abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10458812
Hey iedereen,

Ik loop nu al tijdje met probleem rond en word er best wel gek van! Ik zal het zo simpel en kort mogelijk proberen uit te leggen.

Ik heb eind dec. een meisje leren kennen. Erg leuke en spontane meid. En we hebben toen 2 keer afspraakje gehad en ook 2 keer gezoend. Ik vond haar erg leuk en zij mij ook. Alleen het nadeel was dat ze erg was dus het contact ging over.

Een tijdje niks van haar gehoord tot een maandje terug ofzo. Heb haar weer paar keer gebeld, gesmst en op msn gesproken. Was erg gezellig elke keer enzo. Alleen 1 nadeel, ze is inmiddels weer terug bij haar vriend (hebben 2 jaar wat) waar het toen in dec. mee uit was. Toch maar keer afgesproken om weer wat te gaan drinken (leek haar erg gezellig). Dus zijn we wat gaan drinken op zaterdag en haar tweelingzus en de vriend van die zus gingen ook mee. Nou was allemaal super leuk en ik kon het ook met die zus wel vinden.

En ik had al het gevoel dat ze met me liep te flirten steeds tegen me aan staan. Na een tijdje zei haar zus toen ook dat ze mij nog super leuk vond en mij wel zag zitten. Werd allemaal steeds intiemer en op den duur hebben we ook gezoend. En eigenlijk vanaf 1 uur tot half 4 hebben we de hele tijd staan dansen/knuffelen/zoenen.
En ze is dus 100% absoluut geen type om vreemd te gaan, had ze nooit gedaan (ze is super behulpzaam en absoluut geen type dat iemand pijn zou willen doen, ze is 100% geen meisje dat niet te vertrouwen is). Ze vertelde me ook dat ze best wel verliefd op me is. En haar tweelingzus vind ons ook super goed koppel, zij zei dat ze echt hoopte dat het wat werd met ons.

Maar ja ze wil 2 jaar met haar vriend niet zomaar weggooien zonder dat ze me echt goed kent (is ook wel iets voor te zeggen).
Alleen maak ik nou echt veel kans bij haar? Volgens haar zeggen wil ze niet meteen haar vriend dumpen. Maar ja ze is wel echt verliefd op me. Wat moet ik hiermee (ik heb alles voor haar over)??

gr. Johan

donderdag 15 mei 2003 @ 20:12:43 #2
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_10458852
Waarom wil ze haar vriend niet meteen dumpen

En: iemand die een ander verlaat voor jou, zal jou eens hetzelfde flikken

Geluk is een richting, geen punt
pi_10458879
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:11 schreef Johan1981 het volgende:
Hey iedereen,
bladiebla
Alleen het nadeel was dat ze erg was dus het contact ging over.
Bladibla
mmm oké dus ze was erg? Nou dan zou ik er niet eens aan beginnen

Maargoed ik zeg altijd maar zo:
Als ze nu vreemdgaat dan kan ze dat later ook bij jou!!

[Dit bericht is gewijzigd door HenkieSpankie op 15-05-2003 20:16]

Neuj
pi_10458957
Ik herken het volkomen. Heb zelf ook een soortgelijk topic hier geopend een tijdje terug. Liep slecht af. Ik raad het je dan ook niet aan.
pi_10459016
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:12 schreef Yvonnetje het volgende:
iemand die een ander verlaat voor jou, zal jou eens hetzelfde flikken
zo'n bullshit cliche, dat slaat dus echt nergens op.

Johan, als je haar leuk vindt moet je haar dat laten merken. en ook dat je een serieuze relatie wilt met haar. ze gaat haar vriend natuurlijk niet zomaar verlaten, pas als ze zeker is van jou.

[Dit bericht is gewijzigd door Byte_Me op 15-05-2003 20:20]

pi_10459040
foto
Weet iemand nog een leuke signature???
pi_10459041
Het klinkt mij in de oren alsof ze jullie allebei aan het lijntje houdt. Ik zou toch proberen gewoon door te gaan met leven zonder haar en niet als een hondje op haar te gaan zitten wachten. Als ze het uit heeft gemaakt met haar vriend, mag ze zich melden. Als jij intussen een ander hebt ontmoet of je vindt haar niet meer leuk, heeft ze pech.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_10459051
Ja waarom ze hem niet meteen wil dumpen? Omdat ze eerst mij beter wil leren kennen (volgende afspraak is snel).

Ik heb het zelf ook meegemaakt maar dan van de andere kant (ik werd toen gedumpt voor ander) die relatie van mijn ex gaat overigens na een jaar nog wel steeds oke.

Ik heb haar verteld wat ik wil en zij wilt me beter leren kennen en niks overhaasten zegt ze. De keer dat we zoende is alweer 1,5 week terug (ik ben ff op vakantie geweest tussendoor). Heb haar toen via i-net 2 kaartjes gestuurd en dat vond ze super lief.

[Dit bericht is gewijzigd door Johan1981 op 15-05-2003 20:27]

pi_10459194
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:20 schreef Johan1981 het volgende:
Ja waarom ze hem niet meteen wil dumpen? Omdat ze eerst mij beter wil leren kennen (volgende afspraak is snel).
Ja, en?

Dat is toch de definitie van 'aan het lijntje houden'?

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_10459227
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:19 schreef bredebanaan het volgende:
foto
Hè, doe niet zo flauw!

Foto!!!!

donderdag 15 mei 2003 @ 20:30:37 #11
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_10459263
quote:
[Maar ja ze wil 2 jaar met haar vriend niet zomaar weggooien zonder dat ze me echt goed kent
uhhh .. dit snap ik dus even niet he ..
wat wil ze dan.
er is al genoeg gebeurd. Normal omgaan met elkaar zullen jullie toch niet meer kunnen. wat er dan gaat gebeuren is dat ze dus gewoon last krijgt van een toch wel voorkomend probleempje.. houden van de vriend en versliefd zijn op de ander.. das bull en bovendien bloedlink. stel dat je haar alleen voor jezlef wilt, maar zij is er nog niet klaar voor.

ik vind altijd dat je een relatie moet beeindigen als je merkt dat je ook emotioneel meer voor een ander begint te voelen. Dan moet ze maar die "gok" nemen. en niet schofterig achter de rug van dr vriend om een beetje haar onzekerheden botvieren.
of ze moet nokken of niet aan beginnen (en dat laatste gaat toch niet gebeuren).

VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
pi_10459359
Ja dat van aan het lijntje houden zou ik idd ook zeggen.
Alleen ik weet bijna 100% zeker dat ze dat niet express zou doen om mij te houden en haar vriend. Misschien lastig om te geloven voor jou maar zo'n meisje is ze gewoon niet.

En foto heb ik helaas hier niet (ze is knap).

pi_10459389
Een hele avond staan jullie tegen elkaar aan te schurken en elkaar af te lebberen.

Vervolgens houdt ze jou al een tijdje aan het lijntje en mag je binnenkort op komen draven voor een nieuw - vrijblijvend - gezellig avondje.

maar ze is absoluut niet het type dat met gevoelens speelt? Of laat jij met je spelen? Ben je zo verliefd dat je dat ervoor over hebt?

Houd dat gevoel vast!

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  donderdag 15 mei 2003 @ 20:47:58 #14
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_10459656
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:30 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:

ik vind altijd dat je een relatie moet beeindigen als je merkt dat je ook emotioneel meer voor een ander begint te voelen. Dan moet ze maar die "gok" nemen. en niet schofterig achter de rug van dr vriend om een beetje haar onzekerheden botvieren.
of ze moet nokken of niet aan beginnen (en dat laatste gaat toch niet gebeuren).

Ik vind dat je in elk geval wel moet kiezen, of je gaat door met je vriend, of je neemt inderdaad de gok, maakt het uit en begint wat met die ander. Op deze manier op zeker spelen is heel egoïstisch.

En natuurlijk zeg je als je verliefd bent: nee, zo is ze niet. Maar ze flikt het toch maar mooi.

pi_10459668
quote:
Alleen het nadeel was dat ze erg was
Erg wat? Erg lief? Erg dom? Erg behaard?

Maar even serieus... ze heeft misschien wel interesse in jou, maar eerst wil ze je beter leren kennen, terwijl ze gewoon bij haar vriend blijft? Klinkt alsof ze van twee walletjes wil eten. Lekker met jou aanpappen, en haar vriend houdt ze nog even aan als 'backup'; mocht het tussen jullie niks worden, dan heeft ze hem tenminste nog.

Dit zou ik als ik jou was niet accepteren; jij bent zo te horen bereid om er volledig voor te gaan, dan mag je van haar hetzelfde verwachten. Dus als ze echt verliefd op je is, maakt ze het eerst uit met haar vriend zodat jullie daarna met z'n tweetjes verder kunnen. Als ze deze knoop niet door durft te hakken, is haar verliefdheid denk ik niet zo groot als ze zelf beweert.
Zoals anderen al eerder opmerkten lijkt het erop dat ze zowel jou als haar vriend aan het lijntje houdt.

En nog iets om in het achterhoofd te houden... als ze absoluut geen type is om vreemd te gaan, waar is ze nu dan mee bezig? Bedenk wel dat jou later misschien hetzelfde kan overkomen als wat haar vriend nu overkomt, als jullie iets met elkaar krijgen. Ik wil niet negatief over haar zijn, maar uit je verhaal maak ik op dat je haar nog niet echt goed kent, en ik heb al vaker gezien dat de meisjes die het hardst roepen dat ze nooit vreemd zouden gaan, op het eind van de avond met vreemde gozer staan te bekken.

Ik zeg niet dat je niet met haar verder moet gaan, maar wees voorzichtig, want tot nu toe komen haar woorden in ieder geval niet 100% overeen met haar daden!

[Dit bericht is gewijzigd door chibibo op 15-05-2003 20:50]

donderdag 15 mei 2003 @ 20:48:54 #16
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_10459677
Wat een onzin zeg!
Het lijkt erop alsof ze gewoon zeker wil zijn van het hebben van een relatie. Zo van; als jij niks bent, blijf ik lekker bij mijn huidige vriend. Pas als ik zeker weet dat je ...... (vul haar eisen in) verlaat ik hem...
Geluk is een richting, geen punt
pi_10459859
Jullie hebben idd wel gelijk ook. Ik was zelf van plan haar nog 1-2 keer te zien en dan gewoon te zeggen of mij of hem. Ik wil zeker eerst nog keer met haar praten (in het echt dus geen mail of tel).

Ik ben het zelf erg met lasagna eens. Als je in een relatie eenmaal verliefd word op een ander is die relatie gewoon over.

Wat ik denk is dat ze puur die 2 jaar niet wil opgeven (2 jaar is ook niet niks). En ze zal idd nog best van hem houden maar mij lijkt dat het dan meer vriendschappelijk is gehouden en dat de liefde wel over is tussen hun (meden ook omdat eind dec. hun relatie ook al tijdje uit was).

pi_10459862
Dit soort situaties lopen meestal slecht af. Maar het kwaad is al geschied, je bent verliefd.

Zij zal vast niet bewust met je spelen, maar ze doet het wel. Ik zou er zo hard mogelijk voor gaan, maar reken nergens op.

donderdag 15 mei 2003 @ 20:59:16 #19
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_10459897
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:57 schreef Johan1981 het volgende:
Ik ben het zelf erg met lasagna eens. Als je in een relatie eenmaal verliefd word op een ander is die relatie gewoon over.
Hoeft niet, je kan ook besluiten om door te gaan met je huidige partner. Verliefd worden kan je nou eenmaal overkomen, het gaat erom hoe je er mee omgaat en of je eerlijk blijft. Als je besluit om met je partner door te gaan is dat ook prima, maar dan ga je niet achter zijn of haar rug eventjes proberen hoe het met die ander is voor je een beslissing neemt.

Maar goed, ik begrijp dat het standpunt dat je relatie maar gewoon over "moet" zijn voor jou nu beter uitkomt... Ik denk dat het zo zwart wit niet ligt.

pi_10460052
Na ja wat ik zelf als positief zie is dat we elkaar nu sinds december kennen en toen dus ook al paar dates gehad hebben en gezoend. En toen ging een relatie helaas gewoon niet. En het feit dat ze nu zelf weer voorstelde elkaar weer eens te zien. Dus ik had kennelijk toch een indruk achter gelaten.

En ik ken haar idd over het algemeen nog niet goed. Maar ze heeft wel iets meegemaakt wat behoorlijk ingrijpend was in haar leven. En daarin vertrouwt ze mij wel dat ze me dat verteld en het met me erover heeft.

pi_10460446
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:11 schreef Johan1981 het volgende:

En ze is dus 100% absoluut geen type om vreemd te gaan, had ze nooit gedaan (ze is super behulpzaam en absoluut geen type dat iemand pijn zou willen doen, ze is 100% geen meisje dat niet te vertrouwen is). Ze vertelde me ook dat ze best wel verliefd op me is.

quote:
En ik had al het gevoel dat ze met me liep te flirten steeds tegen me aan staan. Werd allemaal steeds intiemer en op den duur hebben we ook gezoend. En eigenlijk vanaf 1 uur tot half 4 hebben we de hele tijd staan dansen/knuffelen/zoenen.
Is maar een smiley toepasselijk:
.
pi_10461187
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:12 schreef Yvonnetje het volgende:
Waarom wil ze haar vriend niet meteen dumpen

En: iemand die een ander verlaat voor jou, zal jou eens hetzelfde flikken

Geloof me, hier heb ik ervaring mee
Lambo of Rekt
pi_10462388
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 21:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Geloof me, hier heb ik ervaring mee

Iemand heeft dat bij jou geflikt bedoel je? Dan ben je gewoon niet leuk genoeg waarschijnlijk.
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_10462880
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 22:55 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Iemand heeft dat bij jou geflikt bedoel je? Dan ben je gewoon niet leuk genoeg waarschijnlijk.

Hmm, echt een opmerking voor zo iemand die dat flikt.... van anderen krijg ik andere dingen te horen. Edit: Doe ff normaal!

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 15-05-2003 23:50]

Lambo of Rekt
  donderdag 15 mei 2003 @ 23:35:31 #25
25737 spookie
Banaantje?
pi_10463131
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 22:55 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Nou nou we gaan het wel aardig houden he het heeft niks met leuk te maken, het kan jou ook over komen of het is jou ook al over komen
oops ohh my ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')