Het is volstrekt logisch dat een discussie over de politie in het nieuwsforum wordt gevoerd, dus misschien kan je het even terug zetten. In PTA loopt zo'n discussie heel anders.
Dit is Feedback, geen Klaagbaak.
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 18-05-2003 00:16]
quote:FB!
Op zaterdag 17 mei 2003 15:31 schreef SCH het volgende:
Waarom reageren jullie zo raar op Loedertje?
Ik dacht het forum er voor de gebruikers was, of is het er voor jullie?Het is volstrekt logisch dat een discussie over de politie in het nieuwsforum wordt gevoerd, dus misschien kan je het even terug zetten. In PTA loopt zo'n discussie heel anders.
quote:Loedertje oogst wat ze zaait.
Op zaterdag 17 mei 2003 15:31 schreef SCH het volgende:
Waarom reageren jullie zo raar op Loedertje?
quote:Wat heeft een vraag als "hoe verstiir ik een lasergun?" met OOG te maken?
Het is volstrekt logisch dat een discussie over de politie in het nieuwsforum wordt gevoerd, dus misschien kan je het even terug zetten. In PTA loopt zo'n discussie heel anders.
quote:Met alle respect, maar dat is 1 zin uit een topic wel volledig uit context trekken.
Op zondag 18 mei 2003 12:51 schreef robh het volgende:Wat heeft een vraag als "hoe verstiir ik een lasergun?" met OOG te maken?
Dat gaat wel een stukje verder dan het '3KM te hard' geneuzel. Het impliceert namelijk dat je als burger geen poot hebt om op te staan, als een politie agent, zonder enig bewijs, vind dat je in overtreding ben.
Al met al redelijk nieuwswaardig, want onze rechtsstaat krijgt het nivo van een gemiddelde corrupte bananenrepubliek blijkbaar.
De houding van de modjes op het commentaar van Q vind ik dan ook redelijk krampachtig
quote:Dát is inderdaad discussiemateriaal.
Op zondag 18 mei 2003 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:Met alle respect, maar dat is 1 zin uit een topic wel volledig uit context trekken.
Dit topic ging niet over het fenomeen snelheidscontrole op zich, maar over het feit dat de politite blijkbaar snelheden mag schatten tegenwoordig zonder geeikte apparatuur.Dat gaat wel een stukje verder dan het '3KM te hard' geneuzel. Het impliceert namelijk dat je als burger geen poot hebt om op te staan, als een politie agent, zonder enig bewijs, vind dat je in overtreding ben.
Al met al redelijk nieuwswaardig, want onze rechtsstaat krijgt het nivo van een gemiddelde corrupte bananenrepubliek blijkbaar.
quote:Genoteerd.
De houding van de modjes op het commentaar van Q vind ik dan ook redelijk krampachtig
quote:Het was niet bedoeld als nutteloze kick, het programma dat er op is is erg interessant. Zoals ik zei, ik dacht dat het LIF was.
Op zondag 18 mei 2003 13:39 schreef robh het volgende:
Nutteloze kick.
quote:* Loedertje stelde slechts een redelijk simpele vraag m.b.t. het verplaatsen van een thread
Op zondag 18 mei 2003 12:51 schreef robh het volgende:Loedertje oogst wat ze zaait.
Niets meer en niets minder.
Het speelde zich af in oog, logischerwijs stel ik dan ook daar de vraag nietwaar?
quote:Zie: Doden bij serie bomaanslagen in Casablanca laatste pagina
Op maandag 19 mei 2003 19:52 schreef CosmoKramer het volgende:
Kan je dat topic van Haselhoef weer openen. Ik vind hem namelijk een uitzondering op het normale beleid, helemaal na zo'n stuk tekst.
quote:Ja, ik weet het.
Op maandag 19 mei 2003 20:00 schreef schatje het volgende:[..]
Zie: Doden bij serie bomaanslagen in Casablanca laatste pagina
.
Maar dat is eigenlijk niet echt wat ik bedoel.
quote:Ook meneer Haselhoef kan wat ons betreft beter zijn teksten in de daarover lopende topics plaatsen. Dat doet aan een discussie over die teksten niets af maar houdt het wel overzichtelijker.
Op maandag 19 mei 2003 20:01 schreef CosmoKramer het volgende:Maar dat is eigenlijk niet echt wat ik bedoel.
Eerste reactie, die van Robh. Is dat geen verkapte doodsverwensing?
quote:nee. euthanasie is op eigen verzoek.
Op maandag 19 mei 2003 23:34 schreef veekeend het volgende:
Paus voorvoelt zijn naderende eindeEerste reactie, die van Robh. Is dat geen verkapte doodsverwensing?
quote:Je realiseert je wel dat je hem hiermee wegjaagt denk ik?
Op maandag 19 mei 2003 22:41 schreef robh het volgende:[..]
Ook meneer Haselhoef kan wat ons betreft beter zijn teksten in de daarover lopende topics plaatsen. Dat doet aan een discussie over die teksten niets af maar houdt het wel overzichtelijker.
quote:Dat verwacht ik niet, een beetje boodschapper of zendeling gebruikt elk medium voor promotie.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:50 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Je realiseert je wel dat je hem hiermee wegjaagt denk ik?
quote:Precies. Fok! niet? Dan wel een ander.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:55 schreef sjun het volgende:[..]
Dat verwacht ik niet, een beetje boodschapper of zendeling gebruikt elk medium voor promotie.
quote:Er zijn alteratieven geboden in de sluitpost, dus hij komt wel terug.
Op dinsdag 20 mei 2003 13:44 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Precies. Fok! niet? Dan wel een ander.
Het blijft speculeren natuurlijk, maar we zullen het zien.
quote:Als mijn tekst inderdaad slechts de bomaanslagen in Cassablanca betrof, had ik de moderatoren in deze gelijk gegeven.
Op maandag 19 mei 2003 22:41 schreef robh het volgende:
[..] Ook meneer Haselhoef kan wat ons betreft beter zijn teksten in de daarover lopende topics plaatsen. Dat doet aan een discussie over die teksten niets af maar houdt het wel overzichtelijker.
De kern van het artikel ging echter over het vermeende anti-semitisme onder moslims en als voorbeeld hierbij de bomaanslag in Cassablanca en de 4 mei herdenkings pubergeweld.
Als moderator kun je je soms laten leiden door objectieve en toetsbare regels echter bij twijfelgevallen kunnen persoonlijke sympathien en antipathien jegens een poster de doorslag geven.
Gezien het feit dat het merendeel van mijn postings vaak binnen een uur gesloten worden (check maar zelf) en andere postngs met minder tekst en inhoud niet, vraag ik mij af of hier inderdaad niet sprake is van een gekleurd modereerbeleid.
Let op! Ik heb het niet over discriminatie maar wel over dat de persoonlijke voorkeur of afkeur van de moderatoren te vaak betreffende mijn postings een doorslaggevende rol mee hebben gespeeld in het sluiten van een posting.
Met vriendelijke groeten,
Abdullah Haselhoef
quote:Laat ik je geruststellen: Iedereen heeft hier soms last van de willekeur die de mods soms toepassen. Zelfs ik.
Op woensdag 21 mei 2003 11:25 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
Als moderator kun je je soms laten leiden door objectieve en toetsbare regels echter bij twijfelgevallen kunnen persoonlijke sympathien en antipathien jegens een poster de doorslag geven.
Let op! Ik heb het niet over discriminatie maar wel over dat de persoonlijke voorkeur of afkeur van de moderatoren te vaak betreffende mijn postings een doorslaggevende rol mee hebben gespeeld in het sluiten van een posting.
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 16:11 schreef robh het volgende:[..]
Ik kan geen slotjes zetten met text only
quote:Nu niet meer
Op vrijdag 23 mei 2003 16:16 schreef Sidekick het volgende:
Hier maar veder.
Dus we kunnen rellen in OOG?
quote:Ik zie nog geen slotje op het topic.
Op vrijdag 23 mei 2003 16:18 schreef robh het volgende:[..]
Nu niet meer
gaat de discussie over 'Joden moeten wij doden' verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |