Maar wat vinden jullie hier nou van, moet deze muziek weer terug komen. De Party Animals zijn in ieder geval wel weer terug met een nieuw nummer, Life is Short, te gek nummer gewoon.
Dus ja het mag van mij terugkomen, zolang het de hardstyle scene dan ook verneukt.
maar ik kan me niet voorstellen dat mensen het serieus geweldig vinden. Echt een muzikaal hoogstandje kan ik het nou niet noemen
En die Remsy gaat er ook niet echt op vooruit....
Van mij mogen ze gewoon weer terug naar de lopende band
Het was en het blijft een mooie tijd...samen met al je 14 jarige klasgenootjes in een afgelegen schuurtje op de vetste hardcore hakken..haha..moet er nog ff om glimlachen als ik er aan denk
All the memories.. where does the time go........
En heel veel "nep"gabbers kopen het gewoon........
Briljant toch..
Moet eerlijk zeggen dat ik de Hardcore cds waar ik vroeger naar luisterde (3 Steps Ahead, Dano, Thunderdome, Rob Gee etc) niet echt leuk meer vindt. De Rave muziek (Paul Elstak, Charly & Theo, Lipstick, Fortune Fairytails etc) vindt ik nog wel erg lekker btw.
quote:Ja, er komt 30 mei een CD en DVD van Bounzz uit. Stond hier Oude (happy) hardcore op TMF: Bounzz Deel 2 vermeld.
Op vrijdag 16 mei 2003 10:58 schreef The-Chosen-One het volgende:
Is er trouwens een cd van Bounzz of komt ie eraan. Die wil ik zeker wel hebben.
Dat nr dan :
"
MIEN, HAAL DE KOEIEN VAN STAL
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUHUHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
"
quote:Idem. Eigenlijk vind ik het meeste rotzooi, maar de herinneringen maken het draaglijk.
Op vrijdag 16 mei 2003 11:20 schreef BrianMay het volgende:
Ik vind het alleen leuk omdat 't jeugdsentiment is. Als het nu uitgebracht zou worden zou ik er niet naar luisteren
Of het weer terug moet komen? Alsjeblieft niet zeg. Bij die nieuwe nummers zal ik geen nostalgie voelen en dan blijft er voor mij niet veel over (tenzij er iets tussen zit met dezelfde kwaliteit als Dune, dat ging nog net).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |