quote:* rUdEdUdE heeft de kaartjes al thuisliggen, dit wordt namelijk een eenmalig reunieconcert van Naked City met Mike Patton.
Op vrijdag 9 mei 2003 08:54 schreef oYo het volgende:
* oYo denkt er aan een keertje naar Den Haag te gaan speciaal voor Zorn.
da's sterk dat je al kaartjes hebt
quote:Whoops
Op vrijdag 9 mei 2003 09:02 schreef oYo het volgende:
Het North Sea Jazz Festival vindt plaats van 11 t/m 13 juli in het Nederlands Congres Centrum in Den Haag. De kaartverkoop start zaterdag 17 mei.da's sterk dat je al kaartjes hebt
quote:Voor naked city heb ik ook kaarten, zelfs met zorn op het north sea festival blijf ik het veel te duur vinden
Op vrijdag 9 mei 2003 09:08 schreef rUdEdUdE het volgende:[..]
Whoops
Ik vergis me, ik lees Zorn, net wakker.. soWWy
keb kaartjes voor het HOLND FESTVL, daar is de reunie van Naked City
Das in Carre en daar kun je al wel kaarten voor krijgen.
Trouwens is nergens online een tourschema van Zorn te vinden.
Keb al gemaild naar zijn eigen label, Tzadik, maar daar hoor je ook niks van terug
Enfin, dawast.
quote:Dagkaarten en 3-dagenkaarten (¤ 55,-/¤ 135,-)
Op vrijdag 9 mei 2003 09:30 schreef _Etter_ het volgende:[..]
Voor naked city heb ik ook kaarten, zelfs met zorn op het north sea festival blijf ik het veel te duur vinden
Pluskaarten (¤ 10 - ¤ 15,-)
Om de concerten in de PWA zaal bij te wonen is naast een gewone dagkaart of 3-dagenkaart een toeslagkaart oftewel pluskaart vereist. Een pluskaart geeft geen toegang tot het Nederlands Congres Centrum.
All-In-kaarten (nog niet bekend)
Met een All-In-kaart heeft u alle drie de festivaldagen toegang tot het Nederlands Congres Centrum en bovendien tot alle plusconcerten in de PWA zaal (bij twee concerten van een artiest is de kaart alleen geldig voor het tweede concert). U heeft tijdens het festival een 'eigen stoel' in de PWA zaal (het beschikbare aantal plaatsen is beperkt).
jeetje das inderdaad duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |