Amber_Forrester
Evenals andere The Bold And The Beautiful sterren, vereert Amber_Forrester ons regelmatig met een bezoekje tijdens de opnames van B&B.
.
quote:jij wel LS!
Op woensdag 14 mei 2003 09:10 schreef lordspacie het volgende:
ben ik ook nog newbe?
quote:mmm ok
Op woensdag 14 mei 2003 09:11 schreef Maaikietje het volgende:[..]
jij wel LS!
heb al bijna 900 posts
waarvan ms maar 5 zinnige maar goed
quote:5 ál!
Op woensdag 14 mei 2003 09:13 schreef lordspacie het volgende:[..]
mmm ok
heb al bijna 900 posts
waarvan ms maar 5 zinnige maar goed
quote:ms iets meer
Op woensdag 14 mei 2003 09:14 schreef Niwa het volgende:[..]
5 ál!
Dit gevierde lid van de legendarische DDG-kliek is zonder meer een van de liefste Fokkers en heeft nog een goede smaak qua make up en mode enzo ook! Bovendien is zij net als yvonne al jaaaren 38.
De favoriete Fokker van zowat iedereen (ook van mij) en in mijn ogen iemand die allang mod van Onzin had moeten zijn. Dave is charmant, grappig, sexy, intelligent, een IT'er en toch geen nerd, homo, of bi wanneer hem dat uitkomt. Dave is okay!
Enig minpuntje: hij houdt van Star Trek.
SEMTEX en jerney zijn naast hun zinnige posts in serieuze fora, vooral bekend vanwege hun bijdragen in het B&H user pictures forum.
Ze komen voor in de natste dromen van menig Fok!ker, vooral in combinatie, zoals onderstaande foto mag verduidelijken.
Newbies spreken deze dames alleen aan met 'u'.
Hij komt even niet op FOK momenteel, maar is toch altijd aanwezig. Hij is gezellig & hip. Verder vermaakt hij zich zo te zien prima zonder te posten.
Grote mond maar een klein hartje. Deze lieve schat maakt je op het ene moment voor bitch uit bij wijze van grap om je vervolgens een hartverwarmende knuffel te geven. Dit natuurlijk niet zelden gevolgd door dampende sex. Ben je newbie en zoek je een voorbeeld/idool, neem dan Smike.
Altijd lief en behulpzaam, zit geen kwaad bloed in, en toch is ze geen moeder Teresa. Ik geef het je te doen. YPPY is hip, hot en een voorbeeld voor alle vrouwen ter wereld. Aangezien ze ook nog eens het liefje van Jarno is wekt dat natuurlijk soms wat jaloezie op, want wie wil er nu niet met Jarno, maar dat geeft maar weer aan wat een topwijf YPPY is (omdat Jarno haar heeft uitverkoren). Respect.
[Dit bericht is gewijzigd door Amber_Forrester op 14-05-2003 09:41]
Deze toegewijde vader is dol op zijn lieve dochter en echtgenote. Ook al laat zijn echtgenote hem regelmatig droog staan. SignOTheTimes is erg sympathiek en schattig op een onnozele manier, zo weet hij bijvoorbeeld totaal niet met cookies om te gaan. Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |