Voor meer informatie: www.klaus-beyer.de
Ook op fokforum is er al veel te doen geweest rondom Klaus, zoals deze topics getuigen:
Iemand ooit gehoord van de getripte Klaus Beyer?
Klaus Beyer: ode aan een held van weleer!
Maar er bestaat zelfs al een gebruiker op fok (of is het de echte Klaus?) die zich naar mijn held heeft vernoemd: http://forum.fok.nl/profile.php?id=35530
Kent iemand zijn cd? Of uberhaupt iets van zijn werk? Om je leven wat op te fleuren is het aan te raden muziek van deze genie in huis te halen.
quote:Waar wacht je dan op! Als de bliksem zijn muziek neerladen!
Op zaterdag 3 mei 2003 15:46 schreef imitated_error het volgende:
'k kan niet zeggen dat ik de man ken..of zijn muziek
quote:noem eens wat goeie nummers om te downloaden dan
Op zaterdag 3 mei 2003 15:47 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Waar wacht je dan op! Als de bliksem zijn muziek neerladen!
quote:Vergis je niet, want zijn nummers zijn zeer zeldzaam en dus ook lastig aan te komen, maar ik zal je wat titels geven van zijn bekendere werk:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:49 schreef imitated_error het volgende:[..]
noem eens wat goeie nummers om te downloaden dan
- Die Glatze
- Ballade von struppi
- Schaff Dir Nie Ein Auto An
- 2000 Jahre Weihnachten
- Gestern
- Konzert Im Wohnzimmer
Geweldig topic
quote:ik zal eens zoeken
Op zaterdag 3 mei 2003 15:57 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Vergis je niet, want zijn nummers zijn zeer zeldzaam en dus ook lastig aan te komen, maar ik zal je wat titels geven van zijn bekendere werk:
- Die Glatze
- Ballade von struppi
- Schaff Dir Nie Ein Auto An
- 2000 Jahre Weihnachten
- Gestern
- Konzert Im Wohnzimmer
quote:Ben je dan bekend met zijn ballades?
Op zaterdag 3 mei 2003 16:16 schreef MikeF het volgende:
Ik ga helemaal stuk hier!!!Geweldig topic
Gelbes Unterwasserboot... ik kan niet wachten
quote:Dat is nog één van z'n mindere platen, maar Die Glatze is echt een juweeltje. Dat is Klaus ten voeten uit! Swingend, rockend, jodelend, dansend, gevoelig, maar tegelijkertijd ook gewoon lekker geil!
Op zaterdag 3 mei 2003 16:43 schreef MikeF het volgende:
... nee, maar het wordt hoog tijd zo te horen.Gelbes Unterwasserboot... ik kan niet wachten
quote:Ooh vertel! Ik weet weinig over zijn studio. Ik weet wel dat hij in Berlijn woont. En hij heeft ook al enkele films op zijn naam staan. Ik heb vandaag contact gehad met iemand uit Berlijn die een film aan het produceren is waarin Klaus de rol van God opzich gaat nemen..
Op zaterdag 3 mei 2003 16:54 schreef MSXUser het volgende:
Beyer is geniaal! In die studio van hem zou ik wel eens een dagje willen rondneuzen (immens groot namelijk).
quote:Ben even op zoek geweest naar foto's, maar kan ze niet meer vinden. Een jaar (kan ook 2 zijn) geleden werd een deel van de studio verkocht (allemaal vintage spul wat hij niet meer gebruikte of dubbel had). Ze lieten een paar foto's zien hoe zijn studio eruit zag en die was echt schrikbarend groot. Een aantal wanden die bijna tot aan het plafond toe met synthesizers waren gevuld. Zeer indrukwekkend in ieder geval.
Op zaterdag 3 mei 2003 16:55 schreef JesusThePimp het volgende:
Ooh vertel! Ik weet weinig over zijn studio. Ik weet wel dat hij in Berlijn woont. En hij heeft ook al enkele films op zijn naam staan. Ik heb vandaag contact gehad met iemand uit Berlijn die een film aan het produceren is waarin Klaus de rol van God opzich gaat nemen..
quote:Zeer frappant! Ik was altijd in de veronderstelling dat Klaus zijn nummers maakte op een dinkytoys keyboard of My first Sony ofzo. Maar hij is dus een nog grotere musicist dan ik dacht. Mijn waardering voor hem blijft maar groeien!
Op zaterdag 3 mei 2003 17:05 schreef MSXUser het volgende:[..]
Ben even op zoek geweest naar foto's, maar kan ze niet meer vinden. Een jaar (kan ook 2 zijn) geleden werd een deel van de studio verkocht (allemaal vintage spul wat hij niet meer gebruikte of dubbel had). Ze lieten een paar foto's zien hoe zijn studio eruit zag en die was echt schrikbarend groot. Een aantal wanden die bijna tot aan het plafond toe met synthesizers waren gevuld. Zeer indrukwekkend in ieder geval.
Het mag niet zo zijn dat je sterft zonder een nummer van Klaus te hebben gehoord
quote:Goed hé! En kun je je voorstellen dat ik dat nummer voor het eerst gehoord heb in een paddotrip! Ik werd gek van dat stemmetje. Maar als je het over je heen laat komen is het heerlijke muziek.
Op zaterdag 3 mei 2003 17:24 schreef imitated_error het volgende:
heb net Die Glatze beluisterd....'t is wel een beetje eh...aparte muziek he?
quote:Ken je klassiekers!
Op zaterdag 3 mei 2003 18:22 schreef mrcool het volgende:
Ook erg vet, Hobie van Hasselhoff aka Jeremy Jackson!
quote:WAT!!!!!! wat een schande, ga voor straf je mond wassen met groene zeep!
Op zondag 4 mei 2003 01:37 schreef imitated_error het volgende:
Ik heb "die Glatze" ge-delete hoor.
Maar ik waardeer jouw muziekkeuze natuurlijk wel.
Een beetje toch. Heel klein beetje. Als ik m'n best doe.
quote:Je hebt gewoon geen stijl! Dat is het! Die jeugd van tegenwoordig ook. Luistert alleen nog maar naar van die vervelende trance en r&b. Naar volk is het. Ik ben blij dat ik al lang dood ben als de jeugd van nu het in de toekomst voor het zeggen krijgt. En dat komt allemaal door jou!!!!
Op zondag 4 mei 2003 01:43 schreef imitated_error het volgende:
nah...na 2x luisteren vond ik het wel best...een 3e keer ging me niet lukken't is eh...niet echt mijn smaak.
Maar ik waardeer jouw muziekkeuze natuurlijk wel.
Een beetje toch. Heel klein beetje. Als ik m'n best doe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |