abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10490989
Reeds ongeveer twee weken ben ik in het bezit van de Nokia 6610. Ik ben over het toestel erg tevreden. Ik bel uitsluitend met de originele Nokia HS-5 headset, een andere mogelijkheid is niet aan de orde. Helaas valt de kwaliteit van het geluid tijdens het bellen mij nog al tegen. Het geluid van de radio via de headset is wel uitstekend.

Afbeelding van HS-5 headset is te vinden op http://www.nokia.nl/nl/Telefoons/Modellen/6610/acc_audio.html

Heeft iemand ook dit probleem en moet ik er maar mee leven of ben ik de enige?

Hiervoor heb ik de Nokia 3310 gehad met de originele Nokia HDC-5 headset en de geluidkwaliteit was daarbij wel perfect. Ik geef overigens absoluut mijn voorkeur aan een originele Nokia headset, omdat ik slechte ervaringen met een kloon heb.

Kent iemand een kloon voor de HS-5 die wel erg goed is qua kwaliteit op het gebied van bellen & radio?

Alvast dank voor nuttige reacties.

Straw

zaterdag 17 mei 2003 @ 13:47:23 #2
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_10491094
Ik gebruik voor mijn 8310 altijd die dubbele hoofdtelefoon, nooit problemen meegehad. Of die 6610 compitabel is weet ik niet.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_10491242
Ik heb ook die dubbele headset (HDS-3) geleverd gekregen, maar aangezien ik de hele dag dat oordopje in heb gebruik ik die niet. Dan zou er namelijk steeds 1 dopje los hangen of allebei de dopjes gebruiken, dat is geen oplossing.
pi_10500197
wij verkopen die HS5 niet, slechte ervaringen idd

wij verkopen wel die boom headset, die is perfect!!

pi_10500849
Hoeveel ervaringen heb je daar ongeveer mee? circa 1, 5 of 20?

Die boom vind ik niks qua het dragen. Hele dag om het oor en een staafje langs het gezicht.

Ken je nog een goede kloon van de HS-5?

pi_10502960
Inderdaad, dat geluid tijdens het bellen is slechter dan bij andere toestellen, maar dat schijnen wel meer mensen te hebben. Met de headset is het maar ietsjes beter. Ligt dat aan het toestel ofzo? Bovendien is die headset ook super onhandig als je hem wilt opbergen, het gaat helemaal door elkaar zitten en daarom is het lastig zoiets in je tas te doen. Radio is inderdaad goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')