The game features entirely overhauled technology, breathtaking new vehicles, physics and driving mechanics like nothing you've ever experienced. Choose from the latest performance enhanced cars and bikes and compete head-to-head to make a name for yourself. Or battle it out with up to 3 other players in white-knuckle, adrenaline-pumping multiplayer modes. Drive anywhere in the city. Master evasive tactics to duck authorities. Find the fastest route to win. And earn your place at the top.
Kan door allemaal vervelende filters helaas geen screensshots plaatsen vanaf me werk Maar het ziet er allemaal wel leuk uit! De mensen die je ziet in het introtje voor de races zijn echt super gaaf gemaakt. Lekker gedetailieerd enzo. Speeld verder ook wel lekker weg allemaal.
* Slechte controls (alle auto's reageren hetzelfde)
* Veel te makkelijk
* Magere graphics (imho)
Oftewel, niet mijn favoriet...
Gameplay is naar mijn mening wel okay Dan maar iets mindere ingame gfx. De gfx van de introtjes voor de races zijn dan wel weer geweldig mooi gemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door DaMSWer op 13-05-2003 13:41]
quote:Dat is prima natuurlijk
Op dinsdag 13 mei 2003 13:38 schreef DaMSWer het volgende:
Die gammo mensen kraken heel veel dingen afAlleen rpg's lijken ze helemaal te gek te vinden. Denk dat het ook wel smaak is enzo. Die verschillen nou eenmaal. Ik vind het wel een leuk spel
sorry...
Wel een leuk spelletje ja
quote:Zie mn vorige post, dat was Nitro
Op dinsdag 13 mei 2003 13:40 schreef MrTinux het volgende:[..]
Dat is prima natuurlijk
Maar ook zonder de mening van dat Gammo kon ik er niet warm van lopen. Sowieso had ik het idee dat ik het allemaal al wel een keer eerder gezien heb (beetje scheuren van checkpoint naar checkpoint) en toen ik een of andere rocket-powered car zag kreeg ik helemaal tranen in mijn ogen...
sorry...
ps: voor screens -> http://www.gamespot.com/ps2/driving/midnightclub2/screenindex.html
Laat ze maar lullen met Bad Reviews...
Graphics zijn er vet en gameplay is super !
Ziet dit spel er echt zo uit of ziet hij er beter/slechter uit?
Misschien is er iemand die een eigen screenie hier kan dumpen?
quote:En jij verwacht nu nog antwoord te krijgen!?
Op maandag 7 juli 2003 21:54 schreef Lord_Palf het volgende:
bij mij chrasht het spel na het intro filmpje
meer mensen met dit probleem?
(ff voor de compleetheid maar wat sys specs erbij:
pIV 2.4 gighz
384 mb rimm
aopen gf4 ti4200 128mb
directx 9.0a
nvidia 44.65
windows 2000 sp4
en ik heb al heel lang niet in een winkel gestaan waar ze spellen verkopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |