Hier in het dorp vind ik het wel met de gabbers enzo komt omdat ik maar een halfbloedje ben en ik ze goed ken.Maar het is duidelijk af te lezen dat ik niet nederlands ben dus.
Maar even samengevat, geeft dat problemen en ja hoevaak zien jullie nu gekleurde mensen op zulke feesten rondlopen. ( ik heb het dan niet over die softrance troep zoals sensation e.d daar lopen ze zat ) maar dus de echte hardere feesten..
Btw ik weet niet of ik in het goede subforum heb gepost, maar move hem maar als tie niet goed staat. Thanks
quote:Ik kon het niet laten
Op maandag 12 mei 2003 22:59 schreef Darkinforcer het volgende:
Ik had weleens gehoord van een neger
Ontspannen sfeertje. Houden zo.
quote:nou dat je het zegt..... op de hardcorefeesten waar ik ben geweest zie je inderdaad niet zoveel getintte mensen.....
Op maandag 12 mei 2003 22:59 schreef Darkinforcer het volgende:
Wat ik me nou eens afvroeg of je op zulke feesten, dus hardcore, hardstyle e.d ook weleens donkere mensen ziet.
quote:Mee eens, maar ik ben half indo!
Op maandag 12 mei 2003 23:16 schreef DeStedebouwer het volgende:
En toch vind ik het fijn als ik op een feest ben en ik zie een keer geen marokkanen die ergens in een hoek iedereen uitdagend aan staan te kijken.Ontspannen sfeertje. Houden zo.
quote:Tss, en Darkraver dan ?
Op maandag 12 mei 2003 23:17 schreef nikky het volgende:[..]
nou dat je het zegt..... op de hardcorefeesten waar ik ben geweest zie je inderdaad niet zoveel getintte mensen.....
maar komt dat niet doordat de meeste van bubbling (?) R&B enzo houden?
quote:le-zen!
Op maandag 12 mei 2003 23:17 schreef gelly het volgende:[..]
Tss, en Darkraver dan ?
quote:Ehm hier in mijn dorp uche ben ik opgegroeid met gabbers en hardcore.Ik heb nog vaak zat mn bomber en ensemble aan.Wat is dat voor vooroordeel van dat gekleurde mensen van alleen R&B houden.
Op maandag 12 mei 2003 23:17 schreef nikky het volgende:[..]
nou dat je het zegt..... op de hardcorefeesten waar ik ben geweest zie je inderdaad niet zoveel getintte mensen.....
maar komt dat niet doordat de meeste van bubbling (?) R&B enzo houden?
Toch niet alle witten houden van trance + hardcore enzo dus ook van R&B en dergelijke.
Ik hou gewoon van stampen, hoe harder hoe beter!
//offtopic gabber rullez
Daarom vroeg ik me af of er uberhaupt wel gekleurden rondlopen op zware hardcore feesten...
En ik denk niet dat je hetop kleur kan afschuiven, maar idd. Er komen weinig buitelanders op af en daardoor vormen ze ook een minderheid op die feesten. Daardoor ontstaat er ook weinig groepvorming en dus geen bedreiging vanuit deze groep. Maar goed...zo heb je er genoeg blanke kutgroepen bij.
al vind * dagizmo de sfeer op die kut r&b nigga feesten erg dreigend vaak en absoluut niet gezellig
én het is natuurlijk kutmuziek die : r & b!
quote:Ik kom zeker voor de muziek. en ik weet ook dat er genoeg gekleurde mensen in de scene zitten.Ook japan stampt hard mee btw.
Op maandag 12 mei 2003 23:20 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Je gaat toch naar een feest voor de muziek, die gasten die er heen gaan om te klote moete ze eruit zetten//offtopic gabber rullez
Maar als je een vijandige sfeer aanvoelt op zo een feest gericht naar jou dan voel je je gewoon minder en dan ga ik liever niet..
quote:dat zeg ik toch ook niet
Op maandag 12 mei 2003 23:19 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
Ehm hier in mijn dorp uche ben ik opgegroeid met gabbers en hardcore.Ik heb nog vaak zat mn bomber en ensemble aan.Wat is dat voor vooroordeel van dat gekleurde mensen van alleen R&B houden.
Toch niet alle witten houden van trance + hardcore enzo dus ook van R&B en dergelijke.
Ik hou gewoon van stampen, hoe harder hoe beter!
ik vind het toch wel opvallen dat als je in de discotheek staat dat als er R&B en aanverwantte muziek word gedraaid dat er heel veel mensen (getint) staan te dringen op de dansvloer en zodra er ook maar 1 plaat met een wat snellere beat erin opgezet word ze bijna allemaal van de dansvloer afgaan.
quote:
Op maandag 12 mei 2003 23:24 schreef nikky het volgende:[..]
dat zeg ik toch ook niet
ik zei de MEESTEN en niet ALLEMAAL....
zal het in caps doen misschien dat het beter opvaltik vind het toch wel opvallen dat als je in de discotheek staat dat als er R&B en aanverwantte muziek word gedraaid dat er heel veel mensen (getint) staan te dringen op de dansvloer en zodra er ook maar 1 plaat met een wat snellere beat erin opgezet word ze bijna allemaal van de dansvloer afgaan.
Dat denk ik, hier in mn dorp zijn allochtonen ver de minderheid.Misschien als ik in de stad had gewoond en veel met andere halve indo's omging die naar R&B luisteren dat ik dan dat ook ging waarden ofzo.
Maar dat is niet het geval, ik heb alleen maar blanke vrienden gehad en ja gabbers dus.Hardcore to da bone!
quote:white man pretending to be black => wigger
Op maandag 12 mei 2003 23:19 schreef nikanoru het volgende:
White men can´t jump, Black men can´t gabber.Gaat niet op en dus hebben we weer een generalisatie doorbroken. Applaus voor jezelf.
quote:ff op mijn post kijken.....check.... ja woon toch echt in Roden. en Roden is een dorpje in Drenthe...
Op maandag 12 mei 2003 23:26 schreef Darkinforcer het volgende:
Ik denk dat die stigmatisatie van R&B bij gekleurden en vice versa vooral in de stad voorkomt...Dat denk ik, hier in mn dorp zijn allochtonen ver de minderheid.Misschien als ik in de stad had gewoond en veel met andere halve indo's omging die naar R&B luisteren dat ik dan dat ook ging waarden ofzo.
Maar dat is niet het geval, ik heb alleen maar blanke vrienden gehad en ja gabbers dus.Hardcore to da bone!
dus niks stadse fratsen
Natuurlijk vindt ik het niet fijn als iedereen in Lonsdale kleding en kale kop erbij loopt (achterhaalde modetrend) maar daar let ik niet meer op.
[Dit bericht is gewijzigd door syracuse op 12-05-2003 23:32]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |