quote:In Den Bosch zit een (combi) zaak van Scapa of Schotland, heb je daar al gekeken?
Op dinsdag 1 juli 2003 20:46 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek een winkel in Den Bosch of Tilburg waar ze kleding verkopen van Scapa Sports.
(www.scapasports.com)
quote:De Bijenkorf in Enschede had deze schoenen laatst wel...weet niet of ze er nu nog zijn
Op zondag 22 juni 2003 16:42 schreef ValWern het volgende:
ik zoek de volgende schoenen die ik DOLGRAAG wil hebben![]()
http://members.lycos.nl/modesite/schoenen.jpg
Als iemand weet waar ik ze kan kopen...laat het graag weten
![]()
![]()
Alvast Bedankt!
quote:Ik zoek een trui
Op maandag 7 juli 2003 17:23 schreef ThE_ED het volgende:
Met de tekst "Trui" erop. Dus geborduurd, gedrukt of ingeweven ofzo.
Zijn die er?
quote:Hmja misschien weet je het nu zelf al maar het merk is Warf Wild. Je kunt o.a. kopen bij Funkie House in Den Haag en R'dam.
Op vrijdag 9 mei 2003 00:23 schreef wh00t het volgende:
Misschien iemand net gezien...op RTL Boulevard.Een item wat ging over 'gereïncarneerde kleding'. Uniek gemaakt en veel BN'ers dragen het, o.a. Silvie Meijs en Bridget en zag er erg leuk uit.
Alleen, ik heb helaas niet gehoord wat het merk nou was....iemand?
En dan daarna waar het te kopen is natuurlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Joran-Joran op 08-07-2003 12:16]
Belangrijk Ik zoek een (volgens mij replay) shirtje met een soort onderstaande afbeelding erop! Oftewel het lijkt wel op een van "R" van Replay...
Weet iemand welke ik bedoel?
Complimenten voor mijn tekening zijn welkom
quote:Idd, verkrijgbaar bij de betere jeanswinkels...
Op donderdag 10 juli 2003 08:47 schreef nurdasbeste het volgende:
flat_erik... dat is van evisu
quote:Ik heb er zelfs een heel topic over geopend.
Op donderdag 10 juli 2003 12:20 schreef flat_erik het volgende:
Ok thxZhebben ze misschien ook een website? Ik heb dat merk hier namelijk nog nooit gezien!
quote:Waar woon je? In Amsterdam kan ik wel wat adressen noemen nl.
Op donderdag 10 juli 2003 12:20 schreef flat_erik het volgende:
Ok thxZhebben ze misschien ook een website? Ik heb dat merk hier namelijk nog nooit gezien!
quote:Leeuwarden
Op donderdag 10 juli 2003 13:19 schreef Ripley het volgende:[..]
Waar woon je? In Amsterdam kan ik wel wat adressen noemen nl.
quote:Ik had m al gevonden
Op donderdag 10 juli 2003 19:15 schreef nurdasbeste het volgende:
www.evisu.com
ik heb ff een screenshotje gemaakt van de clip, niet echt duidelijk maar het is het beste wat ik kon vinden:
[Dit bericht is gewijzigd door morgaine21 op 12-07-2003 21:56]
quote:Ahaa! Ik vroeg me ook al tijden af van welk merk dat logo was! Weet iemand dan misschien wáár je dat merk dan in Rotterdam kan krijgen??Heb het nog nooit gezien namelijk... maar ben erg benieuwd! Heb o.a. in Goede tijden Pascalle weleens in een leuk shirtje daarvan gezien.
Op donderdag 10 juli 2003 19:15 schreef nurdasbeste het volgende:
www.evisu.com
kwil er eens speciaal mee doen op school ;-)
Half-hoge of hoge Dr.Martens grijs met spinnenwebprint, maat 37/38
Wie ze ergens ziet, laat het me ajb weten.
Zou namelijk een eenmalige productie zijn, van de winter, dus zijn nergens meer te vinden en ik had zo gehoopt dat ik ze kon kopen als ik eindelijk geld had. En ze zijn zo mooi!
Zou helemaal blij zijn als ik ze nog kon vinden!
(mijn vriendin had 'm één keer aangehad, is toen gejat, niet meer te koop bij Batavia Stad want het was een outlet - niet leuk)
Zoals deze:
Ik heb 'm alleen wel in betere kwaliteit gezien waar ook die golvende lijn van cocaine net een lijn coke leek.
quote:Kijk 'ns bij de zaken die in dit forum: Pony/Puma t-shirt genoemd staan. Winkels die Puma/Puta/Pony en Adihasj verkopen. Kwaliteit die je zoek wellicht niet, maar beter dan niets, toch?
Op dinsdag 22 juli 2003 12:36 schreef Trauma_Chirurg het volgende:
Ik ben op zoek naar een tshirt met het cocacola logo maar dan ipv dat er enjoy coca cola, enjoy cocaine staat.
Zoals deze:
[afbeelding]
Ik heb 'm alleen wel in betere kwaliteit gezien waar ook die golvende lijn van cocaine net een lijn coke leek.
Maar ik ben nog opzoek naar 1 PUMA en 1 Adidas shirt:
Dat adidas is dus echt zo'n retro shirt, maar ik kan het hier (=Breda) niet vinden of ik kijk met mijn neus...) Als iemand weet waar ik het WEL kan krijgen? Ik kom zo nu en dan ook in Rotterdam dus ook mensen daarvandaan (of iedereen verder maar Friesland is niet zo handig ) kunnen reageren.
edit: overigens ook leuk in die PUMA store, ik zag een shirt op een paspop met een ronde hals waarin een "knipje" zat, ik zoeken zoeken vond DIE niet, vraag ik het zeggen ze: dat hebben we zelf gedaan
Een trainingspak jasje
Het liefst in het rood met iets van verticale witte strepen, of ik zag laatst iemand die een Bruin (puma ?) trainigsjasje aan had met wit/beige verticale streepen aan de zijkanten die doorliepen op de mouwen, iemand enig idee??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |