En nu krijg ik van dat andere nummer rekeningen... 90 euro enzo.
Ik heb het laten storneren, en nu krijg ik een brief, bla bla we hebben het geld niet gehad, bla bla problemen met incasso....
Dus ik bellen naar Tmobile, en ja we zijn er mee bezig.
Ze hadden beloofd het binnen 5 dagen op te lossen en ik wach al minstens 15 dagen....
En die andere trut van wie dat nummer is, heeft niet eens de moeite genomen om zelf even naar Tmobile te bellen....nou lekker puh stom wijf, je nummer is nu geblokkeerd want ik ga mooi niet betalen!
En dat moest ik ff kwijt
quote:misschien heeft ze het wel expres op een ander adres laten zetten ?
Op zaterdag 17 mei 2003 18:36 schreef amaranta het volgende:
Tmobile is een h*eren bedrijf.
Ze hebben gvd 2 nummers op mn naam gezet, waarvan er 1tje dus niet van mij is,en ik dus ook geen simkaart van heb...
(die is wel naar de goede persoon gestuurd)En nu krijg ik van dat andere nummer rekeningen... 90 euro enzo.
Ik heb het laten storneren, en nu krijg ik een brief, bla bla we hebben het geld niet gehad, bla bla problemen met incasso....
Dus ik bellen naar Tmobile, en ja we zijn er mee bezig.
Ze hadden beloofd het binnen 5 dagen op te lossen en ik wach al minstens 15 dagen....
En die andere trut van wie dat nummer is, heeft niet eens de moeite genomen om zelf even naar Tmobile te bellen....nou lekker puh stom wijf, je nummer is nu geblokkeerd want ik ga mooi niet betalen!
En dat moest ik ff kwijt
Nu moet ik steeds bellen als hun TD open is want die weten het. Verder zeggen ze zelf dat er niet gereageert wordt op mail enzo, terwijl een paar keer ervoor ze gingen mail 'want dan lossen de problemen vanzelf op'.
Hebbik net in jan. een abo van 2 jaar genomen. Echt kut dus.
quote:idd
Op zaterdag 17 mei 2003 18:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
Sinds T-mobile doen T68i's het niet meer.. sinds T-mobile wacht ik op een nieuwe 'ja u wordt gebeld, ja er wordt aan gewerkt, ja we hebben een oplossing'.Nu moet ik steeds bellen als hun TD open is want die weten het. Verder zeggen ze zelf dat er niet gereageert wordt op mail enzo, terwijl een paar keer ervoor ze gingen mail 'want dan lossen de problemen vanzelf op'.
Hebbik net in jan. een abo van 2 jaar genomen. Echt kut dus.
en dat die lui bij tmobile ff mensen aannemen die kunnen lezen ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door amaranta op 17-05-2003 19:01]
quote:ze heeft het via i'net aangevraagd, en dr simkaart, en het geld wat ze van dat bedrijf terugkreeg enzo, zijn wel naar het goede adres gestuurd
Op zaterdag 17 mei 2003 18:47 schreef ThE_ED het volgende:[..]
misschien heeft ze het wel expres op een ander adres laten zetten ?
quote:daar heb ik gelukkig geen problemen meer mee gehad
Op zaterdag 17 mei 2003 18:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
Nou ja.. begin me iig aardig een Chello-gebruiker te voelen.
na 2 maanden nog niks gehoord dus bellen, bleek die niet meer in voorraad te zijn, zodra die binnen was hoord eik het wel. maand later nog niks, binnenkort maar weer bellen.....
quote:Ik kreeg em wel, maar doet ie het niet. Ze hebben grote problemen daaro. Vind het een kutbedrijf geworden, tis net UPC nu.
Op maandag 19 mei 2003 10:13 schreef geitenbreier het volgende:
ben ook abo van t-mobile en had tot voor kort geen problemen. maar in februari met een actie mijn abo verleng en ik zou een foon krijgen (ericsson t68i)na 2 maanden nog niks gehoord dus bellen, bleek die niet meer in voorraad te zijn, zodra die binnen was hoord eik het wel. maand later nog niks, binnenkort maar weer bellen.....
Dan komen jullie samen er wel uit
quote:dat gaven ze ook als reden, waren problemen mee en dat moest eerst opgelost worden. denk dat ik maar een andere ga eisen, heb er recht op (verlenging contract)
Op maandag 19 mei 2003 10:15 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Ik kreeg em wel, maar doet ie het niet. Ze hebben grote problemen daaro. Vind het een kutbedrijf geworden, tis net UPC nu.
Ik een nieuwe Tel. kopen en formulier ingevuld voor nummerbehoud naar Tmobile. Nou alles loopt een beetje zoals het hoort, mn oude tel. wordt afgesloten en heb hetzelfde nummer meegenomen..
maar wat denk je..krijg k na 2 weken een brief van O2 dat ik nog weer voor een heel jaar het O2 abbo moet gaan betalen, hebben die domme sukkels van O2 mn tel 'smiddags weer geactiveerd, terwijl die 'sochtends was afgesloten.
quote:dat had ik al gedaan, als je goed had gelezen had je dat ook geweten
Op maandag 19 mei 2003 10:15 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Ik kreeg em wel, maar doet ie het niet. Ze hebben grote problemen daaro. Vind het een kutbedrijf geworden, tis net UPC nu.
echt erg, ok mijn kosten zijn wel lager dan met ben, maar iets van me afpakken wat ik eerst had gaat me te ver.
grrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |