quote:Er zullen er vast wel een paar zijn ja!!
Op vrijdag 9 mei 2003 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik ken er serieus een paar meer. Zaten bij mij op school. Hebben hun ouders Nederlands geleerd, na school meteen werken, goeie punten, nu studeren ze.
Ook een paar collega's (niet de slimste) doen echt hun best om gewoon met alles mee te doen!
Maar waarom zie ik die dan noooit?
Je hoort bijna nooit iets positiefs over die matjes!!
[Dit bericht is gewijzigd door silver-surfer op 09-05-2003 14:07]
quote:Ohja
Op vrijdag 9 mei 2003 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:Je weet nog welke studie ik doe?
*jaloers-maak-poging*
Ik heb in Feb in de cockpit van een 747-400 gezeten...zowel tijdens de vlucht als tijdens de landing in J'burg
Maar ik vind vliegen meer een soort 'noodzakelijk kwaad' om naar de landen te gaan waar ik graag heen wil.....vind er echt niets aan en ben altijd weer blij als ik met beide pootjes op de grond sta
quote:Vond de piloot dat je lekker kon pijpen Jarod?
Op vrijdag 9 mei 2003 14:07 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ohja
*jaloers-maak-poging*
Ik heb in Feb in de cockpit van een 747-400 gezeten...zowel tijdens de vlucht als tijdens de landing in J'burg
Maar ik vind vliegen meer een soort \'noodzakelijk kwaad\' om naar de landen te gaan waar ik graag heen wil.....vind er echt niets aan en ben altijd weer blij als ik met beide pootjes op de grond sta
quote:HAHAHAHA!!!
Op vrijdag 9 mei 2003 14:08 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Vond de piloot dat je lekker kon pijpen Jarod?
quote:Ik heb een kleine vliegende Cessna bestuurd, parabool vluchten gemaakt in een Cessna Citation en een Fokker 50 en in een 747-400 sim gezeten en dat ding mogen landen.
Ohja
*jaloers-maak-poging*
Maar ik vind vliegen meer een soort \'noodzakelijk kwaad\' om naar de landen te gaan waar ik graag heen wil.....vind er echt niets aan en ben altijd weer blij als ik met beide pootjes op de grond sta
quote:
Ohja
*jaloers-maak-poging*
Maar ik vind vliegen meer een soort 'noodzakelijk kwaad' om naar de landen te gaan waar ik graag heen wil.....vind er echt niets aan en ben altijd weer blij als ik met beide pootjes op de grond sta
quote:GENIAAL
Op vrijdag 9 mei 2003 14:08 schreef facedown het volgende:
nogmaals spammed:
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whahahahaha
Sorry Tig
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:09 schreef Bastard het volgende:
Hier trouwens... ben in staat om nu echt de eerste de beste te pakken met Ramadan.. Stop zo de bloem en de viool, IN DE KONT van de clown!http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=28449
quote:Stinkwereld
Op vrijdag 9 mei 2003 14:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
HOEREN
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:11 schreef Bastard het volgende:[..]
Stinkwereld
quote:Cessna heb ik ook zelf in gevlogen
Op vrijdag 9 mei 2003 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb een kleine vliegende Cessna bestuurd, parabool vluchten gemaakt in een Cessna Citation en een Fokker 50 en in een 747-400 sim gezeten en dat ding mogen landen.
En sim is leuk...maar ik zat in een echte
quote:Ik zou ze echt .... serieus heel veel pijn willen doen!!
Op vrijdag 9 mei 2003 14:09 schreef Bastard het volgende:
Hier trouwens... ben in staat om nu echt de eerste de beste te pakken met Ramadan.. Stop zo de bloem en de viool, IN DE KONT van de clown!http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=28449
Walgelijk!!
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:11 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Cessna heb ik ook zelf in gevlogen
....en tig keer met lessen meegeweest...motor uitzetten, rondjes draaien, touch-and-go's oefenen (daar ben je trouwens na 7 keer echt zat van !!)
quote:Jaaaaaha
....en tig keer met lessen meegeweest...motor uitzetten, rondjes draaien, touch-and-go's oefenen (daar ben je trouwens na 7 keer echt zat van !!)
quote:Ohw...
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:12 schreef Bastard het volgende:[..]
Jaaaaaha
![]()
*Ook eens iets gepost heeft op de FP
quote:Nou moet je ophouden hoor!!
Je hebt zeker ook in Vietnam gevlogen en 100en levens gered?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |