De discussie liep goed, dus laten we hier maar verder gaan......
quote:vind de cover niet echt metallica'ig
Op zaterdag 17 mei 2003 16:40 schreef Disorder het volgende:
De albumcover nog maar een keer:
Heb eigenlijk nooit veel sympathie voor ze gehad en sinds de napster crisis is het alleen maar verminderd.
[Dit bericht is gewijzigd door Maidenfan op 17-05-2003 17:34]
quote:Die DVD en CD liggen veilig opgeborgen in een kluis in Londen, als je wil...
Op zaterdag 17 mei 2003 17:20 schreef Maidenfan het volgende:
Naar het schijnt zit er een gratis DVD bij St Anger, heeft iemand die al gezien en is hij goed? Ik weet niet of de cd al uit is of niet dus...Heb eigenlijk nooit veel sympathie voor ze gehad en sinds de napster crisis is het alleen maar verminderd.
quote:Of een band die over z'n hoogtepunt is en heftig probeert terug te komen. Oh, daar is hij ook van.
Op zaterdag 17 mei 2003 18:13 schreef Wisp het volgende:
Die cover zou zo de poster kunnen zijn van een of andere linkse actiegroep
http://mcms-delivery.virtuebroadcasting.com/deliverMedia.asp?id=3B1BBDD1-5802-428F-B001-8875EFBCE65E
Nog een keertje voor de mensen die hem niet gezien hebben.
quote:Probeer het succes van Metallica maar even te evenaren, vriendelijke vriend. En dat voor metal!
Op zaterdag 17 mei 2003 18:39 schreef Seborik het volgende:[..]
Of een band die over z'n hoogtepunt is en heftig probeert terug te komen. Oh, daar is hij ook van.
http://mcms-delivery.virtuebroadcasting.com/deliverMedia.asp?id=3B1BBDD1-5802-428F-B001-8875EFBCE65E
Nog een keertje voor de mensen die hem niet gezien hebben.
Ik ben benieuwd hoe het album gaat klinken al die rare previews kan je het album nog niet echt op beoordelen vind ik
quote:Gelukkig heb ik die aspiraties dan ook niet.
Op zaterdag 17 mei 2003 19:00 schreef onanymous het volgende:[..]
Probeer het succes van Metallica maar even te evenaren, vriendelijke vriend. En dat voor metal!
De cover deed me eigenlijk meteen aan een cover van een andere band denken:
Wel links, eventjes terzijde voor Wisp die dit erg belangrijk schijnt te vinden.
waarom kappen ze er niet gewoon mee, ik vond S&M een mooie afsluiter, maar eigenlijk hadden ze na the black album al moeten kappen
quote:Jij bent degene die dat woord eruit pikte
Op zaterdag 17 mei 2003 19:03 schreef Seborik het volgende:
Wel links, eventjes terzijde voor Wisp die dit erg belangrijk schijnt te vinden.
quote:Ja die zit op de achterkant van de CD geloof ik, dubbelzijdig schijfje dus (niet zomaar neerleggen
Op zaterdag 17 mei 2003 17:20 schreef Maidenfan het volgende:
Naar het schijnt zit er een gratis DVD bij St Anger, heeft iemand die al gezien en is hij goed?
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 19:22 schreef onanymous het volgende:
Als we nou eerst es wachten op het album voordat we een oordeel gaan vellenLijkt me goed idee
quote:ik heb hem al gehoord (grotendeels)
Op zaterdag 17 mei 2003 19:22 schreef onanymous het volgende:
Als we nou eerst es wachten op het album voordat we een oordeel gaan vellenLijkt me goed idee
quote:als ik deze verpakking zo bekijk lijkt het erop dat een van de schijfjes in de hoes geschoven moet worden (links), en de andere in de digipack zit:
Op zaterdag 17 mei 2003 19:24 schreef Fixxxer het volgende:[..]
Ja die zit op de achterkant van de CD geloof ik, dubbelzijdig schijfje dus (niet zomaar neerleggen
)
Tot nu toe heeft het openen van een 2e topic over dit album nog 0 nut gehad, gezien er alleen maar dingen die al gezegd zijn in deel 1 gezegd worden.
quote:yeaa right
Op zaterdag 17 mei 2003 20:01 schreef Wisp het volgende:[..]
ik heb hem al gehoord (grotendeels)
quote:Je weet net zo goed als ik dat dat NIET kan. Jij hebt waarschijnlijk de St. Anger versie met "Power" en "Metallica" gedownd?
Op zaterdag 17 mei 2003 20:01 schreef Wisp het volgende:[..]
ik heb hem al gehoord (grotendeels)
veel plezier (indien van toepassing)
[Dit bericht is gewijzigd door Ibanez op 18-05-2003 11:19]
quote:Deze
Op zondag 18 mei 2003 09:37 schreef Necromancer het volgende:
Je weet net zo goed als ik dat dat NIET kan. Jij hebt waarschijnlijk de St. Anger versie met "Power" en "Metallica" gedownd?
Valley of misery misschien B-side, want die lijkt wel james.. maar te oud voor st. anger
overigens, de tracklist was toch het volgende?
1. Frantic
2. St. Anger
3. Some Kind of Monster
4. Dirty Window
5. Invisible Kid
6. My World
7. Shoot Me Again
8. Sweet Amber
9. Unnamed Feeling
10. Purify
11. All Within My Hands
quote:het zijn voorral demo's, maar je kan wel redelijk horen hoe het nieuwe album gaat klinken, daar doelde ik op
Op zondag 18 mei 2003 12:59 schreef Desdinova het volgende:
Die zijn allemaal bullshit.. 90% stond een jaar geleden al.. En the deceiver, mwhaha, dat kan geeneens metallica zijnValley of misery misschien B-side, want die lijkt wel james.. maar te oud voor st. anger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |