Bron:Nu.nl
Bent ook wel maf wanneer je hem op je rug gaat prikken. Net zoals (reeds geschreven) wanneer je John de Wolf op je rug prikt
quote:hoezo? de B kan je er altijd nog voor zetten, probeer er maar de H tussen te krijgen
Op zaterdag 3 mei 2003 14:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
beter de h missen dan de B of zo...
quote:Ik wou net zeggen.. ik zou niet betalen!
Op zaterdag 3 mei 2003 15:50 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Zal ze d'r geld terug hebben gehad?
maar ik zou ook geen tattoo laten zetten, en zeker niet van een voetballer
quote:Dat denk ik niet. Tatoeëerder zegt dat zij zelf de naam verkeerd had gespeld. Hier is het volledige bericht van Nu.nl:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:50 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Zal ze d'r geld terug hebben gehad?
Vrouw in shock na fout gespelde tatoeage
LONDEN - Een 35-jarige fan van de Britse voetballer David Beckham baalt als een stekker. Ze loopt sinds enkele dagen rond met de naam van haar idool groot op haar rug getatoeëerd, maar dan wel met een kolossale spelfout. De 'h' ontbreekt en dus staat er Beckam op de onderrug van Michelle Plummer. Dat meldde zaterdag de Britse krant The Sun.
Ik was dagenlang helemaal kapot, aldus Plummer. Ik verafgood Beckham en wilde daarom zijn naam op mijn lichaam. En ging het nou om Ruud van Nistelrooij, dan is een spelfout volgens Plummer nog wel voorstelbaar. Maar Beckham is de beroemdste naam van heel Groot-Brittannië. Als het nou nog een kleine tatoeage was.
Tatoeëerder Mike ontkent alle schuld. De klant heeft de naam zelf fout voorgeschreven op een briefje, zei hij. Zijn baas voegde daar nog aan toe dat Mike niet zo'n voetbalfan is.
Tja, dan heb je toch een probleem...
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 03-05-2003 17:08]
quote:Ogen dichtdoen
Op zaterdag 3 mei 2003 17:05 schreef Aernout het volgende:
Stel dat je haar van achteren aan het nemen bent....
Dan lees je de hele tijd *David Beckam"
alsof niet iedereen weet hoe je david backham schrijft
Ruby was me voor
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 17:05 schreef Aernout het volgende:
Stel dat je haar van achteren aan het nemen bent....
Dan lees je de hele tijd *David Beckam"
alsof niet iedereen weet hoe je david backham schrijft
maar ik zou nooit een naam laten tatoeeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |