Wat nu...??
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 11-05-2003 14:20]
quote:Post alleen normale reactie dit lokt alleen onnodige irritatie en aggresiviteit op.
Op zondag 11 mei 2003 11:20 schreef EdSchouten het volgende:
edit
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 11-05-2003 14:19]
Je hoort weleens dat rond 3 jaar een breekpunt is in een relatie...
of het breekt of juist niet....
je hebt in elk geval 3,5 jaar genoten van elkaar.. en dus een heerlijke herinnering...
quote:Ow, ik bedoelde het anders heel serieus hoor.
Op zondag 11 mei 2003 11:21 schreef Paperclipjes het volgende:
Post alleen normale reactie dit lokt alleen onnodige irritatie en aggresiviteit op.
Ik wil alleen maar zeggen dat het heel moeilijk is, maar dat je het dan achter je moet laten en niet alleen nog door wilt laten gaan.
quote:Ja, inderdaad..
Op zondag 11 mei 2003 11:21 schreef Paperclipjes het volgende:[..]
Post alleen normale reactie dit lokt alleen onnodige irritatie en aggresiviteit op.
Ontopic:
Wat moet ik zeggen, het klinkt zo ontzettend cliche, maar alles gaat verder.
Gun jezelf tijd om er overheen te komen, maar verwaarloos je 'normale'
dingen niet..
Ik wens je heeel erg ontzettend veel sterkte!!
quote:Veel sterkte.
Op zondag 11 mei 2003 11:19 schreef Paperclipjes het volgende:
Mijn vriendin heeft het na 3,5 jaar vandaag uitgemaakt... er zit iets niet goed en ze wil tijd voor haar zelf..... Ik weet niet of het nog goed komt... Dit komt zo onverwachts.... Een maand geleden hadden we nog concrete plannen over samenwonen...Wat nu...??
Drieėnhalf jaar is niet niets, maar ik hoop dat je een aantal hele mooie herinneringen eraan heb overgehouden en dat pakt niemand je meer af!!
Miesjel
En dan heb ik het niet eens over "laten we vrienden blijven"....AARRRGGGHHHHHH!!
Je kan onmogelijke "gewoon" vrienden blijven met iemand waarmee je lichaamssappen hebt gedeeld en ook nog terloops gevoelens voor hebt gehad!!
Probeer te peilen of het een definitieve / onoplosbaar probleem is. Indien ja, definitief en goed afronden en verder gaan met je leven. Indien nee, heel veel succes
quote:Meestal loopt zoiets slecht af
Op zondag 11 mei 2003 11:27 schreef Paperclipjes het volgende:
We hebben ook al met elkaar gesproken, ze weet ook niet zeker of dit is wat ze wil, ik heb haar gezegt voorlopig haar met rust te zullen laten... Zodat ze wat tijd voor haar zelf heeft en na kan denken over wat ze wil. Damn... dit is niet fijn....
quote:Praten.. praten.. praten..
Op zondag 11 mei 2003 11:35 schreef Paperclipjes het volgende:
Doordat ze niet grandioos in haar vel zit maakt ze wel is vaker van die beslissingen die ze daarna terug draait...
Van de ene kant hoop ik gewoon dat dit weer zon impuls is.... van de andere kant hou ik mezelf dan gewoon voor de gek...
quote:Hoe moet ik nu met haar praten als ze tijd voor haar zelf wil....
Op zondag 11 mei 2003 11:40 schreef Wolkje het volgende:[..]
Praten.. praten.. praten..
quote:mail.. brief schrijven.
Op zondag 11 mei 2003 11:41 schreef Paperclipjes het volgende:[..]
Hoe moet ik nu met haar praten als ze tijd voor haar zelf wil....
quote:Rust geven... ze komt wel naar je toe als ze met jou wil praten.
Op zondag 11 mei 2003 11:41 schreef Paperclipjes het volgende:[..]
Suc6
quote:Die fout had ik ook gemaakt met mijn ex. Door me volledig afzijdig te houden kreeg ze het foute beeld van onze relatie. Als ik just meer tijd in onze relatie had gestopt, b.v. lieve dingen doen die je altijd deed kan ze just weer inzien en makkelijk besluiten om de relatie door te zetten.Anders is het moeilijk(er) om te besluiten om door te gaan.
Op zondag 11 mei 2003 11:41 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik kwam hierachter toen ik na een jaar weer even contact had. We hebben toen veel gepraat en dit as zo'n beetje de conclusie. We hebben toen nog even weer 2 weekjes wat gehad maar in dat jaar waren we allebei veranderd en zij was niet verliefd.
Dus vanuit mij gezien; doe je nu niks dan gaat het fout.
[Dit bericht is gewijzigd door dfr0st op 11-05-2003 11:51]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |