Wat
quote:pak ém pak 'em!!
Op zaterdag 3 mei 2003 22:27 schreef yvonne het volgende:[..]
OMG
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:moet dat dan ter vermaak zijn, of om op die speciale knopjes van jullie te drukken of gewoon als postkick topic ??
Op zaterdag 3 mei 2003 22:21 schreef yvonne het volgende:
Of is het nog te vroeg?
Moeten we wachten tot zondag?Wat
Een fasist is nooit alleen.
Nog steeds een geweldige uitspraak van Harrie, mijn oude docent Geschiedenis en Maatschappijleer. En het klopt ook nog. Fasisten zijn er altijd in groepjes. Als je fasisten tegen komt moet je oppassen, aangezien ze in een groepje zijn, voor je het weet lig je tegen de vlakte. Maar 1 fasist is geen fasist, maar een ei. 1 Fasist is geen fasist, 2 fasist is een half fasist 3 fasist is een paasfasist. En ook dat klopt, want als je in je eentje de fasist gaat uithangen dan weet je dat je dat lang vol kan houden, waarschijnlijk omdat je allemaal niet fasisten op je afkrijgt. Dus een fasist is nooit alleen, maar altijd in groepjes.
Wat dat met dit topic te maken heeft?? Ype doet stoier en het topic stroomt vol met modjes. Ik dacht meteen weer : een mod is nooit alleen, altijd in groepjes. En dat maakt ze zo verdomd gevaarlijk met hun slotjes.
quote:Gewoon om jou te irriteren
Op zaterdag 3 mei 2003 22:31 schreef Tburg het volgende:[..]
moet dat dan ter vermaak zijn, of om op die speciale knopjes van jullie te drukken of gewoon als postkick topic ??
quote:lijkt me leuk
Op zaterdag 3 mei 2003 22:32 schreef nossio het volgende:[..]
Gewoon om jou te irriteren
quote:bron?
Op zaterdag 3 mei 2003 22:34 schreef nuecken het volgende:
nuecken?
quote:jij en ik/nuecken, jeweetwel, zo met je paal in iemands kut/nergens/nooit want je bent een mannetje!
Op zaterdag 3 mei 2003 22:34 schreef Tburg het volgende:[..]
wie/wat/waar/wanneer ??
quote:Klopt
Op zaterdag 3 mei 2003 22:32 schreef mvt het volgende:
corsspost aangezien dat Ype topic toch wel bijna vol is :
even een vage gedachte.Een fasist is nooit alleen.
Nog steeds een geweldige uitspraak van Harrie, mijn oude docent Geschiedenis en Maatschappijleer. En het klopt ook nog. Fasisten zijn er altijd in groepjes. Als je fasisten tegen komt moet je oppassen, aangezien ze in een groepje zijn, voor je het weet lig je tegen de vlakte. Maar 1 fasist is geen fasist, maar een ei. 1 Fasist is geen fasist, 2 fasist is een half fasist 3 fasist is een paasfasist. En ook dat klopt, want als je in je eentje de fasist gaat uithangen dan weet je dat je dat lang vol kan houden, waarschijnlijk omdat je allemaal niet fasisten op je afkrijgt. Dus een fasist is nooit alleen, maar altijd in groepjes.
Wat dat met dit topic te maken heeft?? Ype doet stoier en het topic stroomt vol met modjes. Ik dacht meteen weer : een mod is nooit alleen, altijd in groepjes. En dat maakt ze zo verdomd gevaarlijk met hun slotjes.
quote:die heb ik eerder gezien
Op zaterdag 3 mei 2003 22:32 schreef mvt het volgende:
corsspost aangezien dat Ype topic toch wel bijna vol is :
even een vage gedachte.Een fasist is nooit alleen.
Een klein groen kaboutertje liep door het bos. Hij at een appeltje en had een geit met één oog bij zich. Plotseling zag hij een huisje, snel liep hij er naar toe. Voorzichtig deed het kaboutertje de deur open. Plots zag hij yvonne, nu rende hij weg.
En ze leefden nog lang en gelukkig.
quote:ben dan ook duidelijk
Op zaterdag 3 mei 2003 22:36 schreef nuecken het volgende:[..]
jij en ik/nuecken, jeweetwel, zo met je paal in iemands kut/nergens/nooit want je bent een mannetje!
quote:Ik moet opeens aan de gevleugelde uitspraak "Fok is geen democratie" denken.
Op zaterdag 3 mei 2003 22:36 schreef yvonne het volgende:[..]
Klopt
quote:plagiaat
Op zaterdag 3 mei 2003 22:36 schreef Ype het volgende:[..]
die heb ik eerder gezien
quote:dat zou je niet verwachten nu een modje em geopend heeft
Op zaterdag 3 mei 2003 22:38 schreef ArmaniMania het volgende:
Wat een kut topic weer
quote:ik had het dan ook tegen de topicstarter
Op zaterdag 3 mei 2003 22:37 schreef Tburg het volgende:[..]
ben dan ook duidelijk
|