quote:Dat was ook een optie
Op vrijdag 16 mei 2003 20:18 schreef DaMaster het volgende:
Ow ik refereerde aan vliegtuigen die op downwind zitte en dan landen (full stop) of doorstarten (touch and go)
quote:Mail ze maar even naar "renewolf (apenstaartje) sci (punt) kun (punt) nl"
Op vrijdag 16 mei 2003 17:41 schreef DaMaster het volgende:
Call me stupid maar ik heb een paar mooie pics van mijn 33 maar geen idee hoek ze je moet laten zien. Hebben jullie die pics eerst geupload naar je site ofzo? Ik snap die uitleg vant forum niet helemaal hoe ik plaatjes attach.
Dan zet ik ze hier wel neer..
Alfa 33
Mijn laatste kleine beurt koste me rond de Euro 220,-
Rechterlager achterwiel vervangen. Iets met mijn uitlaat, ring vervangen ofzo En nog wat kleine dingen.
Maar denk dat het bij elke auto afhankelijk is wat de staat is. Is de auto ingereden? Heeft hij roest (vooral rond de tankdop checken)? Hoeveel km staat er op de klok etc.
Als je goed zoekt kan je heel redelijke 33's vinden die nog niet zoveel km's op de klok hebben en altijd goed zijn onderhouden.
En als je dan toch bezig ben probeer een goede 1.7 16V te vinden
Thanx ik mail je vanavond ff!
En wat betreft Alfa 33: Het is een italiaan, en italianen zijn eigenzinnig. Dat geldt ook voor de auto's. Alfa 33 niet minder. Het is een boxermotor met supergeluid en veel vermogen. Nadeel is dat hij goed moet worden warm gereden (maar dat snapt iedereen) anders slijten met name nokkenassen e.d. snel. Verder, omdat het een boxermotor is(=korter dan een 4 cil. in lijn) ligt de versnellingbak meer naar voren. Gevolg daar van is dat de pook niet direct op de bak schakelt maar met een stang.
Voor sommige mensen met weinig geduld en geen kennis van zaken is het dan een kwestie van "ram hem hard in de versnelling". FOUT dus dan gaat de bak stuk. Het is een jammer feit maar het is zo dat hij niet zo snel KAN schakelen dan een lijnmotor. Verder zijn de modellen van voor 94 roestgevoelig bij tankdop, raamstijlen e.d. En dan is het nog de 1.7 16v met 130 pk. Lekker, maar vaak naar de haaien gereden of te veel kms. Dus ik liep tegen een mooie 1400 8v aan waar ik toch bijna 100 pk uit pers (wel n andere chip erin). En ik ben zeerr tevreden.
Foto's volgen! EN ALFA,
Maar dat geluid
EN verder, V-SNAAR, Die 2 serie van jou ziet er top uit! Ik vind vooral die Ronal velgen geweldig! Heb je (of iemand anders) nog ergens een setje????
Die dingen zijn lomp maar zoooo stoer onder de 33.
Hierna neem ik btw een 156 (GTAm ) (As if I could pay that
)
quote:Als je een 8v Golf Gti hebt dan heb je aan een 1,7 genoeg, ook 205 1,6GTi tjes trek je er dan uit, vergeet niet dat de meeste niet doorhebben dat je zo snel bent omdat de meeste 1,4tjes zijn
Op maandag 19 mei 2003 19:59 schreef DaMaster het volgende:
Als je een golfkiller wil hebbe, dan is een 1.7 niet genoeg, dan heb je wel een 16v nodig hoor
Maar die dingen worden mishandeld (Ahum, ik zou het er ook van nemen).
EN verder, V-SNAAR, Die 2 serie van jou ziet er top uit! Ik vind vooral die Ronal velgen geweldig! Heb je (of iemand anders) nog ergens een setje????
Die dingen zijn lomp maar zoooo stoer onder de 33.
Hierna neem ik btw een 156 (GTAm) (As if I could pay that
)
quote:Brute kleur
Op maandag 19 mei 2003 20:06 schreef Wolve000 het volgende:
En dan zijn hier de foto's van DaMaster
quote:Dankje
Op maandag 19 mei 2003 20:27 schreef DaMaster het volgende:
Dankje! Deze kleur zie je idd niet vaak en zit nog mooi in de lak! Velgen zijn eigenlijk iets te klein maar ik wilde snel van die standaard dingen af! Ik wilde eigenlijk Ronal 15" hebbe maar die zijn nogal dun gezaaid.
Dus hier pics van mijn oude Alfa 33.
Tis er eentje uit '91, een 1.3 VL met dubbele webers.
Scherp afgesteld door bevriend monteur. Modena einddemper eronder, kat. vervangen door rechte pijp en geen dempers
Als ik de auto starte was serieus de halve wijk wakker
Maar goed komen ze
Heb nu dus een Alfa 146 1.7 16V uit mei 1995 met 96.000 km op de klok.
Heb recent alle belangrijke onderdelen vervangen en nieuwe velgen eronder gegooid. (ik werk parttime bij een Alfa garage dus zo kan ik het NET bekostigen).
Overmorgen komt er een dikke Sebring onder met K&7N Luchtfilter.
Zodra ik nieuwe pics heb zet ik ze hier bij!
Wou eerst ook een 145 maar kon mijn huidige auto( dus niet de 33 ) niet laten schieten was een wereld aanbieding zeg maar !
Geluid is niet alleen 34 keer zo relaxed ziet er allemaal ook nog is behoorlijk strak uit naar mijn idee.
Hier dus wat pics van mijn auto en wat info:
Alfa Romeo 146 1.7 16V (+/-134 PK)
Bouwjaar: Mei 1995
Km: 97.000
15 Inch lichtmetaal, Sebring, Openluchtfilter.
Naja hier de pics:
I hope you enjoyed
Zoiets, maar dan in het zwart:
Toen het model net uit was vond ik het maar niks, met de nummeplaat voorop niet in het midden, maar odertussen ben ik om. Hij is moooooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |