Kwou rond de 1000 euro uitgeven. Het moet in ieder geval een bestemming zijn die niet alleen bestaat uit disco's maar ook uit veel winkels enz. Spanje, Italie wil ik alvast niet naartoe
Iemand suggesties ?
Weet iemand een leuke , gezellig, rustige vakantiebestemming voor me ? Rond de 1000 euro. Het liefst Hotel, Vliegen En Warmte
Het Liefst 1 van deze
Mexico
Cuba
Canarische Eilanden
Egypte
Met een boottochtje zit je zo op een of ander pittoresk eilandje, middeni n de stad is een prachtig natuurpark, je hebt geweldige musea en ook nog eens heerlijk weer (in de zomer) en zon en strand.
Gewoon een prachtstad!
quote:dude ga naar tenerife!! super wreed... echt waar ben er 2 keer geweest wow echt waar. paradise
Op vrijdag 16 mei 2003 15:54 schreef EminemRulezz het volgende:
Kwou graag op vakantie gaan maar weet echt niet waarnaartoe. Khad canarische eilanden in gedachten of egypteIemand suggesties ?
quote:Vergeet het dan maar met 1000 Euro... toen ik begon te klagen dat een ticket naar bijv. Mexico vaak boven de 2000 Euro uitkomt in het klaagbaak forum, moest ik niet zo zeiken ...
Op vrijdag 16 mei 2003 16:05 schreef EminemRulezz het volgende:
Het Liefst 1 van dezeMexico
Cuba
Canarische Eilanden
Egypte
quote:Volgens mij is meer dan 2000 euro voor een ticket naar Mexico wel erg veel geld. Dat moet goedkoper kunnen.
Op vrijdag 16 mei 2003 16:33 schreef TuttiFrutti het volgende:[..]
Vergeet het dan maar met 1000 Euro... toen ik begon te klagen dat een ticket naar bijv. Mexico vaak boven de 2000 Euro uitkomt in het klaagbaak forum, moest ik niet zo zeiken ...
Belgie of Duitsland misschien iets?
quote:Moet zeker kunnen voor 1000 euro, 3 sterrenhotel
Op vrijdag 16 mei 2003 16:36 schreef Lucille het volgende:[..]
Volgens mij is meer dan 2000 euro voor een ticket naar Mexico wel erg veel geld. Dat moet goedkoper kunnen.
Maar uhm, weet toevallig ook niemand een goeie site waar je goedkoop vakanties kunt boeken ?
quote:Als je goed zoekt kan je rond de 1500 Euro wel een ticket (retour) krijgen.
Op vrijdag 16 mei 2003 16:36 schreef Lucille het volgende:[..]
Volgens mij is meer dan 2000 euro voor een ticket naar Mexico wel erg veel geld. Dat moet goedkoper kunnen.
met airmiles is het 400 Euro...
[offtopic]en maar klagen dat het slecht gaat met de luchtvaart industrie! Geen debiel die zoveel geld uitgeeft![offtopic]
En ik heb een reis geboekt voor ¤ 850 naar Gran Canaria. 5 sterren hotel en beste hotel van Spanje in 2001. Dat is wel off-season. Een 4-sterrenhotel op Gran Canaria moet je toch wel kunnen vinden voor ¤ 1000.
quote:Welke oorlog bedoel je?
Turkije wil ik ook niet heen met die oorlog enz
quote:
Kwou graag op vakantie gaan maar weet echt niet waarnaartoe. Khad canarische eilanden in gedachten of egypte
In een week tijd heb ik zowel de piramides in Caïro, als de Vallei der Koningen in Luxor gezien. Maar heb ook genoten van de onderwaterwereld van de Rode Zee en de plaatselijke winkeltjes. En dat alles onder de 1000 euro
quote:Als je een beetje snel beslist en je hebt nu tijd
Het Liefst 1 van dezeMexico
Cuba
Canarische Eilanden
Egypte
Mexico: 386 euro
Canarische Eilanden: 274 euro
Egypte: 194 euro
quote:Waar heb je je vakantie geboekt en welk hotel enz?
Op vrijdag 16 mei 2003 23:47 schreef SpaceAce het volgende:[..]
Ik ben vorig jaar naar Egypte geweest en dat is me zeer goed bevallen. De cultuur daar is erg apart. Ik zelf was erg onder de indruk van de Eyptische cultuur, de farao's.
In een week tijd heb ik zowel de piramides in Caïro, als de Vallei der Koningen in Luxor gezien. Maar heb ook genoten van de onderwaterwereld van de Rode Zee en de plaatselijke winkeltjes. En dat alles onder de 1000 euro
quote:Ik had mijn vakantie geboekt bij de plaatselijke reisbureau (Rottink Reisbureau). Wij zaten 8 dagen in het hotel 'The Three Corner Village' in Hurghada. Op basis van HP was het voor ons 721 euro p.p (met alle verzekeringen etc erbij). Maar dat moet ook goedkoper kunnen
Op zaterdag 17 mei 2003 11:50 schreef EminemRulezz het volgende:[..]
Waar heb je je vakantie geboekt en welk hotel enz?
Anyway, wij hadden een goed hotel en een zeer relaxte vakantie. Egypte is gewoon een zeer mooi land!
Ben vorig jaar naar Egypte geweest in Juli. 2 weken in Three Corners Empire, geboekt bij Toerkoop via Neckermann, 700 euro.
Maar toch vond ik Egypte n iet zo onwijs leuk. Het onderwaterleven is super, ehct helemaal te gek. Maar boven water is er niet veel te beleven. Als je in juni/juli/augustus gaat is het veeeeeeeeeeeel te warm om naar Cairo of Luxor te gaan, dat kan je beter in maart of oktober doen. Het was bij ons in Hurghada 45 graden in de schaduw, echt niet uit te houden.
Dit jaar ga ik 16 dagen op basis van All-in naar Mexico. Kost ongeveer 1300 euro per persoon
Heb wederom geboekt via Neckermann bij D-Reizen. Kijk ook eens op http://www.neckermann.nl
Veel plezier met uitzoeken
quote:In de zomer is het idd daar erg warm, wij waren daar dan ook in februari
Op zaterdag 17 mei 2003 22:45 schreef Vicky het volgende:
Vliegen naar Egypte duurt ongeveer 5,5 uur.Ben vorig jaar naar Egypte geweest in Juli. 2 weken in Three Corners Empire, geboekt bij Toerkoop via Neckermann, 700 euro.
Maar toch vond ik Egypte n iet zo onwijs leuk. Het onderwaterleven is super, ehct helemaal te gek. Maar boven water is er niet veel te beleven. Als je in juni/juli/augustus gaat is het veeeeeeeeeeeel te warm om naar Cairo of Luxor te gaan, dat kan je beter in maart of oktober doen. Het was bij ons in Hurghada 45 graden in de schaduw, echt niet uit te houden.
Maar hetzelfde geldt ook voor Turkije en Griekenland. Daar kan het midden in de zomer ook errug heet zijn.
quote:Maar als je deze 2 vakantiebestemmingen al in gedachte hebt, waarom loop je dan niet een reisbureau binnen en haal je wat boeken over deze 2 landen? Kun je meteen zien wat het allemaal kost en wat je er kunt doen enzo.
Kwou graag op vakantie gaan maar weet echt niet waarnaartoe. Khad canarische eilanden in gedachten of egypte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |