Eén kant van deze emoties is echter onderbelicht:
De impact van voetbal in de relatiesfeer!
Dit is geen geintje. Je kent het wel: Jij bent voor AJAX, je nieuwe vriendin houdt niet van voetbal. Of nog erger, ze is voor Feyenoord.
Een spanningsveld is geboren.
Hoe ga je daar mee om? Hoe te reageren? Hoe te negeren?
Gelukkig heeft dit forum de beschikking over een voetbalkenner en een professioneel relatietherapeut.
Post hier je voetbal gerelateerde relatie-problemen en hopelijk zal Frenkie zijn oor lenen.
J.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 00:50 schreef Juan Zueco het volgende:Gelukkig heeft dit forum de beschikking over een voetbalkenner
Zoals in Hools gemeld :
quote:Help!
Op dinsdag 20 mei 2003 00:25 schreef Juan Zueco het volgende:
Meteen maar even van een nood een deugd maken:Lieve Frenkie,
Aanstaand weekend speelt P$v tegen Fc Utreg. Nou ben ik zelf een enorm AJAX-fan en verwacht dus veel van dit duel. Helaas houdt mijn tweeling-broertje Abe niet van voetbal en steunt die gloeilampen. Dit geeft nogal spanningen in de broer-broer relatie.
Wat moet ik doen?
Een radeloze J.
J.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 00:52 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik trap wel afZoals in Hools gemeld :
[..]Help!
J.
Dat is de kortste en gemakkelijkste weg.
Als ik dat zou willen, dan verspil ik mijn moeite niet aan dit topic.
J.
Voor al uw relatie-problemen verwijs ik u naar R&P, alwaar een aantal deskundige mods zitten.
quote:Kan ik me wel in vinden. Het enige is wel dat het niet alleen melige pariodieen zijn... Ik pas de titel aan...
Op dinsdag 20 mei 2003 01:08 schreef keeper het volgende:
Bedankt voor de edit nog.Maar over dat Lieve Frenkie topic, hoewel de insteek misschien wat lollig is, is het topic an sich toch wel levensvatbaar? Relaties en voetbal lijken me wel interessant om te bespreken: denk aan vrienden/vriendinnen die niet begrijpen dat jij 100(0)-en euro's per jaar uitgeeft aan je club en de spanningen die het met zich mee brengt.
Als naamtopics niet mogen, kan je natuurlijk de titel veranderen
.
quote:Niet om voetbal geven is geen probleem, zolang ze er maar geen hekel aan heeft of -even erg- F'noord fan is.
Op dinsdag 20 mei 2003 00:50 schreef Juan Zueco het volgende:Dit is geen geintje. Je kent het wel: Jij bent voor AJAX, je nieuwe vriendin houdt niet van voetbal. Of nog erger, ze is voor Feyenoord.
Als Carine duidelijk voor een andere club geweest was dan voor Ajax denk ik dat dat best spanningen opgeleverd zou kunnen hebben...
duidelijker kan ik niet zijn geloof ik.
quote:same here, lijkt me duidelijk.
Op dinsdag 20 mei 2003 08:53 schreef mister_popcorn het volgende:
ALS mijn vriendin voor ajax zou zijn, dan was ze mijn vriendin NIET.duidelijker kan ik niet zijn geloof ik.
maar ja, ik heb toch altijd vriendinnen uit het buitenland
quote:mijn vriendinnetje is voor ajax. Nou ja een klein beetje dan.
Op dinsdag 20 mei 2003 08:53 schreef mister_popcorn het volgende:
ALS mijn vriendin voor ajax zou zijn, dan was ze mijn vriendin NIET.duidelijker kan ik niet zijn geloof ik.
Moet an sich niks uitmaken, ik heb ook vrienden die voor Ajax zijn.
Het zou volgens mij een slechte zaak zijn als zoiets tot serieuze spanningen zou leiden.
quote:nee precies, het moet wel leuk blijven niet zomaar een fantastisch meisje afwijzen omdat ze voor de verkeerde club is.. Maar ja er zijn natuurlijk fanatici......
Op dinsdag 20 mei 2003 09:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
mijn vriendinnetje is voor ajax. Nou ja een klein beetje dan.
Moet an sich niks uitmaken, ik heb ook vrienden die voor Ajax zijn.
quote:Zo ken ik een gozer die absoluut niets aanraakt waar AJAX of ABN-AMRO opstaat. Hij loopt nog liever een kilometer verder dan dat hij bij een ABN-AMRO pint. En ja het is te sick voor woorden maar die malloten heb je nou eenmaal.
Op dinsdag 20 mei 2003 10:38 schreef HeatWave het volgende:[..]
nee precies, het moet wel leuk blijven niet zomaar een fantastisch meisje afwijzen omdat ze voor de verkeerde club is.. Maar ja er zijn natuurlijk fanatici......
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:48 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Zo ken ik een gozer die absoluut niets aanraakt waar AJAX of ABN-AMRO opstaat. Hij loopt nog liever een kilometer verder dan dat hij bij een ABN-AMRO pint. En ja het is te sick voor woorden maar die malloten heb je nou eenmaal.
quote:Waarom ben ik niet verbaast
Op dinsdag 20 mei 2003 10:54 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
quote:Nee dat gaat me allemaal tever hoor, als ik iets wil hebben en het beste en model is van philips, dan koop ik dat. Gelukkig komt dat nooit voor
Zo ken ik een gozer die absoluut niets aanraakt waar AJAX of ABN-AMRO opstaat. Hij loopt nog liever een kilometer verder dan dat hij bij een ABN-AMRO pint. En ja het is te sick voor woorden maar die malloten heb je nou eenmaal.
Maar je moet het allemaal wel een beetje in perspectief blijven zien....
quote:er zitten er zelfs op Fok!
Op dinsdag 20 mei 2003 10:48 schreef Speed1971 het volgende:En ja het is te sick voor woorden maar die malloten heb je nou eenmaal.
ik meen dat DoopyX ooit zei dat ie nog nooit in R'dam is geweest en daar ook nooit gaat komen
quote:Het moet niet te gek gaan worden hoor, maar dat niet-pinnen is ooit als een geintje begonnen. Als het niet anders kan, pin ik er gewoon, maar als ik kan kiezen, dan niet. Ik denk dat iedere Ajax-supporter hetzelfde zou doen als twee DVD-spelers, van dezelfde kwaliteit en dezelfde prijs, naast elkaar staan: een Philips, een Sony. Lijkt me logisch.
Op dinsdag 20 mei 2003 11:10 schreef Vision het volgende:[..]
er zitten er zelfs op Fok!
ik meen dat DoopyX ooit zei dat ie nog nooit in R'dam is geweest en daar ook nooit gaat komen
In Amsterdam en Rotterdam kom ik ook gewoon, geen problemen mee.
Bedenk wel dat je dan meebetaalt aan het salaris van Kezman
quote:Daar denk ik dus echt niet bij na.
Op dinsdag 20 mei 2003 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat iedere Ajax-supporter hetzelfde zou doen als twee DVD-spelers, van dezelfde kwaliteit en dezelfde prijs, naast elkaar staan: een Philips, een Sony. Lijkt me logisch.
quote:Klinkt zeer bekend.
quote:Maar gelukkig voor jou zal dat niet gebeuren...
Op dinsdag 20 mei 2003 13:14 schreef DIGGER het volgende:
Als m'n vrouw vor ajax zou juichen, heb ze de echtscheidingspapieren een dag later in huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |