze gelijk begint te meppen, ren jij dan als een klein kindje dat gepest wordt weg?
quote:Ja, zo verdedig je je uitspraak goed!!
quote:Schatje: sarcasme.
Op woensdag 21 mei 2003 13:35 schreef HenkieSpankie het volgende:[..]
Ja, zo verdedig je je uitspraak goed!!
Goed zeg dan niets!!
quote:Vooral als zij bezig is jou neer te slaan.. Als ze niet wilt luisteren en niet wilt kappen met slaan, tja dan maar terug rossen!
quote:Niet echt gepast als je eerst iemand eikel noemt dacht ik zo..
Op woensdag 21 mei 2003 13:37 schreef Mea.Culpa het volgende:[..]
Schatje: sarcasme.
quote:zegt een meisje van 17
Op woensdag 21 mei 2003 13:35 schreef Mea.Culpa het volgende:[..]
Je moet dat niet zien als weg rennen. Je moet dat zien als volwassen gedrag.
quote:Risico wat je dus afweegt als vrouw.
Op woensdag 21 mei 2003 13:16 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Op zich zeg ik "terecht, goed aangepakt", maar aan de andere kant vind ik vrouwen slaan eigenlijk niet kunnen. Ook slaan zij het eerst. Dat is omdat mannen over het algemeen toch iets harder kunnen slaan.
ik ben zelf ook voor het terugslaan van vrouwen/wijven als ze zelf beginnen.
maar meestal hou ik het dan bij het hardhandig op de grond pleuren van dat soort mensen met daarna 1 hand op de keel (natuurlijk wel laten ademen ) daar schrikken ze zich meestal helemaal de pleuris van
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:42 schreef Theigertje het volgende:
Kotsvent. Je hield er rekening mee, ze sloeg mis, je had haar kunnen uitlachen en haar nogmaals te vragen te stoppen met die onzin en al zeker niet te slaan. Je gaf het zelf al aan: je bent zeker geen heer en te oordelen naar de manier waarop je hier steun zoekt en ontvangt, zul je dat ook niet worden.
Wees er maar trots op dat je andermans lichaam -en dan nog wel een vrouw, stoere mannelijke man die je daar bent- hebt beschadigd omwille van een laad/losplek.
Je bent een onzekere zielige zak hormonen die hier op een volstrekt zielige manier om bijval vraagt.
Loser.
quote:I couldn't agree more.
Kotsvent. Je hield er rekening mee, ze sloeg mis, je had haar kunnen uitlachen en haar nogmaals te vragen te stoppen met die onzin en al zeker niet te slaan. Je gaf het zelf al aan: je bent zeker geen heer en te oordelen naar de manier waarop je hier steun zoekt en ontvangt, zul je dat ook niet worden.
Wees er maar trots op dat je andermans lichaam -en dan nog wel een vrouw, stoere mannelijke man die je daar bent- hebt beschadigd omwille van een laad/losplek.
Je bent een onzekere zielige zak hormonen die hier op een volstrekt zielige manier om bijval vraagt.
Loser.
quote:
Loser.
quote:Deze reply komt lekker slim over wil je zeggen?
Loser.
quote:Niet mee eens, dat viswijf vroeg er gewoon om, zij wilde een klap uitdelen en vroeg daarmee een gevecht aan. Mag ze echt blij zijn dat het maar 1 tikkie is geweest.
Loser.
quote:Is het niet eerder zo dat in beginsel de "dame" al niet behoort te slaan? Als zij dat toch doet, weet ze de risico's die er aan verbonden zijn.
Loser.
Is toch ook van de gekke als ik iemand sla, en dan vervolgens gek ga kijken als er teruggeslagen wordt?
"it's the thought that counts" zeg ik altijd maar. De wil was er en of het wel of niet lukt is meer geluk/handigheid hebben en heeft imho geen invloed op het recht van de ander om terug proberen te slaan.
[Dit bericht is gewijzigd door TR08 op 21-05-2003 13:51]
quote:Inderdaad ook een prima oplossing
quote:Als hij er geen rekening mee hield dan had ie er een op zijn ogen gehad!
Loser.
Maar wij mannen weten wel raad met dit soort simpele wijven die geen haar beter zijn als slaande mannen.
Hij heeft gewoon geod gehandeld. Zal er voortaan leren om tof te doen. Hoop dat er kaak goed dik is, kan ze thuis gelijk uitleggen aan aso-pappa hoe het is gekomen.
Ik vind dat er goed gehandeld is.
Een keer zien gebeuren tijdens stappen. Een grietje word opeens boos op een gast. En beging er op in te slaan. Dus die gast duwt haar op zij. Loopt ze naar die gast z,n auto en beging er lekker op uit te leven. Mooi die gast geeft me daar toch een hoek Alleen was jammer dat de ruim 200 man het niet terecht vonden. En die gast totaal afgetuigt hebben. Politie kon er niet tussen komen. 1 grote gaos
Wijs tijdens het wachten bij een disco waar een hele lange rij stond
quote:1e gedeelte kan ik me iets bij voorstellen maar het 2e stuk van je psot slaat echt helemaal nergens op. Zij wou hem toch ook slaan, is dat dan wel gerechtvaardigd, ik geef toe dat hij niet had hoeven slaan maar laat jij maar lekker over je heen lopen hoor. Dwing je respect mee af
Loser.
quote:Jeemig wat ben jij een sul zeg. Als iemand jou probeert te slaan dan vraag je zeker ook rustig of ze daar mee willen stoppen? Klets toch niet uit je nek, je kunt wel zien dat je nog nooit in zo'n situatie hebt gezeten. De topicstarter had groot gelijk dat ie haar een hoek gaf want dat had ik ook gedaan. Om dan te zeggen 'je bent zeker geen heer' grenst ronduit aan het achterlijke. Draai de situatie maar lekker om! Het was vast nog zijn schuld ook, of niet?
Loser.
En dan het commentaar: "Wees er maar trots op dat je andermans lichaam -en dan nog wel een vrouw, stoere mannelijke man die je daar bent- hebt beschadigd omwille van een laad/losplek". Wie begon er hier eigenlijk? Je oogst wat je zaait, dat mens begon zelf en wie kaatst kan de bal verwachten.
Hopelijk kom je binnenkort zelf in een soortgelijke situatie. Blijf maar lekker zeggen "maar mevrouw wat doet u nu, we kunnen toch op een schappelijke manier overleggen hoe we deze parkeerpaats verdelen!" iedere keer dat ze je op je bek slaat.
StefanP mompelt iets over naïeve mensen met een bord voor hun kop
quote:Wie heeft er hier nou een bord voor z'n kop?
Op woensdag 21 mei 2003 14:14 schreef StefanP het volgende:[..]
Wie begon er hier eigenlijk? Je oogst wat je zaait, dat mens begon zelf en wie kaatst kan de bal verwachten.
StefanP mompelt iets over naïeve mensen met een bord voor hun kop
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:14 schreef HenkieSpankie het volgende:
Emanicpatie?
quote:Als jij iemand een klap geeft (of probeert te geven), verwacht je dan geen tikkie terug?
Op woensdag 21 mei 2003 14:26 schreef Svyatagor het volgende:[..]
Wie heeft er hier nou een bord voor z'n kop?
quote:"Ja maar zij begon jank jank"
Op woensdag 21 mei 2003 14:34 schreef Abonides het volgende:[..]
Als jij iemand een klap geeft (of probeert te geven), verwacht je dan geen tikkie terug?
Enorm zwaktebod. Dat bedoel ik.
quote:Nee, idd. Hij moet gewoon de volgende mep afwachten, net zo lang tot het een paar keer raak is
Op woensdag 21 mei 2003 14:35 schreef _dazzling het volgende:
hmmm ik kan me indenken dat je kwaad wordt op zo'n takketrol, maar ik vind het maar zwakjes om haar een mep te verkopen. Ze sloeg mis....... Ik kan je vermelden dat als ik t zou zien, ik je een pak slaag zou geven.
Dat kun je echt niet maken kerel
quote:ik wil je best een keer zonder reden een blauw oog slaan. En dan wil ik nog wel eens zien of je dan wegloopt of nog terug gaat slaan.
Op woensdag 21 mei 2003 14:26 schreef Svyatagor het volgende:Wie heeft er hier nou een bord voor z'n kop?
Dat mens was mans genoeg om te gaan slaan. Als iemand mij echt gaan slaan (dus nogmaals: geen tikje) dan maakt het niet meer uit wat voor geslacht het is, dan is het gewoon iemand die me aanvalt, als ze echt gaan slaan verdedig ik me wel hoor, en ik zal zeker niet weglopen.
Jaja, en nou komen er heel veel mensen die hier enorm over vallen, maar I don't care. Als je een dame wil zijn, gedraag je dan ook zo, en niet gauw ff uit de "dame-rol" stappen, een klap uitdelen en dan weer gauw terug die rol in onder het mom van "dames mag je niet slaan"
Flikker toch op zeg. Goed gedaan topicstarter.
Waarbij ik wel ff dr bij wil vermelden dat bij een vrouw zoals beschreven wordt ik een beeld in mijn hoofd heb van een manwijf zeg maar. Een tenger vrouwtje kan ik me nix bij voorstellen dat die hard zal/kan uithalen, maar die sla je dan weer niet terug vind ik. Zo'n meidje sla je direct in de vernieling, en dat is niet de bedoeling. Zelfverdediging is 1 ding, iemand slopen is heel wat anders.
Heeft een mooi psychologisch effect en je breekt meteen niet alle botten in d'r lelijke smoelwerk.
Als vrouwen beginnen te slaan, hoeven ze toch niet te verwachten dat de tegenpartij zich in gaat houden? Of zie ik dat nu helemaal verkeerd. Vrouwen die slaan zijn bij voorbaat ordinair, dus dan mag ik ook wel uithalen.
quote:We zullen nog wel eens zien hoe je reageert als jij ooit een vuist tegen je kin krijgt.
Op woensdag 21 mei 2003 14:38 schreef Svyatagor het volgende:[..]
"Ja maar zij begon jank jank"
quote:Een huispsycholoog & moraalridder in 1 woei! Je doet je nickname eer aan wijsneus...
Op woensdag 21 mei 2003 13:18 schreef wijsneus het volgende:
Stapje opzij was niet genoeg? bent fysiek sterker dan een vrouw, moest je zonodig slaan?Je verhaal lijkt mij een poging tot rechtvaardiging - proef ik een beetje schuldgevoel?
quote:Tja, misschien heeft ie die niet eens zelf bedacht...
Op woensdag 21 mei 2003 14:55 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Een huispsycholoog & moraalridder in 1 woei! Je doet je nickname eer aan wijsneus...
Kun je je afvragen wat erger is, dat ie t zelf bedacht heeft en ook meent, of dat anderen em zo noemen...
quote:Misschien wel, maar je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Op woensdag 21 mei 2003 14:38 schreef Svyatagor het volgende:[..]
"Ja maar zij begon jank jank"
Omdat zij daar moest lossen (en hij ook) moet hij maar weg?
Wie denkt ze dat ze is?
En dan nog een klap proberen te verkopen ook
Tegen de grond met die teven
Wat me opvalt is dat er zoveel posters zijn die de indruk wekken wel eens geslagen te worden of zelf te slaan. Dat heb ik nou nog nooit gehad (afgezien van de lagere school-dingetjes), raar hoor!
quote:ik heb al lang niemand meer op zijn bek geslagen, maar als iemand mij probeert te slaan (man of vrouw) sla ik terug.
Op woensdag 21 mei 2003 15:06 schreef ElisaB het volgende:
Nou, ik vind het niet echt stoer of zo...Wat me opvalt is dat er zoveel posters zijn die de indruk wekken wel eens geslagen te worden of zelf te slaan. Dat heb ik nou nog nooit gehad (afgezien van de lagere school-dingetjes), raar hoor!
Een dame zal ik nooit slaan. Een vrouw die iemand probeert te slaan valt dan ook niet in die categorie.
Ik zou ook niet vol uithalen, maar haar eerst op de grond gooien/duwen ofzo. Als ze dan nog meent mij te moeten slaan dan heeft ze wel pech vrees ik.
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 15:00 schreef Abonides het volgende:[..]
Misschien wel, maar je geeft geen antwoord op mijn vraag.
quote:David Friedman
The direct use of force is such a poor solution to any problem, it is generally employed only by small children and large nations.
quote:Geweld zoveel mogelijk proberen te vermijden kan misschien beter zijn, maar dat is natuurlijk een mening (gebaseerd op gevolgen etc etc). Aan de andere kant is er natuurlijk ook nog zoiets als het afstraffen van de aanvaller.
Op woensdag 21 mei 2003 15:11 schreef Svyatagor het volgende:[..]
[afbeelding]
[..]David Friedman
In ieder geval vind ik het feit dat het hier een vrouw was die op zo'n manier de aanval begon, niet moet bijdragen aan de keuze geweld wel of niet te vermijden.
quote:Daar gaat de discussie idd over. Sommigen zeggen dat je sowieso moet slaan, ongeacht het geslacht van je opponent. Anderen zeggen dat je vrouwen niet mag slaan.
Op woensdag 21 mei 2003 15:22 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Geweld zoveel mogelijk proberen te vermijden kan misschien beter zijn, maar dat is natuurlijk een mening (gebaseerd op gevolgen etc etc). Aan de andere kant is er natuurlijk ook nog zoiets als het afstraffen van de aanvaller.
In ieder geval vind ik het feit dat het hier een vrouw was die op zo'n manier de aanval begon, niet moet bijdragen aan de keuze geweld wel of niet te vermijden.
quote:geweld voorkomen is natuurlijk de beste oplossing, maar aangezien de topicstart niet de initiator is, zou ik reageren met gepast geweld.
Op woensdag 21 mei 2003 15:32 schreef Svyatagor het volgende:
Daar gaat de discussie idd over. Sommigen zeggen dat je sowieso moet slaan, ongeacht het geslacht van je opponent. Anderen zeggen dat je vrouwen niet mag slaan.
Ik zeg dat je sowieso niet moet slaan, ongeacht het geslacht van je opponent.
Zou jij als ik je zonder welke reden dan ook hoek, niet terugslaan maar weglopen? En als een vrouw hetzelfde doet?
quote:Ik zou in eerste instantie zo verbaasd en verrast zijn dat ik waarschijnlijk helemaal niks doe. Vervolgens zou ik uit alle macht proberen mijn zelfbeheersing niet te verliezen, boven de situatie te staan etc.
Op woensdag 21 mei 2003 15:58 schreef Vision het volgende:[..]
geweld voorkomen is natuurlijk de beste oplossing, maar aangezien de topicstart niet de initiator is, zou ik reageren met gepast geweld.
Zou jij als ik je zonder welke reden dan ook hoek, niet terugslaan maar weglopen? En als een vrouw hetzelfde doet?
Bewijsstuk 1 : De vrouw stond nog na jouw klap. Elke man moet een vrouw met maximaal 1 klap kunnen vloeren.
Bewijsstuk 2 : De vrouw in kwestie heeft je niet eens geraakt en je slaat al terug. Zelfverdediging is OK, maar alleen als je door de vrouw ook echt met de vuist geraakt bent.
Als ik je daar gezien had met die vrouw had je d'r van mij ook een gehad op je kaak. Kijken of je dan nog zo'n held bent.
quote:knap van je als je serieus zou proberen niets terug te doen.
Op woensdag 21 mei 2003 16:14 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zou in eerste instantie zo verbaasd en verrast zijn dat ik waarschijnlijk helemaal niks doe. Vervolgens zou ik uit alle macht proberen mijn zelfbeheersing niet te verliezen, boven de situatie te staan etc.
Ik zie niet in op wat voor manier de situatie voor ons beiden zou verbeteren als ik je terug zou slaan, behalve dat mijn wraaklust kortstondig bevredigd zou zijn. Daarna zou ik alleen maar balen van mijn blauwe oog en mijn geschaafde knokkels.
Als ik ts was geweest, zou ik niet eens naar die vrouw toegegaan zijn, maar gewoon pakketje bezorgd hebben en weggereden zijn
Beetje elkaar de hersens inslaan om een laad/los plek
Elkaar de kop in slaan schiet je inderdaad niets mee op Al hoop ik dat het in het geval van de topicstarter een corrigerend tik was die dat viswijf heeft doen beseffen dat ze in 't vervolg eens normaal reageert en al helemaal niemand probeert te slaan om een laad/los plek.
quote:Lost niets op inderdaad, maar zodra een vreemde vrouw op me gaat lopen slaan, sla ik net zo hard terug, vrouw of niet... Kunt dan wel zeggen vrouwen sla je niet, maar vrouwen horen mij ook niet te slaan
Op woensdag 21 mei 2003 16:27 schreef Vision het volgende:[..]
knap van je als je serieus zou proberen niets terug te doen.
Elkaar de kop in slaan schiet je inderdaad niets mee op Al hoop ik dat het in het geval van de topicstarter een corrigerend tik was die dat viswijf heeft doen beseffen dat ze in 't vervolg eens normaal reageert en al helemaal niemand probeert te slaan om een laad/los plek.
code:vrouwen slaan is vaak wel gerechtvaardigd ;)
quote:en ze had het verdiend!
Op woensdag 21 mei 2003 13:08 schreef slaughtermonkey het volgende:
situatie schets:1 ondergetekende op weg in z`n auto om iets af te gaan geven. Op de plaats des toekomstig onheils is het op straat een beetje smal, dus ik zet m`n auto op de stoep, alarmlichtjes aan (Niet gaan zeuren over op de stoep parkeren, die is daar breed genoeg om nog een heel leger aan voetgangers erlangs te laten, er stonden al kweetniet hoeveel autos op de stoep en zo kon het normale verkeer nog mooi door), en ik begin met het openen van m`n portier. Ik heb m`n deur nog niet half open of ik kijk ineens naar een groot vuilwit vlak, horende bij een gare bestelbus. what the fuck denkt ondergetekende nog, terwijl hij ziet dat de troela achter het stuur spontaan op me begint te kafferen adat het een lieve lust is. Ik maak een gebaar dat ze in de weg staat, maar daar gaat ze nog hysterischer van doen, zie ik. Owkay dan, verder maar in d`r sop gaar laten koken die muts. Ik besluit dat ze kan barsten met d`r demonstratieve geblokkeer van m`n deur en trek hem dicht, duw het sleuteltje terug in het contact en rijdt een meter naar voren. Zow, we kunnen weer uitstappen. deur open, en weer een vuilgrijzigwit vlak voor me neus.( Overigens die teef is nog een tandje harder gaan schelden, maar dat terzijde. Ik ben laaiend, en duik over de pook heen, en naar de andere deur. Als ik enigzins heel erg pissig op madam afstap (die nog steeds het hele scheldwoordenboek afgaat) om te vragen waar ze mee bezig is en om gelijk even te noteren wat voor nummerbord miss kut heeft stapt ze zelf al uit en begint ze te janken als een voetzoeker. Het blijkt dat madam ook iets wil laden/lossen en ze vindt dat ik maar opzij moet. Yeah right. Als ik zeg dat ze het heen en weer kan krijgen met d`r onzin en dat ze ff normaal moet doen, haalt ze uit. mispoes, ondergetekende hield er al rekening mee en kan nog net een stapje opzij doen. Mevrouw hield er echter geen rekening mee dat ik niet altijd een heer ben daarentegen, zeker niet als het de bedoeling is dat m`n hoofd als boksbal wordt gebruikt. Toen ze klaar was met dizzy zijn en tegen d`r bus hangen had ze ineens niet meer zo`n haast om te parkeren meer. Ze durfde zelfs niet meer te schelden toen ze zich in d`r busje terugtrok met een dikke kaak en plankgas ervandoor ging.
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 16:30 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Lost niets op inderdaad, maar zodra een vreemde vrouw op me gaat lopen slaan, sla ik net zo hard terug, vrouw of niet... Kunt dan wel zeggen vrouwen sla je niet, maar vrouwen horen mij ook niet te slaan
quote:Dr is nix mis met heksen!
Op woensdag 21 mei 2003 19:24 schreef Fliepke het volgende:
Goed zo, wat denkt die heks wel niet
Trouwens wel triest dat je het niet met woorden afkon en trugsloeg...
quote:En dan krijg je zo'n verschrikkelijk leuk wacht-melodietje. Daar word je pas agressief van
Op woensdag 21 mei 2003 13:20 schreef slaughtermonkey het volgende:[..]
idd verschrikkelijk schuldgevoel. Ik ga correlatie of het riagg maar bellen denk ik voordat ik er aan onder door ga.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |