Dus.. Wat heb jij allemaal opgestoken toen je verhuisde naar een echte stad, voor studie of zo? Ben wel benieuwd.
quote:volgende week woon ik alweer 19 jaar in amsterdam, bevalt me prima. niet zeuren, anders ga je maar terug naar je boerendorpie!
Op woensdag 14 mei 2003 20:57 schreef julekes het volgende:Fietsers komen van alle kanten. Rood is in principe gewoon donkeroranje. Twee sloten minimum, liefst aan een vast object. Voor orders boven de 15 euro mag je de shoarma boer best uit bed bellen om 5 uur 's nachts, vind tie prima. Dus.. Wat heb jij allemaal opgestoken toen je verhuisde naar een echte stad, voor studie of zo? Ben wel benieuwd.
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 20:57 schreef julekes het volgende:Fietsers komen van alle kanten. Rood is in principe gewoon donkeroranje. Twee sloten minimum, liefst aan een vast object. Voor orders boven de 15 euro mag je de shoarma boer best uit bed bellen om 5 uur 's nachts, vind tie prima. Dus.. Wat heb jij allemaal opgestoken toen je verhuisde naar een echte stad, voor studie of zo? Ben wel benieuwd.
quote:duhhhhh
Op woensdag 14 mei 2003 21:09 schreef Icicle het volgende:
Fiets gejat = fiets terug jatten
quote:waar dan? hier zijn ze altijd open hoor
Op woensdag 14 mei 2003 21:10 schreef Juup© het volgende:[..]
Winkels zijn op zondag dicht
quote:Well excuse me. Ik heb een nette opvoeding, in een klein beschaaft dorp gehad.
Op woensdag 14 mei 2003 21:10 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
duhhhhh
quote:je moet gewoon niet proberen te skaten op die grind-fietspaden
Op woensdag 14 mei 2003 21:10 schreef Juup© het volgende:[..]
Verkeer is drukker Het recht van de sterkste in het verkeer Winkels zijn op zondag dicht Veel meer winkels dan in een dorp Fietspaden zijn k#t in EHVN Gemeente werkt niet of heel traag als je ze nodig hebt Parkeren kost overal VEEL geld
Good luck 't bevalt mij best hier in den haag
[Dit bericht is gewijzigd door RazorBlade op 14-05-2003 21:14]
quote:excuses aanvaard
Op woensdag 14 mei 2003 21:11 schreef Icicle het volgende:[..]
Well excuse me. Ik heb een nette opvoeding, in een klein beschaaft dorp gehad.
quote:DUHHHH
Op woensdag 14 mei 2003 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
excuses aanvaard
, maar een dorp is wat anders dan een stad
quote:ow..
Op woensdag 14 mei 2003 21:13 schreef Icicle het volgende:[..]
DUHHHH
Daar gaat dit topic toch over
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 21:13 schreef Navelpluisje het volgende:Elk uur van de dag is een goed moment om je claxon te testen
quote:die laatste moet zijn:
Op woensdag 14 mei 2003 21:14 schreef julekes het volgende:Stadswachten dienen niet serieus genomen te worden. Religieuse godsfanatici bij de V&D horen bij het straatsbeeld.
quote:oh god!
Op woensdag 14 mei 2003 21:14 schreef julekes het volgende:Religieuse godsfanatici bij de V&D horen bij het straatsbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |