abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10579987
Ik heb een vraag. Ik kom net bij de tandarts vandaan en heb een gaatje laten vullen. De tandarts heeft mij een verdoving gegeven omdat het zo'n pijn deed.

Nu is alles klaar en sta ik (half uur na tijd) heel erg te shaken, bibberende handen en benen.. wie heeft dat ook eens gehad? en is het normaal?

pi_10580061
Gewoon ff chillen...

je bent gewoon te gespannen geweest

pi_10580078
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 10:32 schreef Roellie80 het volgende:
Gewoon ff chillen...

je bent gewoon te gespannen geweest

Dat kan het niet zijn.. Ik lag er relaxed in die stoel
pi_10580155
komt het niet van de honger? Heb je wel ontbeten?
pi_10580168
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 10:28 schreef Mea.Culpa het volgende:
Ik heb een vraag. Ik kom net bij de tandarts vandaan en heb een gaatje laten vullen. De tandarts heeft mij een verdoving gegeven omdat het zo'n pijn deed.

Nu is alles klaar en sta ik (half uur na tijd) heel erg te shaken, bibberende handen en benen.. wie heeft dat ook eens gehad? en is het normaal?

Nooit last van, heb al 8 jaar geen gaatje meer gehad . Maar heb hier nog nooit van gehoord igg.
konuşma!, yap!
pi_10583694
't is nu wel minder

Die verdoving zou na 2 uur zijn uitgewerkt zei ze, het is nu inmiddels 4 uur later en het is nog steeds even irritant en verdoofd!

pi_10583835
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:31 schreef Mea.Culpa het volgende:
Die verdoving zou na 2 uur zijn uitgewerkt zei ze, het is nu inmiddels 4 uur later en het is nog steeds even irritant en verdoofd!
Daarom heb ik besloten nooit meer verdoving te nemen De hele middag irritante verdoofde wang waarrdoor drinken zo je mond uitloopt, gelukkig al lang geleden... Dat shaken heb ik nooit gehad in combinatie met verdoving, zal vast een andere oorzaak hebben, maar welke
Please, find my happy place!
pi_10595828
Trust me is normaal heb oo kwel es een verdoving geahd die een paar uur langer doorwerkte dan normaal. Als het begint te tintelen is het bijna uitgewerkt.
Vaya con Dios!
pi_10597053
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:38 schreef Essiepessie het volgende:

[..]

Daarom heb ik besloten nooit meer verdoving te nemen De hele middag irritante verdoofde wang waarrdoor drinken zo je mond uitloopt, gelukkig al lang geleden... Dat shaken heb ik nooit gehad in combinatie met verdoving, zal vast een andere oorzaak hebben, maar welke

Dan hoop ik voor je dat je nooit een (verstands)kies moet laten trekken, dat wil je niet weten zonder verdoving.

2 Maanden terug moest bij mij een deels afgebroken verstandskies getrokken worden die ook enigszins gedraaid zat

De verdoving werkte al en de tandarts begon met zijn dokter Mengele praktijken. Hoewel ik dus al verdoofd was deed het echt godsgruwelijk pijn. De beste man heeft mij toen maar een extra dosis gegeven en toen was het goed.

Nijmegenaar
  woensdag 21 mei 2003 @ 22:49:16 #10
45764 SirPeter
Kitty overdose.
pi_10597263
Bij gaatjes gewoon geen verdoving nemen, is het beste.
Even door de pijn heen bijten
Lief :)
  woensdag 21 mei 2003 @ 22:55:32 #11
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_10597426
Kan zijn dat je lichaam niet goed tegen de stoffen die in die verdoving zitten kunnen. Verdovingen bestaan uit chemische stoffen die bepaalde zenuwen tijdelijk uitschakelen. Ik heb zoiets een paar jaar geleden met mijn eerste ruggenprik gehad ivm een liesbreuk. Ik heb de hele ingreep met heel mijn bovenlijf lopen "shaken". Ik weet nog wel dat de Anasthesist aan me vroeg of ik het koud had wat niet het geval was maar een reactie van mijn lichaam.
FourX Bitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')