Simpele dingen waar je plezier mee kon hebben, het ging namelijk nergens over. Is er nog iemand die weet hoe je dat spul moet maken? Ik weet dat je een soort van kreukel boterhamzakje voor moest hebben, maar wat moest er nou in aan spul???
quote:Ken je het spul dan ? wat zat er dan allemaal in? Kweet dat het iets met zeepsop was, maar niet echt meer wat er nog meer in moest ?
Op zondag 4 mei 2003 20:50 schreef YourMaster het volgende:
ik geloof dat wij mensen onder de 30 het behanglijm noemen, maar dat weet ik niet zeker!
quote:nee, geen twee boterhamzakjes! Dat voelde niet lekker... Eentje was zachter..
Op zondag 4 mei 2003 20:53 schreef Nyame het volgende:
wij deden altijd gewoon een hoop afwasmiddel en verkruimelde zeep. Dan in min. 2 boterhamzakjes en klieren maar!
quote:Nee pcies, geen lucht! Maar het moest wel zo ranzig mogelijk er uit zien en het moest eik als snot in je handen voelen. Hoe smerig, hoe beter
Op zondag 4 mei 2003 20:54 schreef E.T. het volgende:[..]
nee, geen twee boterhamzakjes! Dat voelde niet lekker... Eentje was zachter..
Verder gewoon de inhoud van alle shampoo, douchespul flessen etc. bij elkaar gooien en kneden maar..
En geen lucht in het zakje!
quote:Scheergel ? maar dat bestaat toch niet meer dan 10 jaar ofzo? Ken het iig niet plaatsen met smurfensnot.
Op zondag 4 mei 2003 20:56 schreef _br4m_ het volgende:
er moet dus in : tandpasta , shampoo, en van scheerschuim maar dan nog in groene vorm.... (en ik ben nog geeneens 30)
Het was iets met afwasmiddel en ehhhh.. en ehhhh....
Sowieso was het erg leuk om mee te gooien, tegen een muur vlak naast het hoofd van iemand die je niet zo graag mocht
quote:Hoi! Neuken?
Op zondag 4 mei 2003 20:56 schreef Loesje29 het volgende:ETC
quote:Kon jij een zakje heel houden dan?
Op zondag 4 mei 2003 20:54 schreef E.T. het volgende:[..]
Verder gewoon de inhoud van alle shampoo, douchespul flessen etc. bij elkaar gooien en kneden maar..
quote:Dan wordt het wel glijerig en glibberig en.......
Op zondag 4 mei 2003 20:57 schreef ETC het volgende:[..]
Hoi! Neuken?
.
Of eerst maar elkaar bekogelen met smurfensnot.
quote:wat erg cool was.. Eerste zakje vullen. Dan 1ste zakje in de 2e doen en dan die vullen met snot.
Op zondag 4 mei 2003 20:59 schreef Nyame het volgende:[..]
Kon jij een zakje heel houden dan?
Bij mij gingen die zakjes altijd bijzonder snel stuk, vandaar dus 2 zakjes. Maar ik ben met je eens dat 1 zakje wel veel beter aanvoelde!
quote:De kunst was ook om het zo ranzig mogelijk te maken. Zelfde geldt eigenlijk voor dat wazige spul in zo'n groen potje (hoe heette dat ook nog maar?). Dat wat ook een soort zeep, maar behoorlijk taai.
Op zondag 4 mei 2003 20:54 schreef E.T. het volgende:
quote:Nope erg fijn spul
Op zondag 4 mei 2003 21:00 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Dan wordt het wel glijerig en glibberig en.......
Hm, dat smurfensnot was eigenlijk zo gek nog niet
quote:Slime toch ?
Op zondag 4 mei 2003 21:00 schreef MSXUser het volgende:[..]
De kunst was ook om het zo ranzig mogelijk te maken. Zelfde geldt eigenlijk voor dat wazige spul in zo'n groen potje (hoe heette dat ook nog maar?). Dat wat ook een soort zeep, maar behoorlijk taai.
quote:Had ik dat geweten kon je mijn zakje hebben
Op zondag 4 mei 2003 21:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik mocht daar nooit een zakje voor hebben van mijn moeder.
quote:Ja slinky of slimy ofzo.
Op zondag 4 mei 2003 21:00 schreef MSXUser het volgende:[..]
De kunst was ook om het zo ranzig mogelijk te maken. Zelfde geldt eigenlijk voor dat wazige spul in zo'n groen potje (hoe heette dat ook nog maar?). Dat wat ook een soort zeep, maar behoorlijk taai.
quote:'t ging idd wel bijzonder snel stuk
Op zondag 4 mei 2003 20:59 schreef Nyame het volgende:[..]
Kon jij een zakje heel houden dan?
Bij mij gingen die zakjes altijd bijzonder snel stuk, vandaar dus 2 zakjes. Maar ik ben met je eens dat 1 zakje wel veel beter aanvoelde!
quote:Slinky was toch zo'n spiraal metaal ding wat je van de trap af kon laten lopen ?
Op zondag 4 mei 2003 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ja slinky of slimy ofzo.
Kon je in potjes kopen in de speelgoedwinkel
quote:Nog steeds..
Op zondag 4 mei 2003 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ja slinky of slimy ofzo.
quote:Zal wel iets van 'slime' of 'slimy' zijn ja. Een 'slinky' was zo'n veer die van de trap kon lopen (Eddie Murphy gezien?
Op zondag 4 mei 2003 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja slinky of slimy ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |