Willy Vandersteen deed het perfect, Paul Geerts deed het buitengewoon goed, zowel de tekeningen als het verhaal. Maar de nieuwe tekenaar Marc Verhaegen maakt er gewoon een potje van.
Het is allemaal erg afgeraffeld, weinig details, slechte verhalen. Ik denk dat op deze manier Suske en Wiske snel afgelopen zal zijn...
De Kunstkraker bv. , redelijk verhaal, maar geen echte Suske en Wiske, en te afgeraffeld getekend...
Het laatste album is: De laatste vloek, en die tekeningen zijn ook waardeloos, weinig beleving, weinig echt avontuur, geen details, te afgeraffeld enz.
quote:Ik weet niet precies wanneer, maar volgens mij was het zelfs op het landelijke nieuws. Voortaan maar naar het journaal kijken
Op vrijdag 16 mei 2003 12:48 schreef JWire het volgende:
sinds wanneer en waarom is paul geerts en mee gestopt.
en waarom weet ik daar niks van?
quote:Al bijna 2 jaar volgens mij. Het eerste volledige album van Marc Verhaegen was de slimme slapjanus, ook een waardeloos album
Op vrijdag 16 mei 2003 12:48 schreef JWire het volgende:
sinds wanneer en waarom is paul geerts en mee gestopt.
en waarom weet ik daar niks van?
quote:Hey kijk, dat is nog eens interessante informatie
Op vrijdag 16 mei 2003 13:44 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]
quote:Ja bij Geerts begon het al na te laten, ineens van standaard 58 pagina's naar veel minder !! Geen leuke taalgrapjes meer. Laatst las ik zelfs dat Prof. Barabas TRUT tegen Sidonia zei. En dat terwijl onder Willy de ergste vloek 'miljaar' was.
Op vrijdag 16 mei 2003 12:58 schreef Kegelaar het volgende:
Sorry hoor maar Geerts vond ik ook al tegenvallen.
Bij Willy waren de Suske en Wiske albums gewoon heel erg goed, maar toen Geerts het overnam werden de albums geschreven met veel teveel politieke achtergronden. Zo word gelijk een heel nadere doelgroep aangesproken terwijl dat met de oudere albums helemaal het geval niet was....
Toen dus al gestopt met kopen van nieuwe albums.
(Wist ook niet dat Geerts gestopt was trouwens![]()
)
En nee, ben het niet 'ontgroeid' (stomme opmerking).
quote:En waar ik me ook aan stoor: de zogenaamde moderne kleren die ze tekenen !! Wat was er mis met een jurk en een korte broek ???? Regel 1 is dat ze alleen andere kleren krijgen als het verhaal dat vereist (tijdreizen e.d.). DAMN YOU !
Op vrijdag 16 mei 2003 15:29 schreef Syrena het volgende:[..]
Ja bij Geerts begon het al na te laten, ineens van standaard 58 pagina's naar veel minder !! Geen leuke taalgrapjes meer. Laatst las ik zelfs dat Prof. Barabas TRUT tegen Sidonia zei. En dat terwijl onder Willy de ergste vloek 'miljaar' was.
En de verhalen zijn echt ontzettend bagger. Ik heb bijna alle oude albums bij elkaar, moet nog bedenken of ik doorga met de nieuwe te sparen. De Koeiencommissie was verschrikkelijk.En nee, ben het niet 'ontgroeid' (stomme opmerking).
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens. Die kleidng heeft het 50 jaar goed gedaan, en nu bij Marc "poedel" Verhaegen moet het ineens anders, erg gaar hoor...
Op vrijdag 16 mei 2003 15:31 schreef Syrena het volgende:[..]
En waar ik me ook aan stoor: de zogenaamde moderne kleren die ze tekenen !! Wat was er mis met een jurk en een korte broek ???? Regel 1 is dat ze alleen andere kleren krijgen als het verhaal dat vereist (tijdreizen e.d.). DAMN YOU !
quote:En wat nog erger is: Marc Verhaegen gebruikt te veel zijn eigen stijl bij het tekenen van niet bekende of nieuwe figuren in Suske en Wiske. Suske en wiske, sidonia etc. zien er allemaal normaal uit, maar die onbekende figuren zijn dramatisch, alsof het uit een andere strip komt...
Op vrijdag 16 mei 2003 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Die kleidng heeft het 50 jaar goed gedaan, en nu bij Marc "poedel" Verhaegen moet het ineens anders, erg gaar hoor...
quote:Is het verkeerd gespeld ?
Op vrijdag 16 mei 2003 18:37 schreef realist_ik het volgende:
bel-
abberd?
quote:[hoezo]
Op zondag 18 mei 2003 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Is het verkeerd gespeld ?
quote:Wiske is al gesignaleerd in broek toen Vandersteen nog leefde (ik geloof voor het eerst in de Mooie(oid) Millirem).
Op vrijdag 16 mei 2003 15:31 schreef Syrena het volgende:
En waar ik me ook aan stoor: de zogenaamde moderne kleren die ze tekenen !! Wat was er mis met een jurk en een korte broek ???? Regel 1 is dat ze alleen andere kleren krijgen als het verhaal dat vereist (tijdreizen e.d.). DAMN YOU !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |