Goeiemorgen in "Tel hier af naar GB, PDD, Princessa en 3MH op TV!".
Ik begin wel.
En ondertussen wat leesvoer, een interview met de presentator:
quote:Overigens die 1.000 mensen in de zaal waren er hooguit 300
Der Weltstar zu Besuch bei Oliver Geißen. Madonna in einer Eventshow der Superlative exklusiv bei RTL. Am Samstag, 3. Mai, 22.15 Uhr, begrüßt Oliver Geißen die Pop-Ikone in seiner Show "Absolut Madonna".
Erstmals wird der Superstar im Mittelpunkt einer ihr gewidmeten Samstagabendshow stehen. Doch die Pop-Queen kommt nicht alleine nach Köln: Madonna hat ihr brandneues Album "American Life" im Gepäck und wird einige ihrer Hits live im Studio präsentieren. Daneben blickt Oliver Geißen in Talks mit Madonna auf eine beispiellose Pop-Karriere zurück und fragt auch nach der privaten Madonna.
Im Interview verrät Oliver Geißen was Madonna zum Mega-Star macht und wie er sich auf den Besuch der Pop-Ikone vorbereitet:Was verbinden Sie mit Madonna?
Oliver Geißen: "Mit Madonna verbinde ich einen Großteil meiner frühen Jugend. Generell das Großwerden über die Pubertät hinaus bis zur Gründung der eigenen Familie. Eigentlich hat sie mich seit den 80er Jahren durchgehend begleitet. Und das zeichnet sie auch aus, dass sie nicht nur in einer bestimmten Periode sehr angesagt war, sondern dass sie sich als eine der wenigen Künstlerinnen über so viele Jahre gehalten hat, ohne dabei irgendwann lächerlich zu wirken."Worin liegt Ihrer Meinung nach der jahrzehntelange Erfolg der Pop-Ikone begründet?
Oliver Geißen: "Ich glaube, dass die Arbeit ihrer Crew, die sie zwar letztendlich selbst ausgewählt hat, nicht zu vernachlässigen ist. Sie ein sehr gutes Händchen Leute auszuwählen. Es geht los bei der Stilberatung und endet letztlich bei der Musik. Sie hat ein sehr gutes Team um sich herum und deswegen war jeder Stil, den sie gebracht hat, und das waren ja sehr viele und unterschiedliche, immer glaubwürdig. Das ist etwas Besonderes, was man nicht vielen Künstlern nachsagen kann."
Wie haben Sie sich auf die Sendung vorbereitet?
Oliver Geißen: "Eigentlich relativ wenig. Ich glaube, das entscheidet sich alles an dem Tag selbst. Außer dass man ihre Biografie liest und sich überlegt, was einen an Madonna interessiert, kann man sich nur wenig darauf vorbereiten. Denn: Sie ist ein Weltstar ist und Weltstars haben die angenehme, aber auch unangenehme Eigenschaft unberechenbar zu sein."Gehen Sie deshalb mit besonderen Gefühlen an das Interview mit Madonna heran?
Oliver Geißen: "Nein, jeder Gast, den ich in einer Sendung begrüße, hat natürlich das Recht, gut von mir behandelt zu werden. Madonna genau so, wie ein Gast in meiner Talkshow. Natürlich ist man bei Madonna voreingenommener. Das kommt ganz automatisch, wenn man sie dann mit großen Augen anschaut und durch ihre bloße Anwesenheit schon ein bisschen aufgeregt ist. Letztlich bekommt aber auch ein in Anführungszeichen normaler Talkshowgast genauso viel Aufmerksamkeit von mir, wie Madonna."Was erwarten Sie von der Sendung?
Oliver Geißen: "Das ist relativ schwer zu sagen. Einerseits wäre eine tolle Einschaltquote ganz nett, da natürlich die Wirtschaftlichkeit nicht uninteressant ist. Andererseits ist es für mich persönlich ein tolles Erlebnis mit so einem Menschen zusammenzukommen und Gespräche zu führen. Und ich glaube auch, dass es für die 1000 Menschen im Saal auch etwas sehr Aufregendes ist und für mich mit Sicherheit auch. Für sie wird es ein Job wie jeder andere sein, für uns ist es etwas Besonderes."
Verder nog wat kijkvoer: de site van RTL met een trailer van het programma en meer Madonna info.
En voor de echte liefhebber: de persoonlijke website van Oliver Geissen
.
Overigens heb ik nog een gesigneerde foto weten te bemachtigen die ik net even heb gescanned.
RTL+ kan ik niet ontvangen hier
Zinloos feit: ik heb mijn belastingteruggave binnen!!!! .
quote:Daar kan ik bevestigend op antwoorden.
Op zaterdag 3 mei 2003 16:29 schreef PrivateRyan het volgende:
Neemt PDD het digitaal op?
* Bevestigend antwoordt .
quote:Nee, had hem nog afgeluisterd, en dat isdn ding doet het nog niet
Op zaterdag 3 mei 2003 16:47 schreef Gellarboy het volgende:
Is het antwoordapparaat van PDD gecrashed?.
Ik spreek overigen NU je voicemail in .
quote:Waarom vroeg ik dat oaw?
Op zaterdag 3 mei 2003 16:41 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Daar kan ik bevestigend op antwoorden.
* Bevestigend antwoordt
.
Anyway! Kewl! .
oh ja! Voor het geval ik RTL+ niet kan ontvangen.. .
quote:Nog steeds ?
Op zaterdag 3 mei 2003 17:51 schreef Pjederdy het volgende:[..]
* Meldt
quote:Niet meer nodig
Op zaterdag 3 mei 2003 19:08 schreef 3MH_Princessa het volgende:[..]
Nog steeds ?
Kun je me even contacten op icq ??.
maar mag uiteraard altijd .... .
RTL wordt voor mij opgenomen .
quote:Ik ga, als het goed gaat, de hele uitzending digitaal opnemen.
Op zaterdag 3 mei 2003 20:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
verget geen Caps te maken
Als dat achter de rug is dan zal ik ook nog wat caps maken en hier posten (als wij er opstaan tenminste).
quote:Je mag ze ook posten als jullie er niet op staan hoor,
Op zaterdag 3 mei 2003 20:33 schreef Pjederdy het volgende:
Als dat achter de rug is dan zal ik ook nog wat caps maken en hier posten (als wij er opstaan tenminste).
quote:Is goed ik zal de volle 850 MB online zetten.
Op zaterdag 3 mei 2003 20:35 schreef Barb het volgende:[..]
Je mag ze ook posten als jullie er niet op staan hoor,
.
Heeft er nog iemand ergens wat webspace over?
quote:Klasse !
Op zaterdag 3 mei 2003 20:33 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ik ga, als het goed gaat, de hele uitzending digitaal opnemen.
quote:Euh ...
Op zaterdag 3 mei 2003 20:39 schreef Pjederdy het volgende:
Is goed ik zal de volle 850 MB online zetten.Heeft er nog iemand ergens wat webspace over?
quote:[3MH]
Op zaterdag 3 mei 2003 20:39 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Is goed ik zal de volle 850 MB online zetten.
Heeft er nog iemand ergens wat webspace over?
quote:[3MH]
Op zaterdag 3 mei 2003 21:15 schreef Pjederdy het volgende:
Uurtje nog!
jah, zeg ik meteen .....
niet dus ....
is bij ons van de kabel gehaald .... .
quote:En terecht! wat een bagger! Ik zit nu dus naar een of andere slechte show te kijken in afwachting van DE SHOW.
Op zaterdag 3 mei 2003 21:40 schreef 3MH_Princessa het volgende:[..]
[3MH]
GB vroeg vanavond nog of wij wel RTL kunnen ontvangen ....jah, zeg ik meteen .....
niet dus ....
is bij ons van de kabel gehaald .....
Die dagelijkse show die Oliver Geissen overigens heeft ontstijgt het gemiddelde Veronica of SBS6 niveau ook niet .
Half uurtje nog!
.
quote:stuur maar effies met icq dan
Op zaterdag 3 mei 2003 21:48 schreef Pjederdy het volgende:
Ik kom er net achter dat het programma 1 uur en 3 kwartier duurt. Dat wordt dus een bestand van 1,4 GB!!
quote:Is goed maar ik print hem eerst uit!
Op zaterdag 3 mei 2003 21:52 schreef 3MH_Princessa het volgende:[..]
stuur maar effies met icq dan
.
quote:frame voor frame ?
Op zaterdag 3 mei 2003 21:53 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Is goed maar ik print hem eerst uit!
quote:idd ....
Op zaterdag 3 mei 2003 22:44 schreef Barb het volgende:
Afschuwelijk, dat Duitse gekwek.
quote:Waar zitten jullie dan ?
Op zaterdag 3 mei 2003 23:07 schreef 3MH_Princessa het volgende:
Maar zijn we wel in beeld ?.
quote:Lieve schatten, ik weet toch helemaal niet hoe jullie eruit zien,
Op zaterdag 3 mei 2003 23:07 schreef 3MH_Princessa het volgende:
Maar zijn we wel in beeld ?.
In het kader van de sportieve rivaliteit
Hopelijk zijn jullie in beeld , en groeties
We zijn welgeteld 1 keer in beeld geweest en ook maar echt een fractie van een seconde.
Ik ga nu de digitale opname bekijken en wat caps ervan trekken, die ik uiteraard hier neer zal zetten!
quote:idd de caps please , ben echt benieuwd
Op zondag 4 mei 2003 00:04 schreef Barb het volgende:
Afgelopen,.
Komt u maar met de caps.
quote:wtf wtf!?
Op zondag 4 mei 2003 00:06 schreef PrivateRyan het volgende:
Ow, bedoelde je andere caps..
quote:dat klopt
Op zondag 4 mei 2003 00:13 schreef Pjederdy het volgende:
Euhm, als ik een cap probeer te maken van de windows media player, dan krijg ik een zwart plaatje.
quote:Dat had ik ook altijd, moet je m net een frame'pje eerder of later nemen ....
Euhm, als ik een cap probeer te maken van de windows media player, dan krijg ik een zwart plaatje.
quote:Oww. Dat kan nooit de bedoeling zijn.
quote:Uhhm, die twee naast GB en PDD
Op zaterdag 3 mei 2003 23:19 schreef Barb het volgende:[..]
Lieve schatten, ik weet toch helemaal niet hoe jullie eruit zien,
.
quote:Nah, heeft geloof ik iets met interlaced of non-interlaced te maken, maar kan het niet vinden.
Op zondag 4 mei 2003 00:16 schreef 3MH_Princessa het volgende:[..]
Dat had ik ook altijd, moet je m net een frame'pje eerder of later nemen ....
Ik hoor iig wel onze fluitnicht er duidelijk tussendoor!
quote:Wat mij betreft wel!
Op zondag 4 mei 2003 00:19 schreef 3MH_Princessa het volgende:
Ow, ben er nog even ....PDD, mag ik hier de foto van 'het biertje vooraf' neergooien ??
quote:[moordneiging]
Op zondag 4 mei 2003 00:20 schreef Pjederdy het volgende:fluitnicht
Het produceren van caps gaat dus niet lukken .
En we zijn niet te zien op de video .
Dus daar had ik toch geen cap van kunnen maken.
ben eik wel blij dat ik niet voluit in beeld ben geweest, plaatsvervangende schaamte voor hen die dat wel zijn geweest
quote:Niet zo snel opgeven,
Op zondag 4 mei 2003 00:32 schreef Pjederdy het volgende:
Het produceren van caps gaat dus niet lukken.
Ik ben weer thuis en doodop!
Merk van de week wel wat ik gemist heb, bij PDD thuis.
Welterusten allemaal! .
quote:Slaap lekker,
Op zondag 4 mei 2003 00:42 schreef Gellarboy het volgende:
Welterusten allemaal!.
* Barb duikt ook mandje in, .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |