Hoe kom je in FF7 aan Vincent Valentine?
Hoe is het om met hem te spelen?
Heeft ie een beetje koele limit breaks enzo?
quote:Hij heerst en je vind hem in Nibelheim
Op dinsdag 27 mei 2003 09:46 schreef mriz het volgende:
Mischien een beetje oude koeien uit de sloot maar:Hoe kom je in FF7 aan Vincent Valentine?
Hoe is het om met hem te spelen?
Heeft ie een beetje koele limit breaks enzo?
quote:tip: open de kluis
Op dinsdag 27 mei 2003 09:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hij heerst en je vind hem in Nibelheim
Kan van een vriend van me (type 1-keer-spelen-weg-ermee) Final Fantasy 8 en 9 kopen voor 25 euro..
Morgen ophalen
quote:slet, ik hoop dat je ze niet leuk vind.
Op dinsdag 27 mei 2003 13:38 schreef PhaE het volgende:
Kijk kijk kijk, de verzameling wordt alweer een beetje groter!Kan van een vriend van me (type 1-keer-spelen-weg-ermee) Final Fantasy 8 en 9 kopen voor 25 euro..
Morgen ophalen
![]()
![]()
quote:heh ik heb 'm ook gedownload,
Op maandag 26 mei 2003 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb die trailer inderdaad ook gezien, zegt alleen nog helemaal NIX
De eerste keer was ik zo'n nerd dat ik heb zitten janken bij het slotfilmpje na het uitspelen, ben benieuwd hoe ik er nu onder ben. Ik zit al weer in de lifa-tree
Eiko nog niet gezien trouwens Lifa Tree nog niet van gehoord
Dus geen spoilers aub
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
IX HeerstEiko nog niet gezien trouwens
Lifa Tree nog niet van gehoord
Dus geen spoilers aub
quote:Nooit!
Op dinsdag 27 mei 2003 18:22 schreef donald_dick het volgende:
zouden ze ooit naar de xbox toekomen
quote:Whoehahahaha,... je hebt de Duitse versie gekregen
Op dinsdag 27 mei 2003 13:04 schreef Zooi het volgende:
Iemand nog een duitse uitvoering van VII kopen?.
quote:Amai jong toch, ik heb gewoon niet veel tijd
Op dinsdag 27 mei 2003 18:20 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
quote:Ja.
Op dinsdag 27 mei 2003 18:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whoehahahaha,... je hebt de Duitse versie gekregen
?
Ben nu bezig met een nederlander voor 20 euro. Duim ff voor me dat deze doorgaat. Dan kan ik volgende week ook eindelijk eens beginnen. .
P.s.: Intro was wel cool btw. Heb even 5 minuten gegamed, maar het is toch niks voor mij alle teksten in het Duits.
Toch wel een teleurstelling zo. Maar eens kijken of ik hem onder het mom van "collectors item" maar weer kan slijten. Een geluk was wel dat hij maar 7 euro gekost heeft. Dat is dan tenminste nog een voordeeltje.
Mocht je dus VII in het duits willen beleven, dan weet je waar je moet zijn. .
quote:Negatieve Feedback achterlaten!
Op dinsdag 27 mei 2003 19:28 schreef Zooi het volgende:[..]
Ja.
. Twee keer nadrukkelijk gevraagd: Is het de Engelse versie? "Ja hoor". Krijg hem binnen vandaag, blij als een klein kind en wat denk je?
.
Ben nu bezig met een nederlander voor 20 euro. Duim ff voor me dat deze doorgaat. Dan kan ik volgende week ook eindelijk eens beginnen.
.
P.s.: Intro was wel cool btw. Heb even 5 minuten gegamed, maar het is toch niks voor mij alle teksten in het Duits.
Toch wel een teleurstelling zo. Maar eens kijken of ik hem onder het mom van "collectors item" maar weer kan slijten. Een geluk was wel dat hij maar 7 euro gekost heeft. Dat is dan tenminste nog een voordeeltje.
Mocht je dus VII in het duits willen beleven, dan weet je waar je moet zijn.
.
quote:Don't worry.
Op dinsdag 27 mei 2003 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Negatieve Feedback achterlaten!
Maar ze zijn zo mooi
Ik heb ze van 7,8 en 9
Ik ga er dan toch maar eens 1 of 2 bestellen denk ik.
quote:Precies, ook elke vijand staat beschreven, en er is artwork!
Op dinsdag 27 mei 2003 20:21 schreef Zooi het volgende:
Dat is het voornamelijk. Het lijken me erg mooie guides met maps, extra uitleg, bosses etc. Dus ook erg vermakelijk om meer achtergronden te weten.Ik ga er dan toch maar eens 1 of 2 bestellen denk ik.
Nu die gekke VII als engelse game nog *zucht* .
7,8 en 10 waren vet, de film vodn ik ook vet slecht, graphics zagen er leuk uit, maar voor de rest was de storyline vet crap.
nu nog wachten op ff 10-2,ff 12 en ff7-2
quote:Ik koop ook alle boeken puur als collecter's editions. Vreemd,....maar op een of andere manier is de piggyback site down. Daar kan je prachtige .pdf voorbeelden van de Final Fantasy guides downloaden. Ik gebruik de guides pas de 2e of 3e keer als ik door een FF loop. FFX is een van de mooiste guides die ik heb.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:35 schreef Zooi het volgende:
Hintboek van VII en X inmiddels besteld bij dimensionplus.Nu die gekke VII als engelse game nog *zucht*
.
quote:Nou slecht, het verhaal vond ik zelf wel goed bedacht, het duurde alleen een tijd voor je er in zat. Ook waren de dansbewegingen van je ventjes niet echt leuk om eerlijk te zijn.
Op woensdag 28 mei 2003 07:31 schreef Shinny het volgende:
FF IX was erg slecht, behalve de filmpjes die me aan het kwijlen maakten
Maar ik zou zeggen probeer een te spelen tot aan de helft van disc2 ongeveer, je ziet dat ie vanzelf wel wat leuker wordt.
quote:*pets* tis wel de minste vind ik ook maar om hem nou slecht te noemen
Op woensdag 28 mei 2003 07:31 schreef Shinny het volgende:
FF IX was erg slecht,
quote:Wat een site!
Op woensdag 28 mei 2003 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik koop ook alle boeken puur als collecter's editions. Vreemd,....maar op een of andere manier is de piggyback site down. Daar kan je prachtige .pdf voorbeelden van de Final Fantasy guides downloaden. Ik gebruik de guides pas de 2e of 3e keer als ik door een FF loop. FFX is een van de mooiste guides die ik heb.http://www.authorisedcollection.com/
Jouw posts zijn slecht voor mijn bankrekening Cho!
quote:Ik heb nog een Duitse strategy guide liggen als je het setje compleet wilt maken!
Op dinsdag 27 mei 2003 13:04 schreef Zooi het volgende:
Iemand nog een duitse uitvoering van VII kopen?.
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 15:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb nog een Duitse strategy guide liggen als je het setje compleet wilt maken!
Ennuh die guides die je besteld hebt (zelfde als mij dus) zijn inderdaad engels. Ik heb het na mijn ervaring van deze week, twee keer extra gechecked. .
quote:Ja,..... soms zijn die posts wel cool he
Op woensdag 28 mei 2003 15:03 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Jouw posts zijn slecht voor mijn bankrekening Cho!
quote:
Final Fantasy Legend II voor Gameboy
Veiling nr. 1343Klassieker Final Fantasy Legend II voor de Gameboy. Dit is een zeldzaam exemplaar, want het spel is spiksplinternieuw en nog gesealed! Deze kans is te mooi om te laten schieten! Final Fantasy Legend II werkt op zowel de zwart-wit, als op de color als op de Advance Gameboy.
Nu heb ik mijn 3 favo FF games in nieuwstaat!
FFL 2
FF 3/6 voor de snes
en FF 7 voor de PSX
*vreugde dansje doet
quote:Nog maar 2
Op woensdag 28 mei 2003 17:34 schreef Chocobo het volgende:
Roy's FF collectie groeit
(Japanse uitgaven niet meegeteld)
quote:Wat heb je aan FF nu dan ?
Op woensdag 28 mei 2003 17:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kan me herinneren dat ik vroeger respect kreeg
Kom alleen te weinig in GAM nu...
Ik heb mijn positie verdoezeld
quote:*Pets*
quote:Je krijgt ook respect... Je snapt meer van FF VII dan ik
Kan me herinneren dat ik vroeger respect kreeg
Ik heb mijn positie verdoezeld
quote:Tis een FF kenner idd,...... ODE AAN KER
Op woensdag 28 mei 2003 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Je krijgt ook respect... Je snapt meer van FF VII dan ik
En je kan het zowieso beter uitleggen
quote:Wat dacht je van de worldmusic in de world of ruins
Op woensdag 28 mei 2003 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn God, wat heerst het airship melodietje van FFIII op de SNES !
Tijd voor Final Fantasy X-2. Is de releasedatum al nader gespecificeerd, afgezien van December 2003?
quote:Gefeliciteerd, ik moet hem nog steeds doen, maar ga toch echt eerst VII doen. Volgens mij (maar ben geen echte kenner) staat X-2 nog steeds voor het einde van het jaar.
Op woensdag 28 mei 2003 22:55 schreef AirwiN het volgende:
Het is me gelukt, ik heb Final Fantasy X uitgespeeld. Zonder jullie bemoedigende woorden was het me vast niet gelukt...Tijd voor Final Fantasy X-2. Is de releasedatum al nader gespecificeerd, afgezien van December 2003?
quote:December 2003 is al redelijk duidelijk, duurt nog meer dan een half jaar, dat kan nog niet over dagen gaan
Op woensdag 28 mei 2003 22:55 schreef AirwiN het volgende:
Het is me gelukt, ik heb Final Fantasy X uitgespeeld. Zonder jullie bemoedigende woorden was het me vast niet gelukt...Tijd voor Final Fantasy X-2. Is de releasedatum al nader gespecificeerd, afgezien van December 2003?
quote:Ik eb hem uitgespeeld hoor, maar het kutte was dat je je summons pas op disc 3 kreeg, en final fantasy is all about the summons, chocobos en cgi movies
Op woensdag 28 mei 2003 08:29 schreef Marruk het volgende:[..]
Nou slecht, het verhaal vond ik zelf wel goed bedacht, het duurde alleen een tijd voor je er in zat. Ook waren de dansbewegingen van je ventjes niet echt leuk om eerlijk te zijn.
Maar ik zou zeggen probeer een te spelen tot aan de helft van disc2 ongeveer, je ziet dat ie vanzelf wel wat leuker wordt.
quote:auw dat deed pijn
Op woensdag 28 mei 2003 09:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
*pets* tis wel de minste vind ik ook maar om hem nou slecht te noemen
![]()
![]()
ja sorry ok de minste van de rest dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |