Wanneer: Staat nog open voor discussie. Liefst door de week ivm OV kaarten
Wie: Iedereen die met zo'n zooitje ongeregeld zin heeft om de Platenkoning onveilig te maken
Waarvoor: Voor de lol en hopelijk ook voor je verzameling!
En als iemand naderhand z'n huiskamer ter beschikking stelt kunnen we ook nog wat knutselen/repareren (mijn soldeerbout is op aanvraag beschikbaar)!
Gelijk een mooi excuse om m'n kamer eens op te ruimen...
quote:Mooi, staat geboekt.
Op zondag 11 mei 2003 21:01 schreef Patvs het volgende:
Kom allemaal maar bij mij langs. Ik woon toch in Amsterdam.Gelijk een mooi excuse om m'n kamer eens op te ruimen...
quote:Dan pas
Op zondag 11 mei 2003 21:03 schreef Marinus het volgende:
Klinkt tofWaar? Voor mij bij voorkeur ergens na 20 juni in verband met school en examens en andere ongein, maar ik sta er in principe wel voor open!
Ik kan altijd kijken of ik hiervoor tijd heb natuurlijk. Maar ga ermaar vanuit dat ik WEL meega.
quote:Koopjes en Platenkoning, die twee gaan niet echt samen
Op vrijdag 16 mei 2003 22:07 schreef BiohazardNL het volgende:
als het idd in amsterdam gaat plaatsvinden, dan ben ik er zeker. mits het in het weekend is natuurlijkIk ga dit morgen weer eens ff naar de Platenkoning, ff alle koopjes voor jullie neuzen weggraaien
quote:Wanneer is dat? Lijkt me wel een goed plan
Op vrijdag 16 mei 2003 23:45 schreef Patvs het volgende:
Waarom gaan we niet met z'n allen naar de GameExpo tentoonstelling in Tilburg???
quote:tenzij je het vergeet hè
Op maandag 12 mei 2003 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik doe meeen Amsterdam is makkelijk te bereiken, probleem is alleen dat ik komende 2 ( ! ! ) maanden niet veel tijd heb
Tentamens voor de deur...
Ik kan altijd kijken of ik hiervoor tijd heb natuurlijk. Maar ga ermaar vanuit dat ik WEL meega.
Wat word het, heren, die expo in tilburg, of wat retro shops, of gewoon bij iemand thuis of in de kroeg?
quote:Ok
Op maandag 19 mei 2003 10:22 schreef Khadgar het volgende:
GAME ON [tentoonstelling over games in Tilburg!]
Wat mij betreft gaan we in de witte week (euh, de eerste week van Juni (2 - 6 juni) of de eerste week in Juli.
Dit zijn de weken voor en na mijn tentamens.
quote:Remember 5 Juli?
Op donderdag 22 mei 2003 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste week Juli
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |