een vereiste aan het pakket is dat er een sjabloon bijzit die zowel een navigatiebalk links verticaal als boven horizontaal heeft.
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:19 schreef rihago het volgende:
UTFS!
quote:Je bent dan wel een modje, maar aan dat soort bijdrages heeft niemand wat
Op donderdag 15 mei 2003 16:20 schreef miss_bleu het volgende:[..]
we zitten hier niet op got jah!
het kan allemaal wel met dreamweaver met templates en dergelijke, maar dat is toch al best pittig denk ik ...
quote:frontpage
Op donderdag 15 mei 2003 16:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik ben op zoek naar een pakket waarmee het mogelijk is om op (zeer) eenvoudige wijze internetpagina's te maken.
quote:Quid pro quo, Clarice.
Op donderdag 15 mei 2003 16:21 schreef Fliepke het volgende:
Je bent dan wel een modje, maar aan dat soort bijdrages heeft niemand wat
quote:ok, geef me dan maar een paar goeie keywoords.
Op donderdag 15 mei 2003 16:19 schreef rihago het volgende:
UTFS!
Dreamweaver en frontpage zijn echt te pittig.
quote:frontpage te pittig...
Op donderdag 15 mei 2003 16:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:[..]
Dreamweaver en frontpage zijn echt te pittig.
quote:en daar wil je een dynamische site mee bouwen
Op donderdag 15 mei 2003 16:24 schreef sop het volgende:
ben bang dat je dan toch op Frontpage uit zult komen!
-edit-
je zult je toch echt meer moeten gaan verdiepen in (op z'n minst) HTML en daarbij een scriptingtaal (PHP of ASP). Er zijn ook bedrijven die dit soort pakketten aanbieden, maar dat gaat je waarschijnlijk meer dan 1000 euro kosten...
[Dit bericht is gewijzigd door BigBear op 15-05-2003 16:31]
en wat de fuck is
quote:??!
ccml
quote:Carbon Copy Markup Language? voor de knip-en-plak "programmeurs" onder ons.
Op donderdag 15 mei 2003 16:30 schreef mabit het volgende:
als frontpage al te pittig is, kun je beter helemaal maar stoppen....en wat de fuck is
quote:waar zie je staan dat het dynamisch moet?!??
Op donderdag 15 mei 2003 16:30 schreef BigBear het volgende:[..]
en daar wil je een dynamische site mee bouwen
quote:dan knoop je er toch een (open source) cms systeem aan vast?! je laat iemand geen html pagina's uploaden, als betreffende persoon geen verstand heeft van html
Op donderdag 15 mei 2003 16:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Het is ook niet voor mezelf, maar voor een klant die een website wil hebben en deze even snel moet kunnen editen. Deze persoon heeft verder niks met computers en er al helemaal geen verstand van.
dus ik zoek een eenvoudig pakket met kant en klare sjablonen.
overigens kan dreamweaver in combinatie met contribute toch wel een oplossing zijn
Die klant kan omgaan met word? - word document, knip - de website met de <div> - plak en alle opmaak wordt behouden!
Schrijf een applicatie (php, cgi - wat je maar lekker vindt) waarin je nieuwe 'pagina's' kunt aanmaken en die de inhoud van die <div> opslaat in een database.
Lees bij de juiste pagina het juiste stukje html uit de database en klaar - content managment systeem voor suffe users
dit vereist echter wel enig progwerk aan jou kant...
het moet iets vergelijkbaars zijn, ook van mijn kant uit moet er niet al te veel tijd in gaan zitten.
Ik heb ook wel eens met ShopFactory gewerkt, is eenzelfde idee.
de pagina hoeft niet dynamisch te zijn, het wordt gewoon een soort van online reclame foldertje voor dat bedrijf.
- Wil jij nou een pakket hebben waarmee je zelf een website kan maken
- Wil jij nou dat de klant makkelijk pagina's kan editten
- Wil jij nou een pakket hebben waarmee de klant zelf een website kan maken
Een site laten maken door een bedrijf hoeft helemaal niet 1000 euro te kosten (email )
quote:stoute spammert
Op donderdag 15 mei 2003 19:59 schreef ELTino het volgende:
Ligt het aan mij of is het allemaal redelijk onduidelijk.- Wil jij nou een pakket hebben waarmee je zelf een website kan maken
- Wil jij nou dat de klant makkelijk pagina's kan editten
- Wil jij nou een pakket hebben waarmee de klant zelf een website kan makenEen site laten maken door een bedrijf hoeft helemaal niet 1000 euro te kosten (email
)
maar nee ts maakt een site die klant moet onderhouden, maar klant is n00b^3 dus het moet makkelijk
en as seen before dat wordt een drama, behalve als je een ultrasimpel cms gebruitk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |