quote:Is het niet tijd om eens naar de dokter te gaan? Die medicijnen krijg je tog niet, alleen via een dokter of psychiater.
Op woensdag 14 mei 2003 18:18 schreef sabyne het volgende:
Telkens als ik iets nieuws ga doen wat ik spannend vind krijg ik last van paniek aanvallen (nwe baan,vakantie,nwe mensen etc.) Nu was ik er een tijdje vanaf maar nu ben ik begonnen met afbouwen van Seroxsat wat op zich heel goed ging,ben (bijna)niet meer depresive en ook bijna geen nachtmerries meer.Nu ben ik maandag met een nwe baan begonnen,vond/vind het wel spannend maar nu kreeg ik vanmiddag weer een giga-paniek aanval,het lijkt wel of ik zo'n faal angs of iets heb dat ik er gewoon van in paniek raak.Heb dus het GGZ maar weer gebeld want dit beheersd nu al zo'n 3jaar mijn leven.Wie heeft hiet nog meer last van (gehad),wat voor medicijnen gebruik je of wat doe je eraan en hoe lang heb je er last van gehad?Bij mij is het trouwens gekomen na een trauma-ervaring 3 jaar geleden.
quote:Als je leest weet je dat ze al seroxat gerbuikt.. ze staat dus al onder behandeling van een arts.
Op woensdag 14 mei 2003 18:28 schreef The_Duce het volgende:[..]
Is het niet tijd om eens naar de dokter te gaan? Die medicijnen krijg je tog niet, alleen via een dokter of psychiater.
quote:Er staat toch dat ik het GGZ weer gebeld heb....ik ben al 3 jaar onder behandeling van een psygoloog en de medicijnen tegen paniek en depressie krijg ik wel want die slik ik al 3 jaar,Seroxsat zoals ik ik al zei..........Wel goed lezen waten er staat voordat je reageerd aub.
Op woensdag 14 mei 2003 18:28 schreef The_Duce het volgende:[..]
Is het niet tijd om eens naar de dokter te gaan? Die medicijnen krijg je tog niet, alleen via een dokter of psychiater.
Ik vraag me alleen af hoe andere mensen die hier last van hebben gehad mee omgaan en hoe ze van die paniekaanvallen zijn afgekomen.
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 21:48 schreef Moonah het volgende:
Bij nader inzien was mijn slotje een beetje te kort door de bocht. Sorry sabyne...
(tnx to Wolkje).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |