Ik heb de afgelopen weken met veel plezier van het fotografie-forum gebruik gemaakt. Daarom vind ik het ook jammer dat de er een discussie is over of dit topic moet blijven bestaan.
Wat mij betreft is er geen discussie over de levensvatbaarheid van dit forum. Sterker nog: ik heb de daad bij het woord gevoegd en een heel bulletin board voor fotografie ingericht. Het is te vinden op [URL verwijderd]
Op de site zelf [URL verwijderd]) is (nog) niets te vinden: ik heb e.e.a. pas deze week ingericht.
Ik ben benieuwd of het bulletin board in een behoefte voorziet en wacht dus ook met spanning de bezoekersaantallen af. Voor de goede orde: ik ben gewoon een enthousiast amateur-fotograaf en heb géén commerciële bedoelingen met dit bord!
Met vriendelijke groet,
Koen Smeets
[URL verwijderd]
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenH op 10-05-2003 13:33]
Lekker open-minded, zeg.
Groeten,
Koen
quote:Niet zeiken, Koen.
Op zaterdag 10 mei 2003 12:53 schreef KoenS het volgende:
Nou nou, de eerste 2 reacties zijn binnen. Deze twee vonden het in elk geval geen goed initiatief.Lekker open-minded, zeg.
Groeten,
Koen
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 12:54 schreef Raging_Bull het volgende:SPAM
P
A
M
[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 10-05-2003 12:55]
quote:Als hier op FOK de komende 2 maanden gewoon veel en van een goed niveau wordt gepost dan is er niets aan de hand en wordt FOT gewoon een vast forum.
Op zaterdag 10 mei 2003 12:49 schreef KoenS het volgende:
Ik heb de afgelopen weken met veel plezier van het fotografie-forum gebruik gemaakt. Daarom vind ik het ook jammer dat de er een discussie is over of dit topic moet blijven bestaan.
quote:Wacht ff... dus als ik het goed begrijp is het voor jou al een uitgemaakte zaak dat FOT verdwijnt?
Wat mij betreft is er geen discussie over de levensvatbaarheid van dit forum. Sterker nog: ik heb de daad bij het woord gevoegd en een heel bulletin board voor fotografie ingericht.
quote:Ik hoop dat je je realiseert dat je misschien mede bijdraagt aan het mogelijk over 2 maanden opgeheven worden van FOT. Ik hoop ook maar dat de users hier zo verstandig zijn om gewoon hier te blijven posten....
Ik ben benieuwd of het bulletin board in een behoefte voorziet en wacht dus ook met spanning de bezoekersaantallen af. Voor de goede orde: ik ben gewoon een enthousiast amateur-fotograaf en heb géén commerciële bedoelingen met dit bord!
quote:Zou het niet wat socialer zijn t.o.v. de fotografie-liefhebbers hier op FOK om zo'n bulletin-bord dan pas te presenteren als het zeker is dat FOT verdwijnt? Als er te veel users uit FOT vertrekken dan gaat FOT zeker onderuit, een soort self-fulfilling prophecy dit. Ik ben nog aan het twijfelen of ik dit topic moet verwijderen of niet.....
Op zaterdag 10 mei 2003 12:55 schreef sanfranjake het volgende:
Ik vind het een Super idee ! Al ben ik zelf niet echt een fotografie-geek, denk ik dat als het fotografieforum opgeheven wordt je goed bezig bent en in een behoefte voorzsiet voor de mensen die het wel leuk vinden !!!
quote:Jeroen,
Op zaterdag 10 mei 2003 12:59 schreef JeroenH het volgende:[..]
Zou het niet wat socialer zijn t.o.v. de fotografie-liefhebbers hier op FOK om zo'n bulletin-bord dan pas te presenteren als het zeker is dat FOT verdwijnt? Als er te veel users uit FOT vertrekken dan gaat FOT zeker onderuit, een soort self-fulfilling prophecy dit. Ik ben nog aan het twijfelen of ik dit topic moet verwijderen of niet.....
Wellicht is de timing inderdaad niet handig. Ik wilde, vanwege de behoefte die er blijkbaar is, in elk geval zekeren dat er een plek blijft om over fotografie te posten.
Ik begrijp dat je twijfelt over het verwijderen van de thread en heb er begrip voor mocht je besluiten dit te doen.
Groeten,
Koen
quote:yow dit is gewoon onmeunige spam dus
Op zaterdag 10 mei 2003 13:03 schreef KoenS het volgende:[..]
Jeroen,
Wellicht is de timing inderdaad niet handig. Ik wilde, vanwege de behoefte die er blijkbaar is, in elk geval zekeren dat er een plek blijft om over fotografie te posten.
Ik begrijp dat je twijfelt over het verwijderen van de thread en heb er begrip voor mocht je besluiten dit te doen.
Groeten,
Koen
en hou eens op met dat gegroet van je
groeten,
oldenzaaaltjuh
Complimenten voor je correcte reactie.
- edit -
Na een correcte terechtwijzing de URL verwijderd.
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenH op 10-05-2003 13:33]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |