abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel maandag 19 mei 2003 @ 22:21:05 #1
2628 Karin
pi_10548309
Vervolg van Zwangerschap en babietjes deel 64
Oude delen van het Z&K topic

A.s. papa's en mama's:

16 juni 2003: Miss
* 25 juni 2003: phileine en Voyeur
26 juni 2003 : coolbabe
?? juli 2003: Jacksmama
1 juli 2003: Tanne & Sc0rPi0n
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
06 augustus 2003: Logican
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Astrid & Bastardhost
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink

Babietjes:

1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 28-05-2003 09:33]

maandag 19 mei 2003 @ 22:55:32 #2
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_10549536
Na lang weggeweest te zijn post ik maar weer eens. Als eerste felicitaties voor Melonovy en Dolle_hond!!!!!

Yelena weegt nu 3400 gram. Ze is wel veeleisend en kan goed manipuleren!!!
Voor de rest slaapt ze s 'nachts redelijk door en is ook erg actief. Ze was een week oud toen haar hoofd omhoog kwam, als we haar op de buik leggen gaat ze ervandoor en ze lacht (bewust!!!).
Het is echt een schatje en ik ben helemaal gek van haar!
Met Artemis665 is voor de rest alles goed.
Ik probeer deze week nog een foto te plaatsen.

Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
  maandag 19 mei 2003 @ 23:03:03 #3
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_10549846
Dolle_hond, gefeliciteerd met Dagmar!

Vorige week heb ik voor het laatst voor Moeders voor Moeders geplast en hebben we dus een serviesje gekregen. Echt heel erg leuk! Als ik nu iemand aanmeld, krijg ik ook nog het bijpassend besteksetje! Maar... niemand in mijn omgeving wil (op dit moment) (weer) zwanger worden . Egoïsten!

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 20 mei 2003 @ 11:06:43 #4
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_10555583
quote:
Op maandag 19 mei 2003 23:03 schreef Grijs het volgende:

Vorige week heb ik voor het laatst voor Moeders voor Moeders geplast en hebben we dus een serviesje gekregen. Echt heel erg leuk! Als ik nu iemand aanmeld, krijg ik ook nog het bijpassend besteksetje! Maar... niemand in mijn omgeving wil (op dit moment) (weer) zwanger worden . Egoïsten!

Lief serviesje is dat he? Maar afijn, daar zou je het niet voor moeten doen
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  dinsdag 20 mei 2003 @ 12:41:49 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_10558125
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:06 schreef Angelic1 het volgende:

[..]

Lief serviesje is dat he? Maar afijn, daar zou je het niet voor moeten doen

Inderdaad.... Dat doe je voor Catootje en mij
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 12:53:40 #6
34891 melonovy
La Kutschie
pi_10558409
quote:
Op maandag 19 mei 2003 22:55 schreef leviathanfd het volgende:
Na lang weggeweest te zijn post ik maar weer eens. Als eerste felicitaties voor Melonovy en Dolle_hond!!!!!
dankje!

en fijn voor jullie dat alles goed gaat met jullie kindje!

Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 12:55:18 #7
34891 melonovy
La Kutschie
pi_10558450
en dolle hond, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Dagmar, dat jullie lang en gelukkig van elkaar mogen genieten!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 12:56:59 #8
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_10558493
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 12:41 schreef E.T. het volgende:

[..]

Inderdaad.... Dat doe je voor Catootje en mij

Als ik weer eens de balen van dat 'potjesplassen' had (ik ben nogal lui ingesteld), dan hielp het wel als ik de verhalen van jullie las. Als ik kijk naar de moeite die jullie moeten doen om zwanger te kunnen worden, valt dat 'potjesplassen' in het niet!
pi_10562386
ja Grijsje: tis voor ons he!!

Update: ik wilde perse beginnen met spuiten en geen clomid meer. Maar door een fout in het ziekenhuis (niet terugbellen, dat soort shit) kan ik daar pas volgende maand mee beginnen. Leuk, zo in de vakantie. Betekent dat ik deze maand nog clomid slik en daarna overstap op de shots.....DUIMEN JONGENS!!!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 20 mei 2003 @ 19:44:13 #10
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_10569449
Nou, dan hier toch eindelijk een blij berichtje van mij. Ik heb vandaag eindelijk de echo gehad (de halve dag buikpijn gehad van de zenuwen) en Jaaa!, het kindje zit er nog met alles erop en eraan. Ik ben ook verder dan ik dacht. Volgens de echo was ik 13 weken ver en is de uitgerekende datum 25 november.
Volgens mij kan dat overigens niet, want dan zou ik een week na de curettage al weer zwanger moeten zijn geweest en ik weet nog dat ik minstens 3 weken totaal geen zin had in seks na die curettage . Die datum is wat mij betreft dus nog discutabel, maar de zwangerschap echt niet meer. Ik voel me ook op slag zwanger en dat gevoel heb ik de afgelopen weken totaal niet gehad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 19:48:05 #11
22637 Sweej
TiepMiep
pi_10569566
Livelink gefeliciteerd, geweldig nieuws zeg... je zult wel opgelucht zijn!

Toot: spannend!

Waar o waar is Pluizzzje?

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 mei 2003 @ 19:50:08 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10569627
Hè Livelink, ik zit hier kippenvel te krijgen van blijdschap Wat heerlijk voor je!

Ach, en die datum? Daar houden de meeste ukkies zich toch niet aan

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_10570019
Livelink, wat heerlijk. Ik maakte me toch een klein beetje zorgen, maar gelukkig is alles goed daarbinnen. Gefeliciteerd, en hopelijk kan het genieten nu beginnen. Over die datum: bij mij verschilde het per echo ook weleens een weekje de ene of de andere kant op. Ze groeien natuurlijk niet allemaal precies volgens die curves, dus ik zou me daar niet al te druk over maken. Op die roze wolk maar!!
mooi he, alles
pi_10570073
Geweldig nieuws livelink!! Nu kan het echte genieten beginnen

Catoot, spannend hoor!! En ik zal zeker voor je duimen

Hier ook goed nieuws!!
In het weekend heb ik die o zo speciale eerste 'schopjes' gevoeld en vandaag hebben we voor het eerst het hartje horen kloppen
De pijn in mijn bekken is ook sinds een week drastisch verminderd, dus we zijn weer helemaal happy

pi_10570253
He Livelink wat ontzettend mooi zeg. Je hebt natuurlijk al die tijd al in spanning gezeten (veel te lang eigenlijk!) dus van harte gefeliciteerd meid!

Ik heb trouwens vandaag voor het eerst kleertjes gekocht! Ben over ong 11 weekjes uitgeteld, dus ik vond dat ik nou toch eindelijk wel eens iets mocht kopen. Dit weekend gaan we definitief een beslissing maken over het geboortekaartje en het opvang wordt ook besproken. De babykamer wordt waarschijnlijk volgende week gedaan, sausje op de muren en schilderijtjes aan de muur enzo. Ook de kinderwagen is geariveerd in de winkel, alleen die laat ik daar nog maar ff staan, heb hier toch nog geen plek! Kortom, ik lig bijna op schema. Men schrikt zich rot als ik telkens nee antwoord op de vraag of de babykamer al in orde is maar geloof me, het komt heus wel goed! Hoe is het met alle andere zwangeren?

Ik zoek trouwens een goede site over bv kunstmatige inseminiatie, ik heb de site van freya al ontdenkt maar vroeg me af of er meerdere sites waren met heldere en duidelijke informatie?

dinsdag 20 mei 2003 @ 20:52:09 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_10571420
Hé Livelink, dat is nog eens goed nieuws! Oh, wat moet dat een opluchting geweest zijn voor je.
pi_10573818
livelink, heel hartelijk gefeliciteerd! pfff wat moest je lang wachten zeg voor je dan eindelijk wat zekerheid kreeg.

danosa, ik moet nog een week of 12 en wij hebben ook nog niks aan de babykamer gedaan. wel is de zolder nu net verbouwd zodat we de inhoud van de babykamer-to-be naar de zolder kunnen verplaatsen. en oja een kinderwagen & maxicosi & wat kleertjes hebben we ook. maar verder nog niks!

o en dollehond natuurlijk ook nog van harte gelukgewenst met Dagmar!

dinsdag 20 mei 2003 @ 22:42:29 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_10574435
Toot, spannend evengoed! eindelijk verandering in de situatie

Livelink, lekker zo'n bevestiging! gefeliciteerd!

Ik ben vanmiddag naar 't ziekenhuis geweest voor een 'tussengesprek'.

Ze gaan me op een heel ander behandelschema zetten als de vorige behandelingen. Met dit nieuwe schema denken ze dat ik beter reageer en dat ze beter kunnen sturen.
Bijkomend voordeel.. het totale spuiten is maar ongveer twee weken (ipv vier).
Op de vraag wanneer ik weer wilde beginnen en wanneer 't uitkwam ivm vakantie enzo antwoorde ik 'eigenlijk wil ik 't liefst meteen door als 't kan'.. (een cyclus overslaan nu, zou midden in de vakantie uitkomen.. en anders duurt 't weer hartstikke lang) En dat kan ook nog!
Als 't goed is word ik morgen ongesteld door de Primolut die ik kreeg om de vorige behandeling af te breken.. en met dit nieuwe schema moet je dus beginnen op cyclusdag vijf... Als 't goed is ga ik dus zaterdag weer beginnen, mocht 't zo goed gaan dat we deze keer verder komen dan alleen maar echo's.. staat de punctie gepland voor ongeveer vier juni...

Er komen weer spannende tijden aan in huize Swets

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_10574589
Goed nieuws ET! Is dit dan dat andere "lichtere" schema waar jullie eerst voor waren uitgeloot? Of is dit weer iets heel anders?
mooi he, alles
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 mei 2003 @ 22:49:11 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10574636
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 22:42 schreef E.T. het volgende:
Als 't goed is ga ik dus zaterdag weer beginnen, mocht 't zo goed gaan dat we deze keer verder komen dan alleen maar echo's.. staat de punctie gepland voor ongeveer vier juni...

Er komen weer spannende tijden aan in huize Swets

Wauw E.T., wat fijn dat je meteen verder mag De duimen staan alweer in de aanslag hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 22:53:09 #21
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_10574750
Livelink, ik ben zo blij voor je dat alles goed is met je kindje-in-je-buik! (Had ik het toch goed he, niks om je zorgen over te maken, dat vloeien.) Nu kan het echte genieten beginnen, heerlijk dat je je echt zwanger voelt nu!
pi_10574884
Trouwens eindelijk weer wat foto's van Marie binnengekregen. Hier een leuke op schoot bij grote zus. Ze vindt er nog steeds niet veel aan, het babyschap geloof ik. Ze kijkt een beetje verveeld, alsof ze niet kan wachten tot ze alles zelf kan. Grote zus is inmiddels echter zeer verguld met haar grote levende pop en is er echt de hele dag mee in de weer.

Mooi verhaal: mijn ouders hadden mijn zus mee uit eten genomen. Goed gevoed voordat ze weggingen, haar vriend en andere dochter zouden dan voor Marie zorgen. Halverwege het eten komt de oudste dochter in pyjama en op blote voeten het restaurant binnen. "mamma, je moet even mee, Marie heeft honger". Buiten stond haar vriend ook op blote voeten met een krijsende Marie.Hij was wanhopig geworden van het gehuil, had de twee kinderen achterin de auto gestopt met de instructies dat de oudste de jongste heel goed moest vasthouden (ze hebben nog geen stoeltje) en was naar het restaurant gereden. Daar heeft mijn zus achterin de vette mercedes Marie gevoed (lijkt wel een soort obscure drugsdeal, zo achterin) en is daarna weer verder gegaan met haar diner. En haar gezin op blote voeten weer tevreden naar huis.

mooi he, alles
pi_10575898
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 22:21 schreef bixister het volgende:

danosa, ik moet nog een week of 12 en wij hebben ook nog niks aan de babykamer gedaan. wel is de zolder nu net verbouwd zodat we de inhoud van de babykamer-to-be naar de zolder kunnen verplaatsen. en oja een kinderwagen & maxicosi & wat kleertjes hebben we ook. maar verder nog niks!

Haha, het is net alsof ik mijzelf hoor praten. Hier is ook net de zolder verbouwd en is de pc/studeer gebeuren maandag naar de 2e verdieping verhuisd!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 23:49:20 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_10575962
quote:
Op maandag 19 mei 2003 23:03 schreef Grijs het volgende:

Wat is dat Moeders voor moeders en wat is dat plassen dan? Heb daar nog nooit van gehoord...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 20 mei 2003 @ 23:55:09 #25
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_10576096
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 23:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Wat is dat Moeders voor moeders en wat is dat plassen dan? Heb daar nog nooit van gehoord...

http://www.moedersvoormoeders.nl
quote:
Moeders voor Moeders zamelt urine in van zwangere vrouwen.
In de urine van zwangere vrouwen zit namelijk het vruchtbaarheids-
hormoon hCG (humaan chorion gonadotrofine). Dit hormoon dient als grondstof voor een medicijn dat andere vrouwen helpt zwanger te worden.
(..)
Het hCG-hormoon wordt door het lichaam in de eerste vier maanden van de zwangerschap in ruime mate aangemaakt. Het grootste deel verdwijnt via de urine. Met behulp van dit hormoon kan een geneesmiddel worden gemaakt dat de eisprong stimuleert. En dat kan noodzakelijk zijn om zwanger te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')