quote:daarvoor worden ze toch betaald?
Op dinsdag 6 mei 2003 20:31 schreef Sai het volgende:
Bij de tijdelijke afwezigheid van Aernout open ik maar eens een topic met een in-ter-es-sant-e vraag: wat vinden de vrouwen hier van de gedachte dat er mannen (en jongetjes) zich op foto's, of de gedachte van hen aftrekken? Dit ook nav het zien van America Beauty.
Post snel want slot=slot!
quote:Volgens mij ook. Waarom denk je anders dat ze af en toe zo uitdagend op de foto gaan
Op dinsdag 6 mei 2003 20:34 schreef twired het volgende:
Ze moesten eens weten.. de schatjesAch joh, sommige meiden geilen er volgens mij zelfs op
quote:Ik denk ook niet dat ze dat aan je vertellen.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:33 schreef ramses het volgende:
Maar het idee, niet echt prettig
Trouwens, het is onderzocht en gebleken dat mannen zich regelmatig aftrekken op vriendinnen van de partner. Eerlijk waar.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 06-05-2003 20:37]
Toen kreeg ik een mailtje van haar vriendin (meisje B) dat het niet netjes is om tegen meisjes te zeggen dat je je afrukt op hun foto.
Maar ze vond het wel lollig.
Ik ook. Ik was toen nog jong en onbezonnen.
quote:Kweenie... ik kan me het sowieso erg slecht voorstellen dat je zo opgewonden raakt van naakte vrouwen. Dat klinkt erg bot, maar naakte mannen op plaatjes doen mij erg weinig
Op dinsdag 6 mei 2003 20:36 schreef kingmob het volgende:
lijkt mij toch een compliment? waarom is dat niet prettig ramses?
Dat je klaar kunt komen door alleen naar een plaatje te kijken, erg raar vind ik dat
quote:Nou euh... er dient wel een bepaald deel van het mannelijk lichaam te worden gestimuleerd door aanraking. Zomaar ineens een zaadlozing krijgen omdat je een foto ziet... tja, dat zou toch knap vervelend zijn denk ik.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:40 schreef ramses het volgende:Dat je klaar kunt komen door alleen naar een plaatje te kijken, erg raar vind ik dat
quote:Hoe hou je de webcam-sex spannend *right*
Op dinsdag 6 mei 2003 20:44 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
Nou euh... er dient wel een bepaald deel van het mannelijk lichaam te worden gestimuleerd door aanraking. Zomaar ineens een zaadlozing krijgen omdat je een foto ziet... tja, dat zou toch knap vervelend zijn denk ik.
quote:Ja dat begrijp ik ook wel
Op dinsdag 6 mei 2003 20:44 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
Nou euh... er dient wel een bepaald deel van het mannelijk lichaam te worden gestimuleerd door aanraking. Zomaar ineens een zaadlozing krijgen omdat je een foto ziet... tja, dat zou toch knap vervelend zijn denk ik.
Maar het feit dat je opgewonden raakt van een foto
quote:bah!
Op dinsdag 6 mei 2003 20:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik zit me nu op het moment af te trekken..
fantaserend over janneke (van jip)
quote:Duh. Het gaat toch om een combinatie van visualisaties in je gedachten en de foto bij elkaar.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:45 schreef ramses het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door matthijn99 op 06-05-2003 20:54]
quote:zwart met witte vlekjes, zekers
Op dinsdag 6 mei 2003 20:46 schreef koekiemonster het volgende:[..]
bah!
quote:Mannen worden nou eenmaal opgewonden van beelden, vrouwen meer van fantasieen/gedachten/lezen...
Op dinsdag 6 mei 2003 20:45 schreef ramses het volgende:[..]
Ja dat begrijp ik ook wel
Raar eigenlijk idd
maar tiz ook echt geen fijne gedachte, maar ik kan me niet voorstellen gelukkig dat ze dat bij mij zouden doen dus dat scheelt
quote:Je moest eens weten hoeveel Fok!-ers zich al hebben lopen afsjorren op de foto's van jouw buikje + tietjes
Op dinsdag 6 mei 2003 20:33 schreef ramses het volgende:
Maar het idee, niet echt prettig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |