abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10179722
Na een jarenlange zoektocht is het me dan uiteindelijk toch gelukt: ik heb het album van de weledergeleerde Klaus Beyer weten te bemachtigen. Het album heet "Fanklubplatte". Voor wie hem niet kent: Klaus Beyer is een rasartiest, een zanger pur zang! Zijn oeuvre is zeer uitgebreid van schlager, tot Duitse stamptechno, tot kerstliederen, maar het grootste deel van zijn oeuvre bestaat uit in het Duits nagesynchroniseerde nummers van de Beatles. Ik noem bijvoorbeeld een Gestern, of Gelbes Unterwasserboot. Hier een impressie van de artiest Klaus Beyer middels wat foto's:

Voor meer informatie: www.klaus-beyer.de

Ook op fokforum is er al veel te doen geweest rondom Klaus, zoals deze topics getuigen:

Iemand ooit gehoord van de getripte Klaus Beyer?
Klaus Beyer: ode aan een held van weleer!

Maar er bestaat zelfs al een gebruiker op fok (of is het de echte Klaus?) die zich naar mijn held heeft vernoemd: http://forum.fok.nl/profile.php?id=35530

Kent iemand zijn cd? Of uberhaupt iets van zijn werk? Om je leven wat op te fleuren is het aan te raden muziek van deze genie in huis te halen.

Bigheadz R.I.P.
pi_10179751
'k kan niet zeggen dat ik de man ken..of zijn muziek

pi_10179763
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:46 schreef imitated_error het volgende:
'k kan niet zeggen dat ik de man ken..of zijn muziek

Waar wacht je dan op! Als de bliksem zijn muziek neerladen!
Bigheadz R.I.P.
pi_10179769
? vond je hem niet op kazaa dan
pi_10179797
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:47 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Waar wacht je dan op! Als de bliksem zijn muziek neerladen!

noem eens wat goeie nummers om te downloaden dan
pi_10179895
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:49 schreef imitated_error het volgende:

[..]

noem eens wat goeie nummers om te downloaden dan

Vergis je niet, want zijn nummers zijn zeer zeldzaam en dus ook lastig aan te komen, maar ik zal je wat titels geven van zijn bekendere werk:

- Die Glatze
- Ballade von struppi
- Schaff Dir Nie Ein Auto An
- 2000 Jahre Weihnachten
- Gestern
- Konzert Im Wohnzimmer

Bigheadz R.I.P.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 16:16:40 #7
47664 MikeF
vervelende klier
pi_10180243
Ik ga helemaal stuk hier!!!

Geweldig topic

Some people have everything, and other people don't. But everything don't mean a thing if it ain't the thing you want
pi_10180309
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:57 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Vergis je niet, want zijn nummers zijn zeer zeldzaam en dus ook lastig aan te komen, maar ik zal je wat titels geven van zijn bekendere werk:

- Die Glatze
- Ballade von struppi
- Schaff Dir Nie Ein Auto An
- 2000 Jahre Weihnachten
- Gestern
- Konzert Im Wohnzimmer

ik zal eens zoeken
pi_10180440
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:16 schreef MikeF het volgende:
Ik ga helemaal stuk hier!!!

Geweldig topic

Ben je dan bekend met zijn ballades?
Bigheadz R.I.P.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 16:43:06 #10
47664 MikeF
vervelende klier
pi_10180725
... nee, maar het wordt hoog tijd zo te horen.

Gelbes Unterwasserboot... ik kan niet wachten

Some people have everything, and other people don't. But everything don't mean a thing if it ain't the thing you want
pi_10180888
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:43 schreef MikeF het volgende:
... nee, maar het wordt hoog tijd zo te horen.

Gelbes Unterwasserboot... ik kan niet wachten

Dat is nog één van z'n mindere platen, maar Die Glatze is echt een juweeltje. Dat is Klaus ten voeten uit! Swingend, rockend, jodelend, dansend, gevoelig, maar tegelijkertijd ook gewoon lekker geil!
Bigheadz R.I.P.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 16:54:23 #12
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_10180921
Beyer is geniaal! In die studio van hem zou ik wel eens een dagje willen rondneuzen (immens groot namelijk).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_10180946
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:54 schreef MSXUser het volgende:
Beyer is geniaal! In die studio van hem zou ik wel eens een dagje willen rondneuzen (immens groot namelijk).
Ooh vertel! Ik weet weinig over zijn studio. Ik weet wel dat hij in Berlijn woont. En hij heeft ook al enkele films op zijn naam staan. Ik heb vandaag contact gehad met iemand uit Berlijn die een film aan het produceren is waarin Klaus de rol van God opzich gaat nemen..
Bigheadz R.I.P.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 17:05:24 #14
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_10181108
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:55 schreef JesusThePimp het volgende:
Ooh vertel! Ik weet weinig over zijn studio. Ik weet wel dat hij in Berlijn woont. En hij heeft ook al enkele films op zijn naam staan. Ik heb vandaag contact gehad met iemand uit Berlijn die een film aan het produceren is waarin Klaus de rol van God opzich gaat nemen..
Ben even op zoek geweest naar foto's, maar kan ze niet meer vinden. Een jaar (kan ook 2 zijn) geleden werd een deel van de studio verkocht (allemaal vintage spul wat hij niet meer gebruikte of dubbel had). Ze lieten een paar foto's zien hoe zijn studio eruit zag en die was echt schrikbarend groot. Een aantal wanden die bijna tot aan het plafond toe met synthesizers waren gevuld. Zeer indrukwekkend in ieder geval.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_10181185
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 17:05 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Ben even op zoek geweest naar foto's, maar kan ze niet meer vinden. Een jaar (kan ook 2 zijn) geleden werd een deel van de studio verkocht (allemaal vintage spul wat hij niet meer gebruikte of dubbel had). Ze lieten een paar foto's zien hoe zijn studio eruit zag en die was echt schrikbarend groot. Een aantal wanden die bijna tot aan het plafond toe met synthesizers waren gevuld. Zeer indrukwekkend in ieder geval.

Zeer frappant! Ik was altijd in de veronderstelling dat Klaus zijn nummers maakte op een dinkytoys keyboard of My first Sony ofzo. Maar hij is dus een nog grotere musicist dan ik dacht. Mijn waardering voor hem blijft maar groeien!
Bigheadz R.I.P.
pi_10181216
Bij deze EIS ik dat heel fokforum zijn muziek probeert te krijgen (verkapte vorm voor DOWNLOADEN ALLEMAAL!).

Het mag niet zo zijn dat je sterft zonder een nummer van Klaus te hebben gehoord

Bigheadz R.I.P.
pi_10181430
heb net Die Glatze beluisterd..

..'t is wel een beetje eh...aparte muziek he?

pi_10182493
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 17:24 schreef imitated_error het volgende:
heb net Die Glatze beluisterd..

..'t is wel een beetje eh...aparte muziek he?

Goed hé! En kun je je voorstellen dat ik dat nummer voor het eerst gehoord heb in een paddotrip! Ik werd gek van dat stemmetje. Maar als je het over je heen laat komen is het heerlijke muziek.
Bigheadz R.I.P.
pi_10182496
Klaus is de man, ik kan er niet meer over zeggen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_10182513
Ook erg vet, Hobie van Hasselhoff aka Jeremy Jackson!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 4 mei 2003 @ 01:30:37 #21
18155 JesusThePimp
Bobbieluud!
pi_10190336
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 18:22 schreef mrcool het volgende:
Ook erg vet, Hobie van Hasselhoff aka Jeremy Jackson!
Ken je klassiekers!
Bigheadz R.I.P.
pi_10190453
Ik heb "die Glatze" ge-delete hoor.
  zondag 4 mei 2003 @ 01:42:03 #23
18155 JesusThePimp
Bobbieluud!
pi_10190505
quote:
Op zondag 4 mei 2003 01:37 schreef imitated_error het volgende:
Ik heb "die Glatze" ge-delete hoor.
WAT!!!!!! wat een schande, ga voor straf je mond wassen met groene zeep!
Bigheadz R.I.P.
pi_10190528
nah...na 2x luisteren vond ik het wel best...een 3e keer ging me niet lukken 't is eh...niet echt mijn smaak.

Maar ik waardeer jouw muziekkeuze natuurlijk wel.

Een beetje toch. Heel klein beetje. Als ik m'n best doe.

zondag 4 mei 2003 @ 01:47:41 #25
18155 JesusThePimp
Bobbieluud!
pi_10190578
quote:
Op zondag 4 mei 2003 01:43 schreef imitated_error het volgende:
nah...na 2x luisteren vond ik het wel best...een 3e keer ging me niet lukken 't is eh...niet echt mijn smaak.

Maar ik waardeer jouw muziekkeuze natuurlijk wel.

Een beetje toch. Heel klein beetje. Als ik m'n best doe.

Je hebt gewoon geen stijl! Dat is het! Die jeugd van tegenwoordig ook. Luistert alleen nog maar naar van die vervelende trance en r&b. Naar volk is het. Ik ben blij dat ik al lang dood ben als de jeugd van nu het in de toekomst voor het zeggen krijgt. En dat komt allemaal door jou!!!!
Bigheadz R.I.P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')