quote:Wil je binnenkort dus een goedkope occasion 206CC hebben dan is het nu de tijd. Zullen een aantal macho's denk ik wel hun CC-tje kwijt willen omdat ze te mannelijk zijn voor hun wagen..
Gay auto van het jaar Peugeot 206 CCDe Peugeot 206 CC is de ´Gay auto van het jaar´ volgens de Franse homovereniging Club Automobile Rainbow.
AMSTERDAM - De Franse homovereniging Club Automobile Rainbow heeft een onderzoekje onder haar leden gehouden over wat de meest geliefde auto is. Dat blijkt de Peugeot 206 CC te zijn en die mag zich nu 'Gay auto van het jaar' noemen.
In de Top 5 van de competitie eindigden de Mini, Volkswagen New Beetle, Smart City Coupé en Mercedes-Benz SLK.
In de competitie eindigden de nieuwe Mini Cooper en Volkswagen New Beetle op achtereenvolgens de tweede en derde plaats. De Top 5 wordt voltooid door de Smart City Coupé en de Mercedes SLK.Uit het onderzoek blijkt tevens dat de homoseksuelen absoluut niet gezien willen worden in of met een Ford Mondeo, een Mercedes G-Klasse, Honda Jazz of een willekeurige witte bestelwagen.
bron: Telegraaf
quote:Dan heeft j22flyingdownwind nooit last van homo's met zijn nieuwe G(ay) klasse
Op woensdag 14 mei 2003 11:21 schreef WaSTeiL het volgende:Uit het onderzoek blijkt tevens dat de homoseksuelen absoluut niet gezien willen worden in of met een Ford Mondeo, een Mercedes G-Klasse, Honda Jazz of een willekeurige witte bestelwagen.
Maar ik vind het best een leuk autotje..
Beetje klein maar wel leuk om te zien...
Hej, een 206 cc. Daar rijd een homo.
quote:jha en daar kom je ook zo lekker ver het terein mee in
Op woensdag 14 mei 2003 11:51 schreef codeho het volgende:
Vind de 206 meer een hoerensloep.. Wat een schijt auto, zal er zelf nooit in willen rijden.. Meer een echte "vrouwenauto", handig voor de vrouw om er boodschappen mee te doen.. Geef mij meer een echte auto de BMW X5, tenminste een auto met echte ballen.
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 11:51 schreef codeho het volgende:
Geef mij meer een echte auto de BMW X5, tenminste een auto met echte ballen.
over nichtenbak gesproken
quote:omg omg ben jij serieus of probeer je ons aan het lachen te maken met je quasi stoere praat?
Op woensdag 14 mei 2003 12:33 schreef codeho het volgende:
als ik het terrein in wil, pak ik de range rover wel. X5 is een heerlijke auto om in te rijden en om de vrouwtjes mee op te halen
Als dat de bedoeling was ben je daarin geslaagd hoor
Heej ik ben niet homo, wow ?
zucht
Ik vind het gewoon super toffe auto en super handig.....
Maybe volgend jaar over naar een 307cc want dan kunnen ook nog mensen vanachter zitten
Maar als dat dan ook een homo bak wordt, mij best. Laat mij maar lekker cabrio rijden in de zomer en fatsoenlijk droog zitten in de winter
quote:zit je dat niet in een normale cabrio dan
Op woensdag 14 mei 2003 13:19 schreef Thermo het volgende:
Laat mij maar lekker cabrio rijden in de zomer en fatsoenlijk droog zitten in de winter
Alle vrouwen vallen vaak op mannen die homo zijn.
Dus het is een babe magneet
quote:
Peugeot aanbieding!
Bij aankoop van een nieuw cc en op vertoon van uw geregistreerd partnerschapspasje gratis het happy homo pakket met een radio met cdspeler en een cd van YMCA cadeau.
quote:Ik vind zo'n stalen dak toch beter werken
Op woensdag 14 mei 2003 13:23 schreef ook_gek het volgende:[..]
zit je dat niet in een normale cabrio dan
Alle vrouwen vallen vaak op mannen die homo zijn.
Dus het is een babe magneet
tjabbo leer heb ik al
quote:maar het geluid van de regen op je kap is zooo romantie,s. Samen met je vriendin in zo lekkere warme auto. Regen tegen het raam en op je dakje horen
Op woensdag 14 mei 2003 13:33 schreef Thermo het volgende:[..]
Ik vind zo'n stalen dak toch beter werken
tjabbo leer heb ik al
quote:weer een reden om een Caddy te nemen!
Op woensdag 14 mei 2003 11:21 schreef WaSTeiL het volgende:Uit het onderzoek blijkt tevens dat de homoseksuelen absoluut niet gezien willen worden in of met een Ford Mondeo, een Mercedes G-Klasse, Honda Jazz of een willekeurige witte bestelwagen.
Zelf vind ik hem ook klein, maar dat is een porche ook he. Ik denk dat ik maar een nieuwe auto moet gaan regelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |