abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2003 @ 10:52:39 #1
46123 The-Chosen-One
Maare ik heb een Porsche
pi_10468502
Zat gisteren te kijken naar een herhaling van Bounzz op TMF. Daar zag je dus al die oude clips van de Party Animals en Dj Paul Elstak. Te gek gewoon.

Maar wat vinden jullie hier nou van, moet deze muziek weer terug komen. De Party Animals zijn in ieder geval wel weer terug met een nieuw nummer, Life is Short, te gek nummer gewoon.

Maare ik heb een Porsche
  vrijdag 16 mei 2003 @ 10:53:53 #2
47068 Dymlos
Ultieme neger.
pi_10468537
Ik moest gisteren bijna een traantje wegpinken toen ik die oude zut weer hoorde Dat waren nog eens tijden geen breezers en grotendeels normale mensen (op nep gabbers na dan )
nuecken ?
pi_10468567
Happy Hardcore heeft de echte gabber-scene van toen verneukt.

Dus ja het mag van mij terugkomen, zolang het de hardstyle scene dan ook verneukt.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_10468574
Was idd erg gaaf!

Hardcore will never die!!

En DJ Dano is vet!

vrijdag 16 mei 2003 @ 10:55:38 #5
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_10468577
Ik ga ook voor de terugkeer van de gabber muziek. Volgens mij ben ik daar niet de enige mee. Woensdag avond ID&T luisteren.....dan draaien ze lekker hard !
Amsterdam + Boekel = werelds...
  vrijdag 16 mei 2003 @ 10:56:45 #6
30307 Disher
Sors Salutis
pi_10468600
Happy hardcore zuigt, die figuren zoal gabber piet, gabberwijffie enz enz, die hebben de hardcore gewoon zwaar verkracht.
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_10468640
Happy Hardcore is super, wat was dat een leuke tijd zeg
Van mij mag het zeker terug komen...
  vrijdag 16 mei 2003 @ 10:58:40 #8
46123 The-Chosen-One
Maare ik heb een Porsche
pi_10468659
Is er trouwens een cd van Bounzz of komt ie eraan. Die wil ik zeker wel hebben.
Maare ik heb een Porsche
pi_10468662
Happy Hardcore is een soort jeugdsentiment. Echt van die dingen die ik luisterde toen ik nog op de basisschool zat Ik heb laatste weer wat zooi gevonden, van die zelf opgenomen bandjes

maar ik kan me niet voorstellen dat mensen het serieus geweldig vinden. Echt een muzikaal hoogstandje kan ik het nou niet noemen

Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_10468715
Echt, dat nieuwe nummer van de Party animals zuigt echt harder dan al die andere nummers van ze samen...

En die Remsy gaat er ook niet echt op vooruit....

Van mij mogen ze gewoon weer terug naar de lopende band

Is adult entertainment killing our children, or is killing our children entertaining adults?
  vrijdag 16 mei 2003 @ 11:01:24 #11
47472 distrexx
Mentaly Insane
pi_10468733
happy hardcore was leuk gebleven als personen zoals hakkuhbar gabberwijfie enzo achterwege waren gebleven.... Charly Lownoise en Mental Theo, Dj Paul enzo hadden deze scene echt niet verneukt.... zij verdiende hier genoeg geld aan in samenwerking met wat ze deden op het "echt" hardcore vlak.... het waren gewoon die eikels die ff het snelle geld zagen en daar ook goed gebruik van maakte.... van mij mag het terug komen... maar 1 ding staat dan ook vast.. de "echte" hardcore komt dan ook weer verder naar voren en dat kan weer slecht invloed hebben op de scene..... nou ja het loopt allemaal wel weer los.....
"Roses are red, violets are blue, I'm a schizophrenic, and so am I"
pi_10468825
Ach jah...ook voor mnij begon het op de basisschool met Happy Hardcore...mijn eerste zakcentjes gingen uit naar deze compilaties...later veranderde dat in de echte Hardcore...kwam laatst ook nog weel zooi van deze toch wel stoere shit tegen...heb nog een laatje vol met shirts ( hellraiser, ruffneck, thunderdome, knorr records etc )

Het was en het blijft een mooie tijd...samen met al je 14 jarige klasgenootjes in een afgelegen schuurtje op de vetste hardcore hakken..haha..moet er nog ff om glimlachen als ik er aan denk

vrijdag 16 mei 2003 @ 11:11:54 #13
47472 distrexx
Mentaly Insane
pi_10468986
zeker mooie tijd.... met al je maten idd op de meest vage plekken allemaal een longsleeve aan en dan hakkuh !!! haha

All the memories.. where does the time go........

vrijdag 16 mei 2003 @ 11:15:26 #14
25869 ToverAnno
Anno is een keuze
pi_10469063
Ik vond/vindt het concept van Hakkuhbar briljant. Een of andere vage gast bekend van rockachtige nummers als Zal ik jou is ff lekker in je bek schijten etc. maakt een nummer met een beat er onder scheert een vriendje kaal en maakt een persiflage op de gabberscene.

En heel veel "nep"gabbers kopen het gewoon........
Briljant toch..

Moet eerlijk zeggen dat ik de Hardcore cds waar ik vroeger naar luisterde (3 Steps Ahead, Dano, Thunderdome, Rob Gee etc) niet echt leuk meer vindt. De Rave muziek (Paul Elstak, Charly & Theo, Lipstick, Fortune Fairytails etc) vindt ik nog wel erg lekker btw.

pi_10469089
Terug komen met HAPPY Hardcore
Heb het gisteren ook gezien, Super gewoon
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
pi_10469184
Ik vind het alleen leuk omdat 't jeugdsentiment is. Als het nu uitgebracht zou worden zou ik er niet naar luisteren
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_10469288
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 10:58 schreef The-Chosen-One het volgende:
Is er trouwens een cd van Bounzz of komt ie eraan. Die wil ik zeker wel hebben.
Ja, er komt 30 mei een CD en DVD van Bounzz uit. Stond hier Oude (happy) hardcore op TMF: Bounzz Deel 2 vermeld.
Edit: -- Signature verwijderd door Forum Admin, niet terugplaatsen --
pi_10469472
De Party Animals ja
Lachen was dat gisteren, met een brede smile zitten kijken

Dat nr dan :
"
MIEN, HAAL DE KOEIEN VAN STAL
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUHUHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
"

pi_10469488
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:20 schreef BrianMay het volgende:
Ik vind het alleen leuk omdat 't jeugdsentiment is. Als het nu uitgebracht zou worden zou ik er niet naar luisteren
Idem. Eigenlijk vind ik het meeste rotzooi, maar de herinneringen maken het draaglijk.

Of het weer terug moet komen? Alsjeblieft niet zeg. Bij die nieuwe nummers zal ik geen nostalgie voelen en dan blijft er voor mij niet veel over (tenzij er iets tussen zit met dezelfde kwaliteit als Dune, dat ging nog net).

vrijdag 16 mei 2003 @ 11:37:07 #20
47472 distrexx
Mentaly Insane
pi_10469579
Dune is toch ook weer bezig met een nieuw album dus daar moet binnekort denk ik ook weer iets van uitkomen........
pi_10469718
Volgens mij kotm het gewoon weer terug straks. Hopelijk niet de bagger van Gabber Piet of Hakkuhbar enzo, maar nummers zoals van Dune en Paul.
Je ziet nu al Scooter bezig zijn.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 11:49:05 #22
47472 distrexx
Mentaly Insane
pi_10469900
Scooter is altijd bezig gebleven... mar technisch gezien is dat ook geen happy hakkuh....
pi_10470231
Tokyo Ghetto Pussy
pi_10470261
neeee moet niet terug komen!!
voor die tijd vindt ik het leuk, maar laat het in zijn waarde en laat dat soort muziek voor de jaren 90!!
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_10470522
nee niet terugkomen.. Was succes door mee te liften op iemand anders succes en door t te afkraken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')