[Dit bericht is gewijzigd door AleSyS op 20-05-2003 20:09]
quote:Omdat ik weer ruimte wil maken voor andere titels.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:20 schreef Gieter het volgende:
Waarom wil je ze kwijt?,en waar in L'Dorp?....
quote:Black Hawk Down in 'linnen hoes' wat moet ik me daarbij voorstellen?
Op dinsdag 20 mei 2003 12:26 schreef AleSyS het volgende:[..]
Omdat ik weer ruimte wil maken voor andere titels.
Stuur anders een mailtje...
quote:Das een aparte linnen hoes om de DVD box heen.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:42 schreef deijsje het volgende:[..]
Black Hawk Down in 'linnen hoes' wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:ja want ze zijn natuurlijk wel 2e hands en waar ligt Ldorp
Op dinsdag 20 mei 2003 12:47 schreef sampoo het volgende:
¤20 per stuk?Zijn dit speciale versies?
Ja het zijn "special editions" maar krijg je er nog posters bij om deze prijs te rechtvaardigen?
quote:Leiderdorp ligt in Zuid Holland tegen Leiden aan.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:49 schreef Pretzel het volgende:[..]
ja want ze zijn natuurlijk wel 2e hands en waar ligt Ldorp
quote:ok dat ken ik wel
Op dinsdag 20 mei 2003 12:50 schreef AleSyS het volgende:[..]
Leiderdorp ligt in Zuid Holland tegen Leiden aan.
quote:Ik probeer ze eerst allemaal in een keer te verkopen.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:51 schreef Pretzel het volgende:[..]
ok dat ken ik wel
maar hoeveel moet je hebben voor die another day, als je er nu iets van af zou halen, of wil je ze allemaal in een keer verkopen?
[Dit bericht is gewijzigd door AleSyS op 20-05-2003 12:55]
quote:Net even zitten kijken maar alle versies zijn te krijgen voor onder de 15 euro bezorgd op de "Black Hawk Down" versie want ik weet niet welke versie dat moet wezen. Maar de duurste versie is 30 euros. Lijken me verder niet echt zeldzame titels. Niet echt geinteresseerd met deze prijzen maar wellicht gaat daar verandering in komen.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:49 schreef Pretzel het volgende:[..]
ja want ze zijn natuurlijk wel 2e hands en waar ligt Ldorp
quote:ok maar het vervelende is dat ik niet een regio 1 dvd kan afspelen op het thuistheater hier bij mij, en ik weet zelf ook niet in welke toestand de dvd's zijn, en aangezien dat toch wel belangrijk is voor mij, hoe lang heb je ze al, en waarom doe je ze echt weg, omdat je ruimte wil maken, heb je ze gekopieerd ofzo, want dvd's doe je toch niet zomaar weg :S ???
Op dinsdag 20 mei 2003 12:53 schreef AleSyS het volgende:[..]
Ik probeer ze eerst allemaal in een keer te verkopen.
quote:Doe.Dan.Een.Bod
Op dinsdag 20 mei 2003 12:55 schreef sampoo het volgende:[..]
Net even zitten kijken maar alle versies zijn te krijgen voor onder de 15 euro bezorgd op de "Black Hawk Down" versie want ik weet niet welke versie dat moet wezen. Maar de duurste versie is 30 euros. Lijken me verder niet echt zeldzame titels. Niet echt geinteresseerd met deze prijzen maar wellicht gaat daar verandering in komen.
quote:Alle DVD's zijn in perfecte staat. Alle titels heb ik 1 of 2 keer maar gekeken. En van het geld waarvoor deze titels verkoop kan ik weer andere titels kopen.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:57 schreef Pretzel het volgende:[..]
ok maar het vervelende is dat ik niet een regio 1 dvd kan afspelen op het thuistheater hier bij mij, en ik weet zelf ook niet in welke toestand de dvd's zijn, en aangezien dat toch wel belangrijk is voor mij, hoe lang heb je ze al, en waarom doe je ze echt weg, omdat je ruimte wil maken, heb je ze gekopieerd ofzo, want dvd's doe je toch niet zomaar weg :S ???
quote:Sorry..bod vind ik te laag. Ik het liefst de DVD's al een set verkopen.
Op dinsdag 20 mei 2003 13:08 schreef 80-jb-gl het volgende:
10 euro voor B.H.D. kom ik hem ophalen
quote:Dat heeft nu nog geen zin. Ik moet het wel goed kunnen verkopen maar als hij dit..
Op dinsdag 20 mei 2003 12:58 schreef detulp050 het volgende:[..]
Doe.Dan.Een.Bod
quote:..al weigert dan denk ik dat het moeilijk word. Ik dacht aan maximaal ¤ 20 voor de hele set.
10 euro voor B.H.D. kom ik hem ophalen
quote:Over de prijs valt altijd te onderhandelen...maar 20 euro voor de hele set is veels te weinig.
Op dinsdag 20 mei 2003 14:43 schreef sampoo het volgende:[..]
Dat heeft nu nog geen zin. Ik moet het wel goed kunnen verkopen maar als hij dit..
[..]..al weigert dan denk ik dat het moeilijk word. Ik dacht aan maximaal ¤ 20 voor de hele set.
Maar ik denk niet dat deze set hier op fok! verkocht krijgt voor de gevraagde prijs. Maar je kan het altijd proberen.
quote:Black Hawk Down is de 2 DVD set. De 1e DVD is de film en de 2e DVD is allemaal etxra's
Op dinsdag 20 mei 2003 15:21 schreef Pretzel het volgende:
vindhet toch jammer, ik vind DIE ANOTHER DAY toch wel goed, ik weet alleen niet of Black hawk down goed is, maar dat is wel de special editie toch!?
Beschrijving
Leave No Man Behind
Black Hawk Down is het zeer aangrijpende, waargebeurde verhaal over een missie van het Amerikaanse leger in Mogadishu, Somalie.
In het kader van een vredesmissie van de VN wordt een groep jonge elite-soldaten naar Mogadishu gestuurd. Hun opdracht is om een aantal topofficieren van een Somalische krijgsheer te ontvoeren om zo een einde te maken aan de burgeroorlog die het land kapot maakt.
Extra Features
Audiocommentaar van Mark Bowden, Ken Nolan, Jerry Bruckheimeren Ridley Scott
Audiocommentaren van de veteranen van '93 US Special Forces
Diverse Verwijderde Scenes
Docu: Het ontwerpen van Mogadishu
Fotogalerie op de set door Jerry Bruckheimer
Fotogalerie met meer dan 400 foto's
Diverse documentaires: "De essentie van de strijd - The Making Of BHD"
Technische Specificaties
Beeld
Formaat: 16:9
Aspect Ratio: (2.40:1)