quote:passat middenklasser?
Op woensdag 14 mei 2003 11:14 schreef rishi120 het volgende:
de grote middenlasser .... tis toch middenIKlasser???
quote:sorry hoor, maar das wel heel dom gelul.... lijkt voor geen meter op de focus of de celica.... en dat soort achterlichten zaten ook al in de polo, lupo, pheaton en touareg.... duzz...
Op woensdag 14 mei 2003 11:21 schreef Damusic2me het volgende:
t blijft voor mij t zelfde probleem houden: t is oerlelijk. Ik kan de bora ook al niet aanzien, en 2 a 3 streepjes chroom en imitatie ford focus achter lichtjes op een toyota celica achterklep verranderen daar weinig aan.
quote:Dat zegt maar weer hetzelfde als ik hiervoor al postte
Op woensdag 14 mei 2003 11:25 schreef BroesWillems het volgende:[..]
sorry hoor, maar das wel heel dom gelul.... lijkt voor geen meter op de focus of de celica.... en dat soort achterlichten zaten ook al in de polo, lupo, pheaton en touareg.... duzz...
quote:K heb met begrensing 265 (teller dus 250 echt) gereden met n passat W8, is echt wel hard zat.... zeker in nederland
Op woensdag 14 mei 2003 10:36 schreef rkloeg het volgende:
4 liter v8 :|![]()
g.v.d. daar moet je de bergensing eens vanaf halen !
nu weer ONTOPIC:
maar zoals er al stond, die motor komt te vervallen ook wel te bergrijpen want met een beetje doorrijden rijdt dat ding al 1:4
[Dit bericht is gewijzigd door jwstoop op 14-05-2003 11:45]
Met een Mercedes E-klasse of BMW 5 heeft dit i.i.g niks te maken: Dat is gewoon weer eens een knap staaltje arrogante hoogdraverij waar VW zo goed in is.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 14-05-2003 11:49]
quote:never change a winning concept....
Op woensdag 14 mei 2003 11:29 schreef blieblie het volgende:[..]
Dat zegt maar weer hetzelfde als ik hiervoor al postte
quote:owkeej, da mag, maar roep dan niet dat het hip, gaaf en nieuw is. Want dat izzut nie.
Op woensdag 14 mei 2003 11:49 schreef BroesWillems het volgende:[..]
never change a winning concept....
quote:Check!
sorry hoor, maar das wel heel dom gelul.... lijkt voor geen meter op de celica
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 10:43 schreef salgera het volgende:
Concurrentie met BMW5 en Mercedes E-klasse??...'k dacht 't nie!!
Passat is nooit concurent geweest van de 5 Serie en
E-klasse
Mischien de 3 serie en C-klasse daar is die mischien wel een concurent voor
Voor de rest ziet ie er wat strakker uit de passat
Maar ik vind het geen heel nieuwe model
quote:Sorry hoor, maar je zit een impressie te verdedigen. De kans dat ie er uit komt te zien zoals jij hem post (impressies zijn al wat, een jaar oud??) lijkt me zeer klein, niet realistisch.
sorry hoor, maar das wel heel dom gelul.... lijkt voor geen meter op de focus of de celica.... en dat soort achterlichten zaten ook al in de polo, lupo, pheaton en touareg.... duzz...
quote:Dat zegt niet hij, maar Volkswagen.
Op woensdag 14 mei 2003 12:18 schreef Steve-O het volgende:[..]
Passat is nooit concurent geweest van de 5 Serie en
E-klasse
quote:Is er behalve de koplampen nog iets gewijzigd dan wat ik over 't hoofd gezien heb?
Op woensdag 14 mei 2003 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
Uiterlijk vind ik het echt een sterke verbetering op het huidige model. Goede zaak dus
quote:de voorkant, achterkant en zijkanten... tevens is er een nieuw onderstel...
Op woensdag 14 mei 2003 13:04 schreef stefimke het volgende:[..]
Is er behalve de koplampen nog iets gewijzigd dan wat ik over 't hoofd gezien heb?
ik denk dat het dak ook anders is...
quote:Nou meneertje Damnis, dat zal ik je uitleggen... het PTA topic is bedoelt voor discussies en voor nieuws voor alles wat voortbeweegd... Aangezien ik een beetje Fan van Volkswagen ben plaats ik hier het nieuws dat er een nieuwe Passat aankomt, want daar was dit forum toch voor bedoelt? Wat ik ermee wil bereiken is dat ik dit nieuws met anderen wil 'delen'. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand anders nieuws over een auto plaats wat ik nog niet wist.
Op woensdag 14 mei 2003 13:33 schreef Damnis het volgende:
Graag zou ik aan Broes vragen wat hij wil bereiken met deze topic en waarom hij geen topic is begonnen over bijv. de 'nieuwe' Ford Mondeo...http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=1577
De reden dat ik geen nieuws over de nieuwe Mondeo plaats is
A: ik had het nog niet gezien
B: Ik heb niks met Ford
C: Jij het nou al geplaatst heb....
bent u nu tevreden?
Back ontopic please...
ik vind het dus een geslaagde auto... jij blijkbaar niet, iig bedankt voor je reactie...
quote:Dat zei mijn buurman ook toen hij een paar maanden geleden vol trots z'n nieuwe Passat (2000 ofzo) TDi z'n oprit op reed. "Deutsche Grundlichkeit" wist ie te vertellen, terwijl hij minachtend naar m'n oude Galant V6 (1995) keek.
Op woensdag 14 mei 2003 13:40 schreef BroesWillems het volgende:
Degelijkheid duurt het langst, Volkswagen!
Toen vorige week buurvrouw in zijn bijzijn echter vertelde over kerstboom-achtige dashboard taferelen, problemen met de motorolie en op de vluchtstrook staan terwijl ze op weg waren naar de camping op de Veluwe wist hij even geen pro-Duitse slogans te verzinnen... (en ik hield maar wijselijk m'n mond, het was al zo zielig)
quote:tja, uitzonderingen daargelaten, maar je kan niet ontkennen dat een VW degelijk is.... check de cijfers er maar op na
Op woensdag 14 mei 2003 14:02 schreef stefimke het volgende:[..]
Dat zei mijn buurman ook toen hij een paar maanden geleden vol trots z'n nieuwe Passat (2000 ofzo) TDi z'n oprit op reed. "Deutsche Grundlichkeit" wist ie te vertellen, terwijl hij minachtend naar m'n oude Galant V6 (1995) keek.
Toen vorige week buurvrouw in zijn bijzijn echter vertelde over kerstboom-achtige dashboard taferelen, problemen met de motorolie en op de vluchtstrook staan terwijl ze op weg waren naar de camping op de Veluwe wist hij even geen pro-Duitse slogans te verzinnen... (en ik hield maar wijselijk m'n mond, het was al zo zielig)
je komt weinig Volkswagen tegen die (mits ze geen schade hebben gehad) roesten... op de LT na...
edit: ik vind het trouwens niet netjes van je buurman om 'minachtend' naar de auto van een ander te kijken, ongeacht wat ie rijdt.... (daarbij vind ik een galant een stoere bak ) . Ik heb daarbij meer respect voor iemand die een (zelf betaalde) Fiat Pandaatje rijdt en zich er prima mee kan redden dan iemand die een passat door de baas geleast, stoer probeert te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door BroesWillems op 14-05-2003 14:21]
quote:Ja vast
naast de huidige rol van ruime gezinsauto tot zakelijke limousine gaat de Passat tevens serieus de concurrentie aan met een BMW 5-serie of Mercedes E-klasse.
Sorry, maar het blijft een volkswagen....Als je een vijfje of een E kan betalen dan ga je echt niet in een volkswagen rijden. Dan neem je wel een merk met iets meer allure, Rover, Audi etc...
quote:En daarom staat de toyota corolla al jaren lang als eerste genoteerd in alle testen van de duitse TUV mbt storingen / onderhoud etc....
Op woensdag 14 mei 2003 14:10 schreef BroesWillems het volgende:[..]
tja, uitzonderingen daargelaten, maar je kan niet ontkennen dat een VW degelijk is.... check de cijfers er maar op na
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |