A.s. papa's en mama's:
16 juni 2003: Miss
* 25 juni 2003: phileine en Voyeur
26 juni 2003 : coolbabe
?? juli 2003: Jacksmama
1 juli 2003: Tanne & Sc0rPi0n
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
06 augustus 2003: Logican
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Astrid & Bastardhost
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
Babietjes:
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 28-05-2003 09:33]
Yelena weegt nu 3400 gram. Ze is wel veeleisend en kan goed manipuleren!!!
Voor de rest slaapt ze s 'nachts redelijk door en is ook erg actief. Ze was een week oud toen haar hoofd omhoog kwam, als we haar op de buik leggen gaat ze ervandoor en ze lacht (bewust!!!).
Het is echt een schatje en ik ben helemaal gek van haar!
Met Artemis665 is voor de rest alles goed.
Ik probeer deze week nog een foto te plaatsen.
Vorige week heb ik voor het laatst voor Moeders voor Moeders geplast en hebben we dus een serviesje gekregen. Echt heel erg leuk! Als ik nu iemand aanmeld, krijg ik ook nog het bijpassend besteksetje! Maar... niemand in mijn omgeving wil (op dit moment) (weer) zwanger worden . Egoïsten!
quote:Lief serviesje is dat he?
Op maandag 19 mei 2003 23:03 schreef Grijs het volgende:
Dolle_hond, gefeliciteerd met Dagmar!Vorige week heb ik voor het laatst voor Moeders voor Moeders geplast en hebben we dus een serviesje gekregen. Echt heel erg leuk! Als ik nu iemand aanmeld, krijg ik ook nog het bijpassend besteksetje! Maar... niemand in mijn omgeving wil (op dit moment) (weer) zwanger worden
. Egoïsten!
quote:Inderdaad.... Dat doe je voor Catootje en mij
Op dinsdag 20 mei 2003 11:06 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Lief serviesje is dat he?
Maar afijn, daar zou je het niet voor moeten doen
quote:dankje!
Op maandag 19 mei 2003 22:55 schreef leviathanfd het volgende:
Na lang weggeweest te zijn post ik maar weer eens. Als eerste felicitaties voor Melonovy en Dolle_hond!!!!!
en fijn voor jullie dat alles goed gaat met jullie kindje!
quote:Als ik weer eens de balen van dat 'potjesplassen' had (ik ben nogal lui ingesteld), dan hielp het wel als ik de verhalen van jullie las. Als ik kijk naar de moeite die jullie moeten doen om zwanger te kunnen worden, valt dat 'potjesplassen' in het niet!
Op dinsdag 20 mei 2003 12:41 schreef E.T. het volgende:[..]
Inderdaad.... Dat doe je voor Catootje en mij
![]()
Update: ik wilde perse beginnen met spuiten en geen clomid meer. Maar door een fout in het ziekenhuis (niet terugbellen, dat soort shit) kan ik daar pas volgende maand mee beginnen. Leuk, zo in de vakantie. Betekent dat ik deze maand nog clomid slik en daarna overstap op de shots.....DUIMEN JONGENS!!!!
Toot: spannend!
Waar o waar is Pluizzzje?
Ach, en die datum? Daar houden de meeste ukkies zich toch niet aan
Catoot, spannend hoor!! En ik zal zeker voor je duimen
Hier ook goed nieuws!!
In het weekend heb ik die o zo speciale eerste 'schopjes' gevoeld en vandaag hebben we voor het eerst het hartje horen kloppen
De pijn in mijn bekken is ook sinds een week drastisch verminderd, dus we zijn weer helemaal happy
Ik heb trouwens vandaag voor het eerst kleertjes gekocht! Ben over ong 11 weekjes uitgeteld, dus ik vond dat ik nou toch eindelijk wel eens iets mocht kopen. Dit weekend gaan we definitief een beslissing maken over het geboortekaartje en het opvang wordt ook besproken. De babykamer wordt waarschijnlijk volgende week gedaan, sausje op de muren en schilderijtjes aan de muur enzo. Ook de kinderwagen is geariveerd in de winkel, alleen die laat ik daar nog maar ff staan, heb hier toch nog geen plek! Kortom, ik lig bijna op schema. Men schrikt zich rot als ik telkens nee antwoord op de vraag of de babykamer al in orde is maar geloof me, het komt heus wel goed! Hoe is het met alle andere zwangeren?
Ik zoek trouwens een goede site over bv kunstmatige inseminiatie, ik heb de site van freya al ontdenkt maar vroeg me af of er meerdere sites waren met heldere en duidelijke informatie?
danosa, ik moet nog een week of 12 en wij hebben ook nog niks aan de babykamer gedaan. wel is de zolder nu net verbouwd zodat we de inhoud van de babykamer-to-be naar de zolder kunnen verplaatsen. en oja een kinderwagen & maxicosi & wat kleertjes hebben we ook. maar verder nog niks!
o en dollehond natuurlijk ook nog van harte gelukgewenst met Dagmar!
Livelink, lekker zo'n bevestiging! gefeliciteerd!
Ik ben vanmiddag naar 't ziekenhuis geweest voor een 'tussengesprek'.
Ze gaan me op een heel ander behandelschema zetten als de vorige behandelingen. Met dit nieuwe schema denken ze dat ik beter reageer en dat ze beter kunnen sturen.
Bijkomend voordeel.. het totale spuiten is maar ongveer twee weken (ipv vier).
Op de vraag wanneer ik weer wilde beginnen en wanneer 't uitkwam ivm vakantie enzo antwoorde ik 'eigenlijk wil ik 't liefst meteen door als 't kan'.. (een cyclus overslaan nu, zou midden in de vakantie uitkomen.. en anders duurt 't weer hartstikke lang) En dat kan ook nog!
Als 't goed is word ik morgen ongesteld door de Primolut die ik kreeg om de vorige behandeling af te breken.. en met dit nieuwe schema moet je dus beginnen op cyclusdag vijf... Als 't goed is ga ik dus zaterdag weer beginnen, mocht 't zo goed gaan dat we deze keer verder komen dan alleen maar echo's.. staat de punctie gepland voor ongeveer vier juni...
Er komen weer spannende tijden aan in huize Swets
quote:Wauw E.T., wat fijn dat je meteen verder mag
Op dinsdag 20 mei 2003 22:42 schreef E.T. het volgende:
Als 't goed is ga ik dus zaterdag weer beginnen, mocht 't zo goed gaan dat we deze keer verder komen dan alleen maar echo's.. staat de punctie gepland voor ongeveer vier juni...Er komen weer spannende tijden aan in huize Swets
Mooi verhaal: mijn ouders hadden mijn zus mee uit eten genomen. Goed gevoed voordat ze weggingen, haar vriend en andere dochter zouden dan voor Marie zorgen. Halverwege het eten komt de oudste dochter in pyjama en op blote voeten het restaurant binnen. "mamma, je moet even mee, Marie heeft honger". Buiten stond haar vriend ook op blote voeten met een krijsende Marie.Hij was wanhopig geworden van het gehuil, had de twee kinderen achterin de auto gestopt met de instructies dat de oudste de jongste heel goed moest vasthouden (ze hebben nog geen stoeltje) en was naar het restaurant gereden. Daar heeft mijn zus achterin de vette mercedes Marie gevoed (lijkt wel een soort obscure drugsdeal, zo achterin) en is daarna weer verder gegaan met haar diner. En haar gezin op blote voeten weer tevreden naar huis.
quote:Haha, het is net alsof ik mijzelf hoor praten. Hier is ook net de zolder verbouwd en is de pc/studeer gebeuren maandag naar de 2e verdieping verhuisd!
Op dinsdag 20 mei 2003 22:21 schreef bixister het volgende:danosa, ik moet nog een week of 12 en wij hebben ook nog niks aan de babykamer gedaan. wel is de zolder nu net verbouwd zodat we de inhoud van de babykamer-to-be naar de zolder kunnen verplaatsen. en oja een kinderwagen & maxicosi & wat kleertjes hebben we ook. maar verder nog niks!
![]()
quote:Wat is dat Moeders voor moeders en wat is dat plassen dan? Heb daar nog nooit van gehoord...
Op maandag 19 mei 2003 23:03 schreef Grijs het volgende:
Dolle_hond, gefeliciteerd met Dagmar!Vorige week heb ik voor het laatst voor Moeders voor Moeders geplast en hebben we dus een serviesje gekregen. Echt heel erg leuk! Als ik nu iemand aanmeld, krijg ik ook nog het bijpassend besteksetje! Maar... niemand in mijn omgeving wil (op dit moment) (weer) zwanger worden
. Egoïsten!
quote:http://www.moedersvoormoeders.nl
Op dinsdag 20 mei 2003 23:49 schreef Troel het volgende:[..]
Wat is dat Moeders voor moeders en wat is dat plassen dan? Heb daar nog nooit van gehoord...
quote:
Moeders voor Moeders zamelt urine in van zwangere vrouwen.
In de urine van zwangere vrouwen zit namelijk het vruchtbaarheids-
hormoon hCG (humaan chorion gonadotrofine). Dit hormoon dient als grondstof voor een medicijn dat andere vrouwen helpt zwanger te worden.
(..)
Het hCG-hormoon wordt door het lichaam in de eerste vier maanden van de zwangerschap in ruime mate aangemaakt. Het grootste deel verdwijnt via de urine. Met behulp van dit hormoon kan een geneesmiddel worden gemaakt dat de eisprong stimuleert. En dat kan noodzakelijk zijn om zwanger te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |