abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 januari 2001 @ 17:35:52 #1
3878 Vork
Manisch creatief
pi_701611
Dat vraag ik me nou af..

The Matrix mag toch wel gezien worden als een van de grootste films van de laatste jaaaren. Maar hoe komt het nou dat ik Nog niemand heb gesproken die The Matrix geen goeie film vond. Iedereen vindtut maar prachtig, fantastisch, goed, mooi, stoer etc, maar welke Fokker vindt deze film nou eigulluk helemaal niets (mensen die 'm niet gezien hebben tellen niet mee ) BIjvoorbeeld 'n Jurassic Park of 'n Titanic, dat waren ook mega successen en een hoooop mensen die t helemaal tegek vonden, maar ik ken ook zat mensen die er niets aan vonden, maar dat is bij The Matrix dus niet zo.

Dus, vin je The Matrix een matige of misschien wel een kutfilm? Laat het me ff weten en geef vooral aan waarom je t niet goed of leuk vind (men moet immers wel z'n meningen kunnen beargumenteren). Ik ben erg benieuwd...

pi_701628
Zelf vind ik de Matrix een van de beste films van de laatste paar jaren, maar dat komt ook omdat ik wel van het genre hou. Ik ken echter aan aantal mensen (zus) die de film nog niet gezien hebben omdat ze niet van SF houden. Dus tja, ik ken geen mensen die het slecht vinden, maar ik ken wel een aantal weigeraars!!!
O+. Ripley. O+.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 januari 2001 @ 17:43:51 #3
862 Arcee
Look closer
pi_701629
Ik vond 'm zeker niet slecht, maar wel overschat. Het verhaal vond ik rommelig en kon me nauwelijks boeien. Visueel vond ik 'm echter ijzersterk en da's ook voor de meesten de reden denk waarom ze 'm zo goed vinden. Al met al kwam ik uit op een 7,5.

Overigens moet ik zeggen dat ik 'm graag nog 'es weer wil zien. Ik heb altijd 't gevoel dat er meer in zat dan ik er in eerste instantie uithaalde.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_701648
quote:
Op 29 januari 2001 17:43 schreef Arcee het volgende:
Ik vond 'm zeker niet slecht, maar wel overschat. Het verhaal vond ik rommelig en kon me nauwelijks boeien. Visueel vond ik 'm echter ijzersterk en da's ook voor de meesten de reden denk waarom ze 'm zo goed vinden. Al met al kwam ik uit op een 7,5.

Overigens moet ik zeggen dat ik 'm graag nog 'es weer wil zien. Ik heb altijd 't gevoel dat er meer in zat dan ik er in eerste instantie uithaalde.

ik denk het ook Arcee...
  maandag 29 januari 2001 @ 17:57:13 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_701663
quote:
Op 19 juli 2000 00:09 schreef Roché het volgende:
Mooi zo, ik ben dus de enige die de Matrix een shitfilm vond. Wat zonde van mijn ƒ14.50,- voor het bioscoopkaarje (Ik moest hem ook al zien in het vliegtuig ) ,ik was trouwens de enige die vloekend de bioscoop uit kwam.
Sci-Fi horror vind ik toch wat beter.

(Fight club is trouwens wel erg strak)

Het zal weer eens niet

Overigens stond deze in Teveel Matrix?¿?

pi_701694
Ik heb hem nog steeds niet gezien
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_701703
Ik hou ook niet van SF-films, maar vond The Matrix geen slechte film. Maar zo goed als iedereen hem vindt, vind ik ook weer erg overdreven.
En denk dat ik hem ook niet helemaal begreep...
Misschien moeten m'n vriend en ik hem binnenkort weer es gaan kijken, op DVD.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 29 januari 2001 @ 18:16:10 #8
272 R@b
No-nonsens
pi_701717
De film viel me zwaar tegen.

Waarschijnlijk teveel films gezien om nog indruk te kunnen maken, of er gewoon teveel van verwacht na alle verhalen.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_701723
The Matrix deed me niet zoveel, al is het wel een mooi gemaakte film. Ik vond het verhaal ook wat rommelig.
Het is iig geen film die echt bij me is blijven hangen. Ik vind het dan ook verbazingwekkend dat sommige mensen zo lyrisch zijn over die film.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  maandag 29 januari 2001 @ 18:54:06 #10
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_701805
Ik vond hem niet zo goed. Hij interesseerde me niet zo, het verhaal was ook niet zo boeiend.
[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  maandag 29 januari 2001 @ 18:54:39 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_701807
quote:
Op 29 januari 2001 17:57 schreef twi het volgende:
Het zal weer eens niet
Toevallig jah dat de eerste naam diei n me op kwam wat betreft welke fokker t nou niets zou kunnen vinden was idd Roche..
pi_701808
quote:
Op 29 januari 2001 18:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb hem nog steeds niet gezien
Me neither...

Keertje een Matrix Meet & Greet organiseren?

pi_701811
Veel mensen vinden de film visueel alleen mooi, maar snappen geen ruk van het verhaal. Hier lees ik ook al dat mensen het verhaal "rommelig" vinden. Nou dan snap je er dus echt niks van!!!!
Het verhaal van The Matrix is echt het beste en meest doordachte verhaal dat ik ooit heb gezien! Ik vind het fantastisch!
  maandag 29 januari 2001 @ 18:59:00 #14
1358 Xhorder
He's back...
pi_701818
Ik vind het een hele goede film, hoewel ik het verhaal iets beter had verwacht. De visuele effecten waren natuurlijk top en de gehele sfeer van de film is iets wat me aanstaat. Waarom post ik dit? Uhm... ik weet dat iemand uit m'n klas hem niet goed vond.. Zo, toch nog ontopic.. hehe
... na vijf jaar
  maandag 29 januari 2001 @ 19:06:14 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_701841
quote:
Op 29 januari 2001 18:55 schreef Kozzmic het volgende:
Me neither...

Keertje een Matrix Meet & Greet organiseren?

voor de mensen die 'm minder dan twee keer gezien hebben?
pi_701846
quote:
Op 29 januari 2001 19:06 schreef Vork het volgende:
voor de mensen die 'm minder dan twee keer gezien hebben?
voor de personen die 'm nooit hebben gezien!
pi_701877
quote:
Op 29 januari 2001 18:59 schreef Xhorder het volgende:
Ik vind het een hele goede film, hoewel ik het verhaal iets beter had verwacht. De visuele effecten waren natuurlijk top en de gehele sfeer van de film is iets wat me aanstaat. Waarom post ik dit? Uhm... ik weet dat iemand uit m'n klas hem niet goed vond.. Zo, toch nog ontopic.. hehe
Maar wat is dan wel een goed verhaal? Wat zijn de definitie van een goed verhaal en welk verhaal voldoet aan die definities?
Ik vind het een leuke film met een leuk verhaal.

Het lijkt alsof sommige hier een select aantal filmhuisfimpjes een goed verhaal vinden hebben.

pi_701953
quote:
Op 29 januari 2001 18:56 schreef mpost het volgende:
Veel mensen vinden de film visueel alleen mooi, maar snappen geen ruk van het verhaal. Hier lees ik ook al dat mensen het verhaal "rommelig" vinden. Nou dan snap je er dus echt niks van!!!!
Het verhaal van The Matrix is echt het beste en meest doordachte verhaal dat ik ooit heb gezien! Ik vind het fantastisch!
Voor mij was het ook een van de beste films in tijden. Het 'beste en meest doordachte verhaal' vond ik het niet, zoiets als dit is wel eens vaker vertoond.

Er waren echter zeer mooie en vaak originele beelden, het was spannend, redelijk geacteerd, en het verhaal was iig niet slecht.

Vaak word ik teleurgesteld, deze keer dus niet.

It is much easier to be critical than to be correct.
  maandag 29 januari 2001 @ 19:53:01 #19
1358 Xhorder
He's back...
pi_701982
quote:
Op 29 januari 2001 19:17 schreef zodiakk het volgende:
Maar wat is dan wel een goed verhaal? Wat zijn de definitie van een goed verhaal en welk verhaal voldoet aan die definities?
Ik vind het een leuke film met een leuk verhaal.
Ik vind het ook een leuk verhaal hoor, maar aangezien ik nogal laat was met het kijken van deze film en ik dus al zoveel mensen hooren hypen over de film dacht ik dat het verhaal wel wat beter was. Een definitie van een goed en slecht verhaal? Geen idee, ik weet wel wat ik een goed verhaal vind en dat was die van de Matrix wel, maar ik ken betere.
quote:
Het lijkt alsof sommige hier een select aantal filmhuisfimpjes een goed verhaal vinden hebben.
Neuh... ik ga nooit naar filmhuizen...
... na vijf jaar
pi_702250
In het verhaal zaten zeker gaten, ik heb hem een hele tijd terug gezien, dus ik weet niet meer precies hoe en wat, maar ik bleef wel met vragen zitten die niemand kon beantwoorden, ook niet van diegene die de film fantastisch vond.

Wel mooi gemaakt, maar het verhaal sluit niet.

maandag 29 januari 2001 @ 21:51:16 #21
3878 Vork
Manisch creatief
pi_702256
quote:
Op 29 januari 2001 21:46 schreef fokje het volgende:
In het verhaal zaten zeker gaten, ik heb hem een hele tijd terug gezien, dus ik weet niet meer precies hoe en wat, maar ik bleef wel met vragen zitten die niemand kon beantwoorden, ook niet van diegene die de film fantastisch vond.

Wel mooi gemaakt, maar het verhaal sluit niet.

Ik heb me ergens laten vertellen dat die zooi als triologie is bedoeld. Dus er zouden dan nog twee delen moeten komen..
  maandag 29 januari 2001 @ 23:00:21 #22
1358 Xhorder
He's back...
pi_702446
quote:
Op 29 januari 2001 21:51 schreef Vork het volgende:
Ik heb me ergens laten vertellen dat die zooi als triologie is bedoeld. Dus er zouden dan nog twee delen moeten komen..
Klopt.. ze zijn in de maak!
... na vijf jaar
  maandag 29 januari 2001 @ 23:06:04 #23
3878 Vork
Manisch creatief
pi_702461
quote:
Op 29 januari 2001 23:00 schreef Xhorder het volgende:
Klopt.. ze zijn in de maak!
moooizo
pi_702509
quote:
Op 29 januari 2001 19:44 schreef Meneer_Aart het volgende:

Vaak word ik teleurgesteld, deze keer dus niet.

Dada!
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_702521
ik heb 'm nooit gezien
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')