Ik geef er bij: 1 tasje, 4xGP batterijen+oplader, 128 MB kaartje.
Dit allemaal voor 325ecu. In de winkel kost alles (camera en xtra's) +/- 400 ecu.
Hier kun je zien hoe goedkoop deze eigenlijk wel niet is.
En voor verdere info kun je hier een kijken.
Doe een goed bod, voor lager dan 300 hoef je niet te bieden.
[Dit bericht is gewijzigd door Naj_Geetsrev op 06-05-2003 16:13]
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 06-05-2003 16:03]
ik blijf bij mijn prijs, er zit een 128mb kaartje bij, tasje, goede batterijen+oplader.
Of de een goed bod, en begin niet te zeuren hoe duur het een jaar geleden is.
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 06-05-2003 16:04]
quote:Misschien netjes om er bij te melden wat de huidige prijs is, die staat netjes in tweakers.net pricewatch, zo krijgen mensen in ieder geval idee wat de nieuwprijs is.
Op dinsdag 6 mei 2003 15:55 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
---edited quote----ik blijf bij mijn prijs, er zit een 128mb kaartje bij, tasje, goede batterijen+oplader.
Of de een goed bod, en begin niet te zeuren hoe duur het een jaar geleden is.
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 06-05-2003 16:41]
quote:GP batterijen, en RTFFAQ
Op dinsdag 6 mei 2003 15:32 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Een leuke 2 megapixel camera voor het normale gebruik.Ik geef er bij: 1 tasje, 4xGP batterijen+oplader, 128 MB kaartje.
Dit allemaal voor 325ecu. In de winkel kost alles (camera en xtra's) +/- 400 ecu.
Hier kun je zien hoe goedkoop deze eigenlijk wel niet is.
En voor verdere info kun je hier een kijken.
Doe een goed bod, voor lager dan 300 hoef je niet te bieden.
quote:... als je geïnteresseerd bent, lees dan in ieder geval het eerste bericht van de verkopers eens.. staat keurig een link in naar een site waar een review geschreven is.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:08 schreef SIR_BeNni het volgende:
jij zegt 2 megapixel (is da tniet 2 miljoen) maar me vraag is hoe groot is je max. haalbare resolutie met 2 miljoen megapixels??
1600*1200 trouwens.
Ohja.. als de batterijen + oplader ook los verkocht worden, dan ben ik benieuwd naar de prijs (+ typenaam van oplader)
[Dit bericht is gewijzigd door BeetjePee op 06-05-2003 21:46]
quote:Idem hiero...
Op dinsdag 6 mei 2003 21:32 schreef BeetjePee het volgende:[..]
... als je geïnteresseerd bent, lees dan in ieder geval het eerste bericht van de verkopers eens.. staat keurig een link in naar een site waar een review geschreven is.
1600*1200 trouwens.
Ohja.. als de batterijen + oplader ook los verkocht worden, dan ben ik benieuwd naar de prijs (+ typenaam van oplader)
Als bovenstaande klopt, heb ik daar wel interesse in. Heb zelf al 2 digicams, dus in de camera niet echt geintresseerd
quote:een beetje lomp en nutteloos lopen schoppen zonder de vragen te beantwoorden... geen interesse meer.
Op woensdag 7 mei 2003 08:26 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
*kick*
Succes er mee.. je zult het nodig hebben.
quote:Welke vragen????? Ik verkoop het als een pakket, dat mocht wel duidelijk zijn........
Op woensdag 7 mei 2003 08:50 schreef BeetjePee het volgende:[..]
een beetje lomp en nutteloos lopen schoppen zonder de vragen te beantwoorden... geen interesse meer.
Succes er mee.. je zult het nodig hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Naj_Geetsrev op 07-05-2003 13:29]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |