Ik heb de afgelopen weken met veel plezier van het fotografie-forum gebruik gemaakt. Daarom vind ik het ook jammer dat de er een discussie is over of dit topic moet blijven bestaan.
Wat mij betreft is er geen discussie over de levensvatbaarheid van dit forum. Sterker nog: ik heb de daad bij het woord gevoegd en een heel bulletin board voor fotografie ingericht. Het is te vinden op [URL verwijderd]
Op de site zelf [URL verwijderd]) is (nog) niets te vinden: ik heb e.e.a. pas deze week ingericht.
Ik ben benieuwd of het bulletin board in een behoefte voorziet en wacht dus ook met spanning de bezoekersaantallen af. Voor de goede orde: ik ben gewoon een enthousiast amateur-fotograaf en heb géén commerciële bedoelingen met dit bord!
Met vriendelijke groet,
Koen Smeets
[URL verwijderd]
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenH op 10-05-2003 13:33]
Lekker open-minded, zeg.
Groeten,
Koen
quote:Niet zeiken, Koen.
Op zaterdag 10 mei 2003 12:53 schreef KoenS het volgende:
Nou nou, de eerste 2 reacties zijn binnen. Deze twee vonden het in elk geval geen goed initiatief.Lekker open-minded, zeg.
Groeten,
Koen
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 12:54 schreef Raging_Bull het volgende:SPAM
P
A
M
[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 10-05-2003 12:55]
quote:Als hier op FOK de komende 2 maanden gewoon veel en van een goed niveau wordt gepost dan is er niets aan de hand en wordt FOT gewoon een vast forum.
Op zaterdag 10 mei 2003 12:49 schreef KoenS het volgende:
Ik heb de afgelopen weken met veel plezier van het fotografie-forum gebruik gemaakt. Daarom vind ik het ook jammer dat de er een discussie is over of dit topic moet blijven bestaan.
quote:Wacht ff... dus als ik het goed begrijp is het voor jou al een uitgemaakte zaak dat FOT verdwijnt?
Wat mij betreft is er geen discussie over de levensvatbaarheid van dit forum. Sterker nog: ik heb de daad bij het woord gevoegd en een heel bulletin board voor fotografie ingericht.