Uitgegeven: 12 mei 2003 21:48
Laatst gewijzigd: 12 mei 2003 22:16
APELDOORN - De politie heeft maandagavond in het centrum van Apeldoorn een grote klopjacht op touw gezet op de dader van een steekpartij in die stad. Vijf personen, onder wie een jongen van 11 en twee meisjes van 16, zijn neergestoken door een nog onbekende man. Dat meldde een woordvoerder van de politie.
De steekpartijen vonden plaats tussen 17.30 uur en 19.00 uur 's avonds. Door de eerste steekpartij in Apeldoorn-Zuid raakte een 11-jarige jongen ernstig gewond. In een daarop volgend incident in Beekbergen vielen geen gewonden.
Even later raakten twee Apeldoornse meisjes van 16 gewond door een steekpartij voor het politiebureau in het centrum van hun woonplaats.
De politie Noord- en Oost-Gelderland heeft zestig agenten en rechercheurs ingezet. Ook de Mobiele Eenheid verleent assistentie.
(bron: Nu.nl)
Sick
Ben erg benieuwd naar de achterliggende motieven.
En wat heeft een 11-jarige gedaan dat hem dit moet overkomen?
Ze zullen de dader wel snel te pakken krijgen denk ik, met zo'n grote politiemacht.
Voorzover ik het kan opmaken uit de tekst heeft ie gewoon willekeur wat mensen neergestoken. Dan ben je gewoon ziek, erg ziek, en dan denk ik dat zo'n persoon ook nooit meer terug mag keren in de maatschappij.
Maar goed, dit zijn slechts speculaties.
Typisch gevalletje Metaalbuurt.
Ik hoop dat ik ongelijk heb...
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 00:08 schreef Edyourservice het volgende:
Wat ik dus niet begrijp dat ze op het journaal niet het signalement van de dader prijsgeven, zodat heel Apeldoorn mee kan zoeken. Maar ja, dat zal wel weer om privacyredenen zijn, want de dader mag niet teveel worden tegvengewerkt in Nederland. Of zou het een donkergetinde kerel zijn en wil men dat liever niet zeggen omdat men weer bang is voor discriminatie??? Ziek zijn we. Doodziek...
Elfjarig mannetje zwaargewond en de overheid lijkt weer alles te willen sussen. Het zal je kind of broertje maar zijn! Ze hebben een UITGEBREID signalement. NOU KOM OP DAN! GEEF DAT AAN EENIEDER DOOR!!!!Ik hoop dat ik ongelijk heb...
quote:Nou, dat is toevallig... Er wonen maar 160.000 mensen in Apeldoorn, dus je bent vast de enige.
Op maandag 12 mei 2003 22:33 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik ken een meisje van 16 daar.
quote:Volgens teletekst hebben ze een UITGEBREID signalement.
wij zoeken een licht getinte man met een zwarte jas.... zie je het al voor je?
quote:en is tie al opgepakt dus zeik niet, je wilt maar al te graag dat het geen autochtoon is... of was dat je drijfveer niet om te posten?
Op dinsdag 13 mei 2003 00:16 schreef Edyourservice het volgende:[..]
Volgens teletekst hebben ze een UITGEBREID signalement.
ps: heb je slaap? Welterusten!
quote:Jezus, wat ben jij ziek! Besmet door groen-links of zo?
je wilt maar al te graag dat het geen autochtoon is... of was dat je drijfveer niet om te posten?
quote:rustig jongen... t'is gewoon een psychische patient nix meer nix minder... dat heeft weinig met Den Haag te maken
Op dinsdag 13 mei 2003 00:22 schreef Edyourservice het volgende:[..]
Jezus, wat ben jij ziek! Besmet door groen-links of zo?
Ik heb he-le-maal NIKS tegen allochtonen. Ik heb wel iets tegen die Haagse heren die jarenlang met hun wanbeleid de grenzen wagenweid open hebben laten staan, waardoor we nu in ons land met de gebakken peren zitten. Zelfs 11-jarigen mannetjes worden al neergestoken... Dat ligt vooral aan Haag's softy wanbeleid!
Het wordt gewoon tijd voor een goede volksopstand, met zijn alle het werk neer donderen en naar den haag gaan, fluiten en jauwen, alles vast zetten, wegen enz. enz.
Heel nederland lam leggen en ontregelen.
Een ouderwetse volksopstand.
Dat we het niet langer pikken op deze manier!!
Ze beloven al jaren na iedere stille toch weer opnieuw dat het gaat veranderen vanuit den haag en wat is er tot nu toe gebeurd niets!!!
Zelfs de persoon die er iets aan wilde gaan doen is op het mediapark met geweld om het leven gebracht, triest!!!!!!
Hier in rotterdam, je moet is zien wat voor wapens ze vinden bij preventief foulieren, maar nee dat mag dan weer niet is inbreuk op privacy, nou en van mij mogen ze, ik heb niks te verbergen!!
Gewoon is harder worden, niet dat softe gelul!
En de politie taken en prioriteiten is veranderen.
quote:Psychiatrische (let op de spelling...) patiënten moeten ook eten.
Op dinsdag 13 mei 2003 00:48 schreef KoningsCobra het volgende:
Op de nos staat dat de jongen rond 17:30 is neergestoken en de meisjes rond 19:00, dus moet ie 1.5 uur niks hebben gedaan. Een psychische patient zal toch eerder non-stop doorgaan lijkt mij
Maar waar haalt men vandaan dat het om een psychiatrisch patient gaat?
Man aangehouden na steekpartij Apeldoorn
APELDOORN - De politie heeft maandagavond een man aangehouden die wordt verdacht van een reeks steekincidenten in de regio Apeldoorn eerder die dag. Dat heeft de politie iets voor middernacht bekendgemaakt.
Tussen 17.30 en 19.00 uur stak een man willekeurig een aantal mensen neer. Een jongen van 11 raakte zeer ernstig gewond en twee meisjes van 16 liepen verwondingen op toen ze werden belaagd door de man op een fiets. Daarop zette de politie een klopjacht op touw om de dader op te sporen.
Zestig politieagenten en dertig leden van de Mobiele Eenheid deden mee aan de zoektocht. Laat in de avond hield de politie een man aan die voldeed aan het signalement. Volgens getuigen was de dader een blanke man in de leeftijd van 30 tot 35 jaar met kort blond krullend haar. Eerder in de avond hield de politie al een andere man aan, maar deze bleek niets te maken te hebben met de steekpartij.
Bij de eerste steekpartij in Apeldoorn-Zuid raakte een 11-jarige jongen zeer zwaar gewond. De fietser stak lukraak om zich heen. In een daarop volgend incident in Beekbergen probeerde de man nog eens twee personen te verwonden. Hij slaagde daarin niet.
quote:Een unicum.
Op dinsdag 13 mei 2003 01:58 schreef KomMaar het volgende:
De topic is duidelijk niet in trek bij de autochtonen, omdat het hier betreft om een blanke persoon gaat.
quote:Bij allochtonen is er duidelijk een structureel probleem, dat is geen "incident" - in tegenstelling tot een verdwaasde gek die met een mes over straat rent.
Op dinsdag 13 mei 2003 01:58 schreef KomMaar het volgende:
De topic is duidelijk niet in trek bij de autochtonen, omdat het hier betreft om een blanke persoon gaat.
En met die opmerking van jouw lok je eigenlijk uit dat men allochtoon vs. autochtoon gaat turfen, maar dat zal je bedoeling ook wel zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |