Het been moet afgehakt worden van de andere mensen die bij de gebeurtenis aanwezig waren.
[edit] en ik neem aan de de eigenaar het er ook mee eens was [/edit]
--------------------------------------------------------------------------------
het pakketje gaat rond met een been er in... langs mensen die bij de gebeurtenis aanwezig waren. Die mensen lopen nog steeds met twee benen rond als het pakje er geweest is? mogen ze het been vasthouden? uit het doosje halen?
quote:Nee, de mensen die naar het pakje kijken, zijn zowieso al hun been kwijt (of een ander deel). En ze mogen het best vasthouden ja
het pakketje gaat rond met een been er in... langs mensen die bij de gebeurtenis aanwezig waren. Die mensen lopen nog steeds met twee benen rond als het pakje er geweest is? mogen ze het been vasthouden? uit het doosje halen?
quote:Het waren kannibalen die ieder een deel doneerden voor de maaltijd
Op maandag 5 mei 2003 14:16 schreef Anjadepanja het volgende:[..]
Het been moet afgehakt worden van de andere mensen die bij de gebeurtenis aanwezig waren.
[edit] en ik neem aan de de eigenaar het er ook mee eens was [/edit]
Of ze wilden een RL voodoopop bouwen ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door GHansIV op 05-05-2003 14:22]
quote:moet iedereen kijken of het been wat in het pakketje zit hun been is
Op maandag 5 mei 2003 14:20 schreef Anjadepanja het volgende:[..]
Nee, de mensen die naar het pakje kijken, zijn zowieso al hun been kwijt (of een ander deel). En ze mogen het best vasthouden ja
quote:Tijdens de gebeurtenis was er inderdaad sprake van kanibalisme
Op maandag 5 mei 2003 14:21 schreef GHansIV het volgende:[..]
Het waren kannibalen die ieder een deel doneerden voor de maaltijd
, en ze werden op het moment van afhakken betrapt en worden er nu mee geconfronteerd
Of ze wilden een RL voodoopop bouwen ofzo :S.
quote:Haha, sorry, ik moet ook werken eigenlijk
Op maandag 5 mei 2003 14:21 schreef Olmo het volgende:[..]
moet iedereen kijken of het been wat in het pakketje zit hun been is
ik vind het een kutraadsel veel te moeilijk haha ik nam me voor om 2 uur te gaan leren voor mn examen maar kwil eerst dit raadsel weten
En ze weten in elk geval zeker dat het niet hun been is.
De reden waarom ja... dat kan zoveel zijn.
quote:Yup
Op maandag 5 mei 2003 14:23 schreef Olmo het volgende:
ja het was dus een gebeurtenis waarbij iedereen een been moest afstaan... en dat daarna opgegeten werd ofzo... behalve 1 been dat werd niet opgegeten en dat gaat nu rond de wereld
Jullie hebben hem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bijna
quote:Okay, ik zeg hem wel
Op maandag 5 mei 2003 14:24 schreef GHansIV het volgende:
Ze zaten in een situatie dat er niet te eten was. Daarom moest elkaars lichaamsdelen worden gegeten. Zo beter.
De reden waarom ja... dat kan zoveel zijn.
Er was een vliegtuig neergestort. En de inzittenden hebben het nog overleefd. Uiteindelijk moesten ze elkaar gaan opeten om te overleven. Nadat ze gered waren, was er één man die al zijn lichaamsdelen nog had. Die voelde zich toen zo schuldig, dat ook hij zijn been maar heeft laten amputeren
[edit] en dat is toen dus rondgevlogen om aan iedereen te laten zien [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Anjadepanja op 05-05-2003 14:26]
quote:Nou zeg maar
Op maandag 5 mei 2003 14:24 schreef Anjadepanja het volgende:[..]
Yup
Jullie hebben hem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bijna
quote:Nou we zaten goed
Op maandag 5 mei 2003 14:26 schreef Anjadepanja het volgende:[..]
Okay, ik zeg hem wel
Er was een vliegtuig neergestort. En de inzittenden hebben het nog overleefd. Uiteindelijk moesten ze elkaar gaan opeten om te overleven. Nadat ze gered waren, was er één man die al zijn lichaamsdelen nog had. Die voelde zich toen zo schuldig, dat ook hij zijn been maar heeft laten amputeren
[edit] en dat is toen dus rondgevlogen om aan iedereen te laten zien [/edit]
quote:Je hebt alleen wel je leven aan al die mensen zonder been te danken he
Op maandag 5 mei 2003 14:28 schreef GHansIV het volgende:[..]
Nou we zaten goed
. En dat die gozer medelijden krijgt... tja... dat is wel erg vergezocht
. (Ik zou er zelf wel even voor nadenken voor ik zoiets zou doen
.
quote:
Op maandag 5 mei 2003 14:29 schreef Kmieke het volgende:
net een paar seconde te laat
Goed, ik moet ook weer door met werken
Daaahaaag
quote:Ik denk dat hij MET been veel meer voor de anderen kan beteken (al is het maar een goede baan waarmee je een betalingsregeling kan afwerken ofzo
Op maandag 5 mei 2003 14:28 schreef Anjadepanja het volgende:[..]
Je hebt alleen wel je leven aan al die mensen zonder been te danken he
Er is nog een vierde man, een chirurg. Met z'n vieren zijn ze na een schipbreuk op een kaal, onbewoond eiland aangespoeld. Om te overleven heeft de chirurg van elke man een hand geamputeerd om het vlees te kunnen eten. Uiteraard kon de chirurg niet zelf zijn eigen hand afzetten. De mannen spraken af dat de chirurg na hun redding ook zijn hand zou laten amputeren uit solidariteit en het als bewijs naar de rest opsturen.
quote:ja das dan wat leuker...
Op maandag 5 mei 2003 14:32 schreef XMN8R het volgende:
ik kende m met drie mannen en deze oplossing:Er is nog een vierde man, een chirurg. Met z'n vieren zijn ze na een schipbreuk op een kaal, onbewoond eiland aangespoeld. Om te overleven heeft de chirurg van elke man een hand geamputeerd om het vlees te kunnen eten. Uiteraard kon de chirurg niet zelf zijn eigen hand afzetten. De mannen spraken af dat de chirurg na hun redding ook zijn hand zou laten amputeren uit solidariteit en het als bewijs naar de rest opsturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |