quote:maar het kan toch zijn dat Agent Smith dan wordt geupgrade of zo iets?
Op maandag 19 mei 2003 17:27 schreef Raenius het volgende:[..]
hmmm ben niet echt ervan overtuigd of deze keuzes uberhaupt iets te maken hebben met de ontwikkeling van Agent Smith, mijn gok is van niet.
Zoals Morpeus in deel 1 zei: some rules can be bend, others can be broken.
* mee eens is met oCe *
[Dit bericht is gewijzigd door Raenius op 19-05-2003 17:32]
quote:1 Neo tegen 200 Smith's aan elkaar gewaagd?
Op maandag 19 mei 2003 17:29 schreef oCe het volgende:
en zelfs aan elkaar gewaagd zijn.
quote:hij moet mensen uit de matrix kiezen geloof ik en niet uit Zion.
Op maandag 19 mei 2003 17:08 schreef Raenius het volgende:
Dat is toch Neo zijn keuze?
2) Uit de matrix gaan, een x aantal mensen kiezen uit Zion en Zion opnieuw opbouwen ergens anders (terwijl originele Zion vernietigd wordt)
=> Voortbestaan mensenras, het zij onder controle vd mensen..
sluit ook weer aan op wat morpheus vertelt in deel 1, "He was the one that freed the first of us" The one dus neo nummer 5 zijnde als het ware.
quote:Hey, alles is relatief
Op maandag 19 mei 2003 17:32 schreef Pushit het volgende:[..]
1 Neo tegen 200 Smith's aan elkaar gewaagd?
quote:Ik moet die teasers nog eens goed bekijken, en ik ga donderdag pas naar de bios moet ik bekennen
Op maandag 19 mei 2003 17:34 schreef oCe het volgende:[..]
Hey, alles is relatief
Bekijk de teaser maar eens van Revolutions; je ziet Smith en Neo tegelijkertijd op elkaar inslaan en ze vliegen allebei tegelijkertijd even hard weg. Lijkt erop dat -in iedergeval in Revolutions- ze ongeveer gelijk op gaan. Alle Smith-kloontjes staan netjes als publiek erbij te kijken iig, dus nice 1-on-1 combat.
quote:http://hem.passagen.se/fazaa/the.matrix.revolutions.mpg
Op maandag 19 mei 2003 17:39 schreef Raenius het volgende:
Waar kan ik die teaser zien?
quote:Na de aftiteling van Reloaded, in de bios
Op maandag 19 mei 2003 17:39 schreef Raenius het volgende:
Waar kan ik die teaser zien?
Er zijn overigens twee varianten in omloop, aan het einde van het spel Enter The Matrix zie je n.l. een teaser die er wat op lijkt, maar minder compleet is.
quote:Daar krijg ik wat vaag gelul in het Scandinavisch, denk dat die het niet doet
Op maandag 19 mei 2003 17:40 schreef victorinox het volgende:[..]
http://hem.passagen.se/fazaa/the.matrix.revolutions.mpg
quote:Hier doet 'tie het gewoon, nu aan het downloaden; maar heb zo'n idee dat dit de teaser van Enter The Matrix is. Die is namelijk overal en nergens te download, maar de teaser uit de bios niet.
Op maandag 19 mei 2003 17:42 schreef Pushit het volgende:[..]
Daar krijg ik wat vaag gelul in het Scandinavisch, denk dat die het niet doet
quote:Ik ben hem ook nog aan het downen, het gaat erg traag. (5 kb/s)
Op maandag 19 mei 2003 17:44 schreef oCe het volgende:[..]
Hier doet 'tie het gewoon, nu aan het downloaden; maar heb zo'n idee dat dit de teaser van Enter The Matrix is. Die is namelijk overal en nergens te download, maar de teaser uit de bios niet.
ps. Ben deze ook aan het dlen nu op 45 %
quote:Psst: http://www.mikedingleyjones.btinternet.co.uk/the.matrix.revolutions.mpg
Op maandag 19 mei 2003 17:47 schreef Raenius het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag geweest, maar ik ga nog een keer en dan zal ik wel wachten op de trailer van 3 na de aftiteling. Als ik geweten had dat ie zou spelen had ik gewachtOh well, never mind.
quote:nee, jij vind het gewoon een kutfilm; da's een heel verschil.
Op maandag 19 mei 2003 17:45 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Ik vind the matrix reloaded een ECHTE tegevaller en ik weet nog nie of
ik naar het volgende deel ga...
Tjezzuss heb ik zoveel moeite moeten doen voor die kaartjes, stap
je gewoon binnen in een kutfilm
ik vind 'em niet tegen vallen, je moet er over nadenken; verschillende opties zijn mogelijk. dat maakt het voor mij juist een goede film. als ik de zaal uitloop en vervolgens nooit meer aan de film denk, dan vind ik ht niets. maar nogmaals, smaken verschillen!
en bedenk je wel, reloaded is een van twee, samen met revolutions is het een groot verhaal. matrix 1 was dit niet, maar had het kunnen wezen. de reden hiervoor; afhankelijk van het succes van deel 1 werd deel 2+3 wel of niet gemaakt, dus moest het wel een mogelijk eind hebben.
quote:...en inderdaad; dit is de teaser die NA het spel komt. dit is NIET de teaser die je aan het einde van de film ziet, na de aftiteling.
Op maandag 19 mei 2003 17:40 schreef victorinox het volgende:[..]
http://hem.passagen.se/fazaa/the.matrix.revolutions.mpg
quote:Joehoe:
Op maandag 19 mei 2003 17:55 schreef oCe het volgende:[..]
...en inderdaad; dit is de teaser die NA het spel komt. dit is NIET de teaser die je aan het einde van de film ziet, na de aftiteling.
http://www.mikedingleyjones.btinternet.co.uk/the.matrix.revolutions.mpg
quote:Hoi
Op maandag 19 mei 2003 17:57 schreef sizzler het volgende:[..]
Joehoe:
http://www.mikedingleyjones.btinternet.co.uk/the.matrix.revolutions.mpg
Tnx .
Na het zien van die teaser... "He fights for us" slaat dat niet gewoon op Neo?
quote:Ik verwachtte er ook meer van maar sinds ik dit en het vorige matrix topic doorgelezen heb vind ik de film ERG goed. dus ik zou zeggen begin met lezen
Op maandag 19 mei 2003 17:56 schreef Mandytjuhhh het volgende:
oke je hebt gelijk...
maar als je zo erg naar een film uit kijkt, verwacht je er gewoon meer van
quote:Het is leuk om er achteraf over na te praten enzo.. mee eens.. Echter, een film opeens goed gaan vinden omdat wat figuren er wat wilde theorieën over het web opslingeren vind ik ook wat ver gaan.
Op maandag 19 mei 2003 19:19 schreef tec het volgende:[..]
Ik verwachtte er ook meer van maar sinds ik dit en het vorige matrix topic doorgelezen heb vind ik de film ERG goed. dus ik zou zeggen begin met lezen
quote:Ik vond de film okay toen ik de bios uit kwam maar was niet zo enthousiast als ik verwacht had.. maar dat was omdat ik heel die gesprekken met de architect enzo gewoon niet kon bevatten na het lezen en mee discusseren hierover ben ik uiteindelijk toch onder de indruk van deze film.
Op maandag 19 mei 2003 19:22 schreef kamagurka het volgende:[..]
Het is leuk om er achteraf over na te praten enzo.. mee eens.. Echter, een film opeens goed gaan vinden omdat wat figuren er wat wilde theorieën over het web opslingeren vind ik ook wat ver gaan.
Je vindt een film goed of je vond hem tegenvallen, dat heeft ook alles met de indruk die hij op jou maakte en hoe hij eruit zag. Los van allerlei internet-gezwets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |