Ik vind hem dus een kweler. Ik wordt altijd kriegel als ik die man hoor. Hij componeert best leuke dingen, maar zijn zang. Brrrr.
Hij heeft nu Motownliedjes bewerkt.
En je kunt hem NU zien in Barend en Van Dorp.
quote:De country-versie is wel oke.
Op donderdag 15 mei 2003 23:03 schreef Muggenlip het volgende:
On my own....
quote:Ken ik niet - maar ben ook niet zo into country moek zeggen.
De country-versie is wel oke.
Hadden ze nog meer hits?
quote:Heheh... met z'n knauwerige stem
Op donderdag 15 mei 2003 23:18 schreef Nachtschade het volgende:
Ik heb in dit genre (zanger met baard) dan toch liever Willie Nelson
quote:Hoe oud ben je dan? 50?
Op donderdag 15 mei 2003 23:30 schreef Machiel het volgende:
Opzich vind ik hem erg goed al is het ookwel jeugdsentiment heeft er ook mee temaken.
ik dacht altijd dat het neger was...
Sommige nummers van de doobie brothers vind ik wel goed, maar sweet freedom vind ik echt vies. Ja, VIES.
quote:Nee 24 maar ergens half 80tiger jaren had hij wel hits als ik het goed heb en toen luisterde ik al wel radio en keek Countdown dus vandaar
Op vrijdag 16 mei 2003 08:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hoe oud ben je dan? 50?
quote:Yah Mo Be There met James Ingram, erg cheesy nummer, maar stiekem kan ik het soms best een beetje aanhoren.
Op vrijdag 16 mei 2003 15:57 schreef Machiel het volgende:Nee 24 maar ergens half 80tiger jaren had hij wel hits als ik het goed heb en toen luisterde ik al wel radio en keek Countdown dus vandaar
Kan me ook een duet herinneren.
quote:Ik vind dat ook een prachtnummer. Het is een religieus nummer, maar dat doet er niet toe. Het heeft die typische eighties-"warmte", ik kan het niet echt beschrijven. Met name als de begin-tune opkomt en je "hoooooo" hoort zingen, dat heeft iets fantastisch puurs.
Op vrijdag 16 mei 2003 16:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Yah Mo Be There met James Ingram, erg cheesy nummer, maar stiekem kan ik het soms best een beetje aanhoren.
Sweet Freedom was trouwens ook een goed nummer. (De recente remix was mediocre, evenals zoveel dance-remixes.)
Een tijd lang dacht ik dat Ya Mo Be There en Sweet Freedom door Billy Ocean waren gezongen. Vandaar dat ik die mp3's maar niet kon vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |