Dit is het vervolg op Het grote Zelda topic deel 8!
Praat hier over hoezeer dit spel aars trapt.
Voor hints, tips en spoilers kun je hier terecht:
Zelda: TWW, hint, tips en Spoilers (deel 3)
De earth temple heerst zo verschrikkelijk,.. heb daar heerlijke genoten van gameplay en een grappige lange en coole eindbaas gehad... fantastisch.....
quote:Ik heb nou al 4 keer gelezen in verschillende topics dat je Zelda gaat gamen
Op woensdag 7 mei 2003 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ga nu weer verder spelen
GA JE NOU ONMIDDELIJK ZELDA GAMEN OF NIET
quote:En weer ff pauze... Heb nu mijn boomerang
Op woensdag 7 mei 2003 22:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb nou al 4 keer gelezen in verschillende topics dat je Zelda gaat gamen
GA JE NOU ONMIDDELIJK ZELDA GAMEN OF NIET
quote:Gaaf ding he!
Op woensdag 7 mei 2003 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En weer ff pauze... Heb nu mijn boomerang
quote:Wat een spel he
Overal zitten nu monsters die er eerst niet waren. Mijn schild is zelfs al 1 keer verbrand door een vleermuis.
quote:Mooi
Op donderdag 8 mei 2003 08:02 schreef BMH het volgende:
ik ben gisteren begonnen met OOT Master Quest. Shit!! wat is dat moeilijk! ik ging zelfs 2 keer dood alleen al in de deku tree!Overal zitten nu monsters die er eerst niet waren. Mijn schild is zelfs al 1 keer verbrand door een vleermuis.
quote:Gaafste wapen in het spel vind ik.
quote:Moest alleen ff bedenken hoe die werkte
Op donderdag 8 mei 2003 12:16 schreef Tweek het volgende:[..]
Gaafste wapen in het spel vind ik.
Ik heb level 2 nu ok gehaald, ondertussen op zee een piece of heart gevonden en op weg naar level 3
quote:
THE LEGEND OF ZELDA: THE WIND WAKER VERKOOPT IN EERSTE WEEKEND MEER DAN 300.000 STUKS IN EUROPA8 Mei 2003 Van The Legend of Zelda: The Wind Waker zijn in Europa in het eerste weekend na de release meer dan 300.000 exemplaren verkocht, waarmee Link zijn debuut maakt op de NINTENDO GAMECUBE. De vraag naar dit langverwachte avontuur was zo groot dat het tot op heden de snelst verkopende titel voor de NINTENDO GAMECUBE is geworden.
Als gevolg van het succes van The Legend of Zelda: The Wind Waker is de verkoop van NINTENDO GAMECUBE hardware in Europa meer dan verdrievoudigd.
Met betoverende graphics, meeslepende verhaallijnen en ijzersterke gameplay, worden de games uit de Legend of Zelda-serie algemeen beschouwd als hoogtepunten uit de geschiedenis van de videogames. The Legend of Zelda: The Wind Waker is geen uitzondering op die regel.
David Gosen, Managing Director, Sales and Marketing van Nintendo of Europe zegt er het volgende over:
De verkopen van The Legend of Zelda: The Wind Waker zijn dit weekend fenomenaal geweest en we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de Europese retailers genoeg voorraad krijgen aangeleverd om aan de vraag van het publiek te kunnen voldoen. Deze uitstekende verkopen onderstrepen onze voorspelling dat dit de meest gewilde game van het jaar zal blijken, en daarmee is het een zeer belangrijke titel voor de NINTENDO GAMECUBE.Nintendo verwacht eind deze week meer exemplaren te kunnen verschepen, om aan de enorme vraag van de consument te kunnen voldoen.
The Legend of Zelda: The Wind Waker is op 3 mei 2003 exclusief voor deNINTENDO GAMECUBE gelanceerd voor een verkoopprijs van ongeveer 60 Euro.
Er is een gelimiteerde oplage verschenen van The Legend of Zelda: The Wind Waker. Deze bevat een bonusdisk met twee extra spellen voor de NINTENDO GAMECUBE: The Legend of Zelda: Ocarina of Time en het nooit eerder in Europa verschenen The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest.
Kijk op www.nintendo.nl voor het allerlaatste en officiële Nintendo nieuws.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 12:24 schreef Khadgar het volgende:[..]
Terecht
quote:Precies.....het enige icoon wat Zelda recht doet:
Op donderdag 8 mei 2003 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Terecht
En bij TWW moet ik iemand met een harp vinden en iemand met een viool!
quote:Iemand een idee?
Op donderdag 8 mei 2003 13:03 schreef CosmoKramer het volgende:
Is de Gamecube limited edition met Zelda te koop bij V&D?Bellen is geen optie aangezien ik hier op m'n werk niet naar 0900 nrs kan bellen.
quote:Jah in Breda lag hij bij de V&D maar kweet nie of hij er nu nog ligt
Op donderdag 8 mei 2003 13:06 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Iemand een idee?
quote:Dan zal dat ook wel landelijk zijn denk ik? Of is dat een stomme gedachte?
Op donderdag 8 mei 2003 13:15 schreef ShadoW17 het volgende:
Jah in Breda lag hij bij de V&D maar kweet nie of hij er nu nog ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |